kotisataman deitti, näinkö huono on miestarjonta?
Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?
Kommentit (111)
Ei kirjautuminen ole mikään ylivoimainen työ, kertoo kyllä laiskuudesta, jos sen vertaa ei viitsi tehdä.
Olen ollut nyt jonkin aikaa, mutta se häiritsee, että valtaosa jäsenistä on lähtenyt pois jo ajat sitten.
Maksu viestittelylle on tosi edullinen, jotain 8 euroa. Nähdäkseni naisia on vähemmän. Mutta en sitten muuten tiedä, miten uskisten tutustuminen menee. Hiukan paremman näköisellä naisella on ainakin kova menekki.
yxkulkija kirjoitti:
Ei kirjautuminen ole mikään ylivoimainen työ, kertoo kyllä laiskuudesta, jos sen vertaa ei viitsi tehdä.
Olen ollut nyt jonkin aikaa, mutta se häiritsee, että valtaosa jäsenistä on lähtenyt pois jo ajat sitten.
Maksu viestittelylle on tosi edullinen, jotain 8 euroa. Nähdäkseni naisia on vähemmän. Mutta en sitten muuten tiedä, miten uskisten tutustuminen menee. Hiukan paremman näköisellä naisella on ainakin kova menekki.
Kyse oli kotisataman deitistä, josta joku kysyi, eikä jaksa kirjautumista.
Kyllä seo just niin et miestarjonta on aivan paskaa.
Käväisin täällä ketjussa taas muistelemassa vanhoja. 2,5 vuotta veivattu kotisataman kompleksisia muijia, ja mt-ongelmat ovat kyllä kovasti olleet tapetilla. Kaikkein oudoin tapaus toimi lastensa huumekauppakuskina ja kävi deiteillä minun kanssa kanssani siinä sivussa (okei, pääsisi ne lapset muutenkin kaupunkiin mutta itse en suostuisi ihan periaatteesta!). Suuttui verisesti kun vähän kyselin asiasta tarkemmin.
Toisia tapauksia joihin olen törmännyt: lapsuuden hyväksikäyttöä (yllättäen lesta), masennusta, yksi täysin pimeä, lähes kauhuelokuvamainen lahko johon yritettiin värvätä ja muutama "eronneet joutuu helvettiin"- fanaatikko. Minua oikeasti hävettää välillä olla samanlainen uskovainen tuollaisen pohjasakkajengi kanssa.
Tässä vuosien varrella nuo edelleen naimatonta puolisoaan etsivät morsiamet ovat jo lähenemässä viittäkymmentä ikävuotta ja vielä vain profiiliteksteissä vakuutellaan että mikään kiire ei ole minnekään. Mulla olis kyllä jo ihan -anteeksi puolikirosana- hitonmoinen kiire viisikymppisenä naisena, kun plus nelikymppisenä miehenikin on jo välillä pohtinut oliko se elämä sitten tässä.
Mutta joo, itse nappasin palstalta llmeisesti viimeisen helmen. Lähetin viestiä unelmieni naiselle koska ajattelin, että ei tässä ole mitään mahkuja noin hyvään naiseen, mutta että saataisiin tämä projekti taputeltua loppuun. Yllättäen hän vastasi- rupesimme seurustelemaan- ja suunnittelemme naimisiinmenoa! Voi mikä ihanuus hän on!
Olenko hirveä ihminen, kun rukoillen kiitän Jumalaa joka päivä sitten ettei mun enää tarvitse nöyryyttää itseäni jossain kotisataman deitissä? Napatkaa se Helmi sieltä ja häipykää, jos ei löydy niin häipykää ja hakekaa se uskovainen kumppani muualta, on minun neuvoni. Jokainen (vai pitäisikö sanoa, mikään muu) uskovaisten deittipaikka ei ole yhtä pimeä kuin tämä.
Ja tarkennuksena edelliseen, en minä tietenkään esimerkiksi hyväksikäytön uhria pidä pohjasakkana, vaan käyttäjää.
Vaikka karu totuus taitaa olla, että kun ihminen menee rikki, ei siinä monesti enää mitkään terapiat tai parisuhteet auta missään vaiheessa elämää. Hirvittävä hinta, omasta mielestään hyvän uskovaisen rötöksistä.
Jännä miten aina kun kirjautuu kotisatamaan (miehenä), samat vakionaamat ottavat salamannopeasti yhteyttä kuin aikaisemminkin ees katsomattta että hei, olenpa jutellut tämänkin kanssa. Joskus jopa ilman kuvaa sinne kirjautunut ja aina vain samat tyypit ottaa yhteyttä.
Sitten odotetaan että kaikki mätsää Herran ihmeen kautta, jos ei, niin sitten etsitään lisää sitä oikeaa, kuten on tehty vuodesta 2004 asti. Hyvää kannattaa odottaa ja missään nimessä ei ole niin, että yli 50-vuotiaalla naisella ei tietenkään ole mikään kiire mihinkään odottaessa sitä oikeaa.
Pistää silmään myös, että yllättävätn harvalla kotisatamalaisella on mitään sometilejä tai vastaavaa. TIetysti ihan hyvä asia ettei luuhaa netissä aamusta iltaan, mutta toisaalta konservatiivisuus... hmmm.
Siellä pidempään ollut jengi on ilmeisesti tottunut jonkinlaiseen status quoon. Sääli, Kyllä heille miehiä olisi, mutta eipä tunnu kukaan kelpaavan ilman enkelikuoroa pään päällä joka kertoo että tässä on se oikea.
Ymmärtääkseni kotisataman deitti tuli maksulliseksi sen nolon ja vaietunkin syyn takia, että palstaa dominoivat aikoinaan uskovaiset ex/nyx-narkkarit ja kristityt kriminaalit päihdehoitoloiden betonikorsuista, jotka häiriköivät 20-30 vuotta nuorempia tyttöjä ja lopuksi jotkut alkoholistille tyypilliseen tapaan räyhäsivät ja raivosivat jos he eivät vastaa mitään.
Tästä samasta syystä "maksullisuus" on hyvin nimellinen asia, vain muutaman euron vuodessa = tapa varmistaa, että on luottokortti. Suomessa työtönkin saa luottokortin (tosin pienellä luottorajalla), mutta ei yleensä päihdeasuntolaporukka.
Eihän se näin pitäisi mennä että porukkaa aletaan karsimaan mutta kun mitään muuta keinoa ei tähän keksitty. Seurakuntaan on jokainen tervetullut, mutta eivät ihmiset ala parisuhteeseen ihan vain jos on kristitty mistään muusta piittaamatta.
Tästä samasta syystä haluaisin olla ymmärtäväinen kotisataman usein melko nuiville ja tylyille naisille (eronneille, vähän vanhemmille ja usein palstalla kauan olleille), kun on ensin tylytetty (monesti aika fundamentalistisessa) seurakunnassa että eronnut=syntinen kakkosluokan uskovainen ja sitten kun kirjautuu deittipalstalle, viestejä floodaa ensimmäiseksi palstalla majailevat päihdeongelmaiset narsistit, ei se hirveästi luottamusta herätä.
Yli 10v sitten olin siellä, silmään pisti erityisesti 40+ vee "Jeesuksen morsian" tyyppiset naiset, ei ehkä ollenkaan seurustelukokemusta ja haetaan täydellistä avioliittoa ja lapsia. Surullista, älkää odottako vaan hommatkaa se lapsi vaikka viilipurkki-menetelmällä jos ei muuten.
Mitäs vikaa tässä on? Näinhän se käytännössä menee 99 % :ssa talouksissa joka tapauksessa. Ja aina voi tehdä askareita myös yhdessä, toinen toistaan opastaen.