Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kotisataman deitti, näinkö huono on miestarjonta?

Vierailija
19.12.2013 |

Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, loistava paikka miehelle! Löytyi parissa viikossa kuvankaunis ja fiksu nainen. Itse asiassa tarjontaa oli enemmänkin kuin vain yksi varteenotettava vaihtoehto. Enkö ole edes fundis ja ihan tavis ev.lut, en kauhean hyvännäköinen, läski ja matalapalkkainen. Tällaista flaksia ei käy tinderissä!

No, sitoutumiskammoisille en voi suositella, silkö useimmat naiset eivät etsi ns. Kevyttä seurustelua.

Vierailija
82/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, loistava paikka miehelle! Löytyi parissa viikossa kuvankaunis ja fiksu nainen. Itse asiassa tarjontaa oli enemmänkin kuin vain yksi varteenotettava vaihtoehto. Enkö ole edes fundis ja ihan tavis ev.lut, en kauhean hyvännäköinen, läski ja matalapalkkainen. Tällaista flaksia ei käy tinderissä!

No, sitoutumiskammoisille en voi suositella, silkö useimmat naiset eivät etsi ns. Kevyttä seurustelua.

Vitttu mikä trolli!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi sain viime yönä ohjeet mistä löytyy vaimo eli

"Olin unessa siis Roomassa. Unessa ilmoitettiin, että minun pitää etsiä kirkko nimeltä The Church of Reconciliation (sovinto), ja siellä tapaisin tulevan vaimoni, joka oli myös matkalla. Menin sitten etsimän tällaista kirkkoa,monia muinaisia kirkkoja Roomassa oli mutta tätä en oikein löytänyt. Sitten päädyin muiden ohjaamaa kuulemma lähelle tuota paikkaa ja päädyin johonkin kirkkoon pysähtymään. Siellä oli nykyinen paavi puhumassa ja olin ihan vieressä kuuntelemassa. Paavi näytti kyllä monta kymmentävuotta nuoremmalta ja hänellllä oli leuassa jokin suuri pullistuma, eli kasvain kai. Paavi lakaisi maahan jätetyt protestanttien lauluvihkoset vihaisesti. Niissä oli pilkattu kuulemma Mariaa. ja Hän kysyi yleisöltä että "tekikö hän oikein kun näin toimi? eikö tehnytkin" ja sen jälkeen hän alkoi kehumaan kirkkoaan, sitä kuinka "Etelän italian kirkko on sentään kaikkia muita vanhempi". Sitten huomasin seuraavaksi , että kaikki olivat poistuneet kirkosta ja olinkin nukahtanut siihen kirkkoon yöksi peiton alle eikä kukaan ollut edes ajamaan ulos. Loppu. Mutta Se Church of Reconciliation jäi arvoitukseksi. Mutta näköjään sellainen katu onkin Pietarin aukion lähellä Roomassa, muttei kirkkoa. Sepä siitä, se No ei olisi kuin 150 e lennot

kolmessa muussa unessakin olen ollut 3 vuoden sisällä käymässä Vatikaanissa, kaikissa tosin paavi osoittautui antikristukseksi!

Vierailija
84/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitttu mikä trolli!!!!!

En edes ole!, kokeilkaa itse:) onko sulle ylläri että uskovaisissa piireissä on kaksi naista yhtä miestä kohti? Toki useat naiset taipuvat otttamaan ei-uskovaisen miehen. No, tämä ei oe syy miksi olen uskossa mutta työsuhde-etu sitten vaikkapa :)

Vierailija
85/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo ihmekään, kun uskovaisuus ja mielenterveysongelmat kulkevat erittäin usein käsi kädessä. Sen näkee jo tästäkin ketjusta joistakin vastauksista. Uskovaisuus on muutenkin nykyaikana täällä jo sen verran marginaalinen ilmiö, että varmasti on valikoima vähissä muutenkin.

Onko se sekulaarinen mies nyt sitten niin hirvittävä otus? Ihmisen hyvyys ja arvotkaan kun eivät ole uskosta kiinni, ainoa eriyttävä tekijä on se että uskooko niitä kirjassa olevia juttuja tosiksi vai ei.

Tää oli hauska. Ensin rinnastaa uskovat mt-ongelmaisiksi ja sitten ihmettelee, kun ei sekulaarit miehet uskoville kelpaa :D

Vierailija
86/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:40"]Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?

No teillä on niitä hihhuli-iltoja, hihhulimessuja, hihhuliseuroja, hihhulileirejä jne. Sieltä toinen hihhuli?

Ei hengellisissä tilaisuuksissa ole mitään flirttailua tai parin hakua - vaikka varmaankin jossain vapaamuotoisissa nuorten illoissa tms. jotkut voivat tutustua vastakkaiseen sukupuoleen - mutta aikuisille ei useinkaan ole mitään kohtauspaikkoja parisuhdemielessä.

Uskovista enemmistö on naisia, siis kristyissä - eli miehiä pitää evankelioida :) - ja hakea miestä tarvittaessa myös ulkomailta asti. 

Rukoile myös puolisoa, kehitä itseäsi parisihdetta varten sinkkuna ollessasi; miten olisit hyvä kumppani itse, sillä ei se pelkkä löytäminen riitä.

Vierailija
87/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisatamassa ulkonäöltään paremman näköisiä, ainakin aikuiset naiset - ei ole viina ja rööki tuhonnut ulkonäköä.

Vierailija
88/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla ei-uskovia naisia? Tai vähintään uskovaiseksi melko vapaamielisiä?

Vierailija
89/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea löytää ihmistä, jolla olisi samat arvot. On vähän hämmentävää kun kristillisellä sivulla vaihtoehtona on "seksiä vaikka ekoilla treffeillä". Minusta se kuuluu muihin deitteihin. Muutenkin meininki on aika vapaamielistä, eikä kristillisiä perusarvoja tunnu kunnioitettavan. Puhutaan aina suvaitsevuudesta, mutta miksei Raamatun antamiin ohjeisiin perustavia tarvitse suvaita? Liberaali meininki hyökkää joka paikassa ja pitää melkein tuntea syyllisyyttä, jos uskoo niihin perusteisiin, joita Raamattu elämänohjeiksi tarjoaa.

Tuo seksiä ensi treffeillä -valinta - on luultavakseni juuri ei-uskovia varten, joita siellä myös on.  Oikeasti Jeesukseen uskovat voivat juurikin sitten sivuuttaa tuollaiset tyypit.

Vierailija
90/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskovana sinkkuna on vähän toivonsa menettänyt olo, että löytäis kumppania.. uskovat on laaja kirjo ihan "sekoporukkaa" seipäännielleistä lakihenkisistä höyrypää hihhuleihin. Toki niitä poikkeuksiakin varmaanon, muttei jaksa etsiä ja pettyä.

Joo, on huomattu! Elämäni rempsein irstain ja menevin naisystävä oli joku herätysliikkeen jäsen. Asia ei ilmennyt aluksi viikkoihin, enkä olisi sitä kyllä edellä mainituista tekijöistä johtuen osannut odottaakaan, joten asia ilmenikin sitten kerran minun vähän hassutelessa uskonnoilla... Meni se viritelmä kerrasta poikki.

Luoja lienee ollut kännissä tai syntymävinksallaan, kun maailmaa katsoo. Eikä edes uskovat ja maksavatkaan ole vapaita pariutumissysteemiin halvaantumiselta. Voimia!

Vierailija
91/111 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla ei-uskovia naisia? Tai vähintään uskovaiseksi melko vapaamielisiä?

Aika huonosti. Elämässä täytyy tehdä valintoja. Aivan samoin kuin et voi valita ihanaa j.ä.nnämiestä, jolta puuttuu kaikki jän.nämiehen negatiiviset ominaisuudet kun väkivalta ja päihteet sekä vieraat naiset, todennäköisesti et saa uskovaista, kivannäköistä, raitista ja uskollista naista jos et ole jossain määrin valmis sitoutumaan hengellisyyteen, uskollisuuteen ja muihin avaintekijöihin.

Vierailija
92/111 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että monesti uskovat ovat sekaisin, kun eivät voi mennä terapiaan kuten normaalit ihmiset tai etsiä apua normaalia tietä. Uskotaan, että jumala kyllä parantaa henkiset ongelmat tai sitten uskotaan että ne lähti pois jo uskoontullessa. Ei lähde. Liian paljon näkee uskovia joilla samat kompleksit 15-vuotiaana ja 50-vuotiaana. Onneksi en ole uskovainen niin ei tarvitse etsiä naista niistä piireistä. Huh.

Vierailija
93/111 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisilla miehillä on yleensä silmät jotenkin lähellä toisiaan ja näyttäisivät  olevan syvällä päässä. Uskovaisilla naisilla on taas rasvaiset pitkät ja suorat tukat. Naiset eivät saa meikata eikä käyttää korvakoruja.

Vierailija
94/111 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiin...ottasin normaalin vapahtajaan uskovan naisen ittelleni....normaaliälysen ei ns.tuunatun,vaan oman ittens...sitte näitä paskan jauhajia on kaikilla sivuilla!Varokaa näitä nettituttuja ja ottakaa treffeille kavereita mukaan!Muhun saa sitte yhteyden jos haluaa ihan vaan juttelumielessäkin...quumies...näppärimmät bonjaa!

Tämä netti agitoi jotenkin ihmisistä huonoja puolia esiin...kattokaa ja varokaa..Sunattua joulun odotusta kaikille!!!!

Nyt tuli sen laatuista tekstiä, että huh. Tämän ja vastaavan tapauksen treffeistä tulisi varmasti ikimuistoiset. Kumpikin ottavat kaverinsa mukaan ja paikalle saapuu 10 todella sekavaa ihmistä:)

Vierailija
95/111 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tämäkin, seukkasin kotisatamasta löytämäni uskovaisen naisen kanssa pari kuukautta. Nainen oli sairaalloisen mustasukkainen ja aggressiivinen. Olin liian ihastunut tajuamaan tilannetta. Onneksi laittoi itse poikki. Karuin kokemus ikinä, ja muistutus siitä että uskovainenkin voi olla sairas ja myrkyllinen.

Kaikille muille muutamalle paikkakunnalla asuvalle kirjoittanut, takaisin tulee peiteltyä vattuilua ja päänaukomista, ei edes kohteliaita pakkeja.

Näin outoja naisia en ole tavannut seurakunnassa livenä, pakostakin tulee mieleen että tämä on jämäpaikka. Olen kyllä itse keski-ikäisenä miehenä todella pettynyt tarjontaan. Pakko ottaa Tinderistä maallista vaihtoehtoa peliin.

Vierailija
96/111 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. Olen neljillä deiteillä käynyt. Kolme oli selvästi mielenterveysongelmaista ja se yksi terve ei ollut kiinnostunut. Ei voi muuta sanoa kuin että kyllä keski-ikäisten uskovaisten maine on karissut silmissäni. Ei todellakaan voi mitään pysyvää suunnitella agressio-ongelmaisen, lapsuuden kurituksista kärsineen tai muuten vain vakavasti masentuneen kanssa. Sori, mutta näin se vain on.

M44

Vierailija
97/111 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla orgasmitakuu?

Vierailija
98/111 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
99/111 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin uskovaisena miehenä/naisena ortodoksien tai katolilaisten kirkollisissa menoissa. Kävin lukioaikana ja noihin sai mennä muutkin.

Vierailija
100/111 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on paras poikaystävä