Sivut

Kommentit (75)

Matkalla

Uskovana miehenä en löytänyt Naista kotisataman deitistä.Miehen pitäis olla upporikas ja Jeesuksen veli ennenkuin kelpaa näille maailman parhaille ihmisille.Löysin Naisen joka ei ole uskossa ja on kaikinpuolin täyspäinen ja realisti.Elämä on häntäkin koetellut mutta eteenpäin mennään.

Matkalla

Uskovana miehenä en löytänyt Naista kotisataman deitistä.Miehen pitäis olla upporikas ja Jeesuksen veli ennenkuin kelpaa näille maailman parhaille ihmisille.Löysin Naisen joka ei ole uskossa ja on kaikinpuolin täyspäinen ja realisti.Elämä on häntäkin koetellut mutta eteenpäin mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kotisataman deitin naisille miesten uskon lujuuden ohella on merkittävin asia lompakon paksuus.

Tämähän on kaikille naisille merkittävintä.

Vierailija

valitettavasti lopetin ton paikan. kyllä hyviä miehiä siellä on, muttei he ole uskossa. Jos taas on uskossa ,niin sitten ei ole mikään muu elämän osa-alue oikein hanskassa kuten muilla suomalaisilla ei -uskovilla. nämä uskovaiset pitävät jotenkin tarpeettomana hankkia maallista koulutusta, työuraa, tai sitten ollaan tuppisuita, sisäänpoäinkääntyneitä peräkammarinpoikia, jotka ei edes osaa käyttää tietokonetta. Yksikin oikein varmisteli etten vaan lähettele hänen mulle lähettämäänsä kuvaa minnekkään eteenpäin, kun lopetin kirjeenvaidon. hui hui! 

sulle ylläoleva, hanki normaali elämä, opiskele ammatti, mene töihin, hanki viisautta ja osaamista, muutakin kuin seurakunnasta, niin pääset pitkälle.. Raamattu sanoo: pane ensin peltosi kuntoon, vasta sitten on talon ja vaimon vuoro.(tms) Ei työura ole synti, kuten te näette sen. Naisilla on syvä vastenmielisyys joutilaita ja laiskoja miehiä kohtaan, koska uskovaiset juuri usein näkee vanhanmallisesti sen että mies on vastuussa perheen elatuksesta jos on  lapsia vaikka.En sua syytä, mutta Raamattukin sanoo: laiskat kädet kieltäytyy työnteosta...jne. kuljin laiskan miehen pellon reunaa...katsopa neuvokasta miestä, ei hän jää alhaisten palvelukseen. tms....jne. ahkeruus on HYVE!

Vierailija

Ahdistuin aikoinaan koko kotisatamasta. Miesten vaatimuslista: Neitsyt, nuori, kristitty, lukee raamattua, rukoilee, seksikäs, urheilullinen, hyvin koulutettu, romanttinen, kaunis, sosiaalinen, enkeli, täydellinen nainen, mielellään samaa herätysliikettä tai kirkkokuntaa. Pinnallista etsintää.

Kukaan ei etsinyt syntistä, joskus epäonnistunutta, epätäydellistä, viallista, särkynyttä.

Ahdistuin seurakunnassa kovaan tasoon myös. Muistan sanat sää et kuulu tänne tai et kuulu ystäväpiiriin. En oo sopiva tai tarpeeksi uskovainen.

Olin varmaan näissä piireissä todella outo.

Kotisatamassa on myös näitä seksihemmoja. Ei etsitä pysyvää suhdetta.

Haluankin varoittaa naisia entisestäni, joka pitää kuulema ilmoitusta kotisatamassa. Hän on valitettavasti naistenmies ja sitoutumiskammoinen. Itse hurmaannuin hänen lupauksiinsa ja valhetta olikin kaikki. Hän kielsi mm. seurustelumme ja syytti mua siskojensa kanssa vaan seksiä hakevaksi hutsuksi. Nyt tämä herra etsii seksiä jo seurustelun aikana!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ahdistuin aikoinaan koko kotisatamasta. Miesten vaatimuslista: Neitsyt, nuori, kristitty, lukee raamattua, rukoilee, seksikäs, urheilullinen, hyvin koulutettu, romanttinen, kaunis, sosiaalinen, enkeli, täydellinen nainen, mielellään samaa herätysliikettä tai kirkkokuntaa. Pinnallista etsintää.

Kukaan ei etsinyt syntistä, joskus epäonnistunutta, epätäydellistä, viallista, särkynyttä.

Ahdistuin seurakunnassa kovaan tasoon myös. Muistan sanat sää et kuulu tänne tai et kuulu ystäväpiiriin. En oo sopiva tai tarpeeksi uskovainen.

Olin varmaan näissä piireissä todella outo.

Kotisatamassa on myös näitä seksihemmoja. Ei etsitä pysyvää suhdetta.

Haluankin varoittaa naisia entisestäni, joka pitää kuulema ilmoitusta kotisatamassa. Hän on valitettavasti naistenmies ja sitoutumiskammoinen. Itse hurmaannuin hänen lupauksiinsa ja valhetta olikin kaikki. Hän kielsi mm. seurustelumme ja syytti mua siskojensa kanssa vaan seksiä hakevaksi hutsuksi. Nyt tämä herra etsii seksiä jo seurustelun aikana!

Tyypillistä kotisatamaa ja yleisemminkin meikäläisten uskontojen ja liikkeiden piirissä. Tyhjä arpa tuli jos oot syntynyt naiseksi.

Vierailija

Hei.

Olet kokenut saman kuin itsekkin koit.

Tyyppi oli niin uskovainen ja uskollinen ja romanttinen yms.

Totuus tuli esiin,toisilla reffeillä, tyypillä oli monta naista yhtäaikaa, , deitissä monelle ehdottamassa samalle päivälle treffejä, lehdessä kirjeenvaihto ilmoitus ja ootti vaan kymmeniä vastauksia.

Seksiä olisi pitänyt harrastaa ensimmäisenä iltana jne...

Joka ilta eri nainen kun edellisen takavalot häipyi ,toisen etuvalot vilkkui.

Mutta tottakai tämä satuttaa......tyyppi on  hyväksikäyttäjä.

Juhmar

Samanlaisia ihmisiä on siellä kuin missä muualla tahansa, vain kaksi ryhmää erilaista: Osa "täydellistä uskonpuhtautta" vaativia, ja sitten vain kovin erilaisia sydämen kristittyjä, ja samaa naisten puolellakin. Kun vaikka selitin etten ymmärrä mitä tarkoittaa "Raamattu kokonaan Jumalan sanaa", kun toisaalla kerrotaan miten Daavid laski Jumalan kiellosta huolimatta Israelin kansan, ja toisaalla Daavid itse kirjaa että Jumala käski häntä laskemaan, ja siitä sitten rankaisi, niin eihän kumpikin voi olla "Jumalan sanaa"? Sainpa ryöpytystä kummaltakin puolelta, vastausta en lainkaan. Mutta keskusteluihin osallistuen kun huomasi mukavan tyypin, lähetti tälle viestin, niin sillä sain monia hyviä ystäviä. Vuosien jälkeen en ole kumppania löytänyt, mutta monta hyvää ystävää joiden kanssa pohditaan näitä kysymyksiä jo Kotisataman ulkopuolellakin. Sillähän lailla OIKEAT suhteet löytyy muutenkin, paitsi jos Kotisatamasta haluaa saman pikaratkaisun "kristillisenä" kun kapakoiden "lihatiskeiltä", niin sitten pitää tyytyä tulokseen.

Vierailija

Kristityt naiset ovat kyllä helppoja, jos pimperoa haluaa. Viinikin virtaa mukavasti. Täytyy vain illan verran teeskennellä olevansa uskossa ja se ei ole vaikeaa. Keskivertoateistina sitä kuitenkin tietää huomattavasti enenmmän Raamatusta kuin normaali kristitty.

Vierailija

En tiedä onko immeiset poistuneet,  meinasin maksaa jäsen maksun, mut unohdin salasanan

niin eipä se onnistunu.

Kyllä naisistakin löytyy ronkeleita,  itse lisäisin listaan ulkonäön mitä ei ole vielä mainittu,

monesti olen huomannu et  " Ridge "  vetää naisia puoleensa. Mitä vähemmän on ulkonäköä

sen enempi pitää olla jotain muita  ominaisuuksia millä hurmaat,  toinen ei tarvitse muuta kuin olla

niin johan on vientiä.

mikki

varsinkin kun joku urpo on nyt keksinyt että miten tienaan parittamalla uskiksia toisilleen... ja kyllä niitä miehiä löytyy,oot varmaan ronkeli miesten suhteen kuin myös mäkin naisten suhteen... mut onnea etsintään...

Jämät jäljellä

Milloin deittisivuilla ne parhaat yksilöt seuraa hakisivat,ne on aikoja sitten varattu. Luuserit on aina jäljellä,oli kristillinen deitti tai ei.

jees

Vierailija kirjoitti:
Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?
kauheita on myös naiset..eroneita tai sitten tosi rumia selluliittipommeja..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse uskovana sinkkuna on vähän toivonsa menettänyt olo, että löytäis kumppania.. uskovat on laaja kirjo ihan "sekoporukkaa" seipäännielleistä lakihenkisistä höyrypää hihhuleihin. Toki niitä poikkeuksiakin varmaanon, muttei jaksa etsiä ja pettyä.

IKISINKKU?

Kaverini löysi puolison itselleen Kotisataman deitistä juuri 2 vuotta sitten (2017) Ja nyt on juhannushäät.  Deitti kaveri oli ihan hyvännäköinen, mutta todella hiljainen. Ja kuului eri seurakuntaan kuin oma kaverini. Molemmat ovat akateemisia.

Vierailija

Olin  sivulla kaksi kuukautta syksyllä. Kontakteja tuli heti reilut 10, mutta ne kiinnostavat olivat ihan eri puolelta maata. Lisäksi itseäni toistakymmentä vuotta nuoremmat lähestyivät, joten ei oikein.

Joukkoon mahtui joku mt-ongelmainen, hyvin kipeä mies. Lisäksi tuli fiilis melkein vainoamisesta yhden kohdalla. Suuttui, kun en antanut puhelinnumeroani. Oli johtotason mies.

Pari esitteli kuvia omaisuudestaan, oli kaikenlaista kiinteistöä ja hienoa autoa. Ei kiitos.

Yhden kanssa tapasin, hyvässä asemassa oleva mies. Kertoili lähinnä mökkiviikostaan, jossa oli viina virrannut. Kirjoittelussa ei sanonut käyttävänsä alkoa.

Kuvan kanssa olin esittelyssä ,vastailin vain kuvallisille.

En ole enää missään deiteissä , keskityn muihin asioihin kuin miehen etsintään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat