Youtube mainokset
Osaako joku kertoa kuka päättää youtube mainoksista. Katsoin yhtä mielenkiintoista dokumenttia, niin 2min välein mainokset. En jaksanut katsoa loppuun. Kanavan pitäjäkö päättää näistä. Dokkari olis kestäny noin 2h ja 2min välein mainoksia, niin vähän raskaalta tuntu enkä jaksanut todellakaan katsoa loppuun.
Kommentit (12)
En edes muistanut youtubemainoksia, kun mulla on vuosia ollut adblock käytössä.
Olen niin kyllästynyt Eurocardin ja kuussa käyneen naisen mainoksiin. Ne tulevat KOKO AJAN.
Vierailija kirjoitti:
En edes muistanut youtubemainoksia, kun mulla on vuosia ollut adblock käytössä.
Olin jo unohtanut ton adblockin. Pakko laittaa toi itelle. Mainokset saa näkemään punaista..
Vierailija kirjoitti:
Laita adblock.
Onko jotain systeemiä millä mainoksista pääsee eroon, jos käyttää chromecastia.
Minä katson YouTubea TV:n kautta, en ole löytänyt siitä mitään mainoksia poistavaa. 🙁
Ongelma on varmaan siinä, että et ole tottunut tylsiin ja kärsivällisyyttä vaativiin asioihin, sillä sinulla on aina hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on varmaan siinä, että et ole tottunut tylsiin ja kärsivällisyyttä vaativiin asioihin, sillä sinulla on aina hauskaa.
Ei, kun ongelma on jenkkityyli eli mainoksia n. 12 minuutin välein.
Mullakin on nykyisin adblock käytössä. Ilman sitä youtubea ei pysty käyttämään koska palaa hermot mainosten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita adblock.
Onko jotain systeemiä millä mainoksista pääsee eroon, jos käyttää chromecastia.
Voit striimata selaimen näkymän chromecastille, mutta taitaa tulla aika huono laatuisena. Voit myös aina ladata videon ja katsoa erikseen ilman mainoksia. Periaatteessa voisi löytyä joku stream mokkula jolla voit striimata adblokattuna suoraan muta kun en ole sellaista tarvinnut/etsinyt niin en osaa sanoa
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on nykyisin adblock käytössä. Ilman sitä youtubea ei pysty käyttämään koska palaa hermot mainosten takia.
Olenkin ihmetellyt, että saako nuo mainokset oikeasti jonkun ostamaan. Kun katsoo saman mainoksen kymmenennen kerran yhden elokuvan aikana, niin se lähinnä saa pintaan vihan tunteita ja boikottilistan.
Pääset ongelmasta eroon katsomalla youtubea esim. Brave selaimella. En ikinä näe mainoksia siinä.