Sivut

Kommentit (75)

Jonez

Särjin vähän sydämeni... Juteltiin yhden ihanan naisen kanssa kuusi viikkoa, sitten tavattiin ja huomasi heti ettei nainen ole minusta kiinnostunut. Olen ihan kivannäköinen ja työssäkäyvä. Okei, en mikään uskonsankari mutta ihan oikeasti haaveilin että menisin hänen kanssaan seurakuntaan käsi kädessä jonain päivänä.

Niin minä nyt häntä voi syyttää, on mullakin pari naista jotka ei oo kiinostanut. Nykyinen ei kiinnosta myöskään. Ei tarpeeksi uskova. Siis en halua synnitöntä, mutta edes suunnilleen terveellisesti ajattelevaa... En kai koskaan löydä uskovaa naista itselleni 😟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jonez kirjoitti:
Särjin vähän sydämeni... Juteltiin yhden ihanan naisen kanssa kuusi viikkoa, sitten tavattiin ja huomasi heti ettei nainen ole minusta kiinnostunut. Olen ihan kivannäköinen ja työssäkäyvä. Okei, en mikään uskonsankari mutta ihan oikeasti haaveilin että menisin hänen kanssaan seurakuntaan käsi kädessä jonain päivänä.

Niin minä nyt häntä voi syyttää, on mullakin pari naista jotka ei oo kiinostanut. Nykyinen ei kiinnosta myöskään. Ei tarpeeksi uskova. Siis en halua synnitöntä, mutta edes suunnilleen terveellisesti ajattelevaa... En kai koskaan löydä uskovaa naista itselleni 😟

Kyllä varmasti löydät, teet vielä jonkun uskovan naisen onnelliseksi!

Ehkä kannattaa etsiä ihan normaalielämästä, olla mukana monenlaisessa toiminnassa ja vaikka eri seurakunnissakin?

Jonez

Kiitos kauniista sanoista... No etsin jotakuta joka uskoo Jeesukseen. Ei mitään pelkkää tapakristittyä mutta tasapainossa pitää olla, eli ei myöskään sellaista joka herää kirkuen joka yö koska näkee painajaista siitä että joutuu helvettiin koska harrastaa masturbaatiota välillä.

Ulkonäkö sellainen että kehtaa esitellä muille ja pystyy itse kiihottumaan toisesta. Mikä ei todellakaan ole paljoa, mikä tahansa suhteellisen normaali kelpaa. Ikää alle 45 (olen itse 42), mielellään töissä käyvä. lähihoitaja tms. on ihan ok, kunhan käy "oikeissa" töissä eikä missään kuntouttavassa työtoiminnassa. Myös opiskelija on ok, kunhan on suunnilleen uskottavat mahikset saada jotain oikeita töitä jossain vaiheessa.

Vastuullinen ja lempeä pitää olla. Exä oli vastuullinen, mutta astiat paiskautui välillä seiniin. En halua sellaista väkivaltasta junttia enää koskaan.

Jos nyt oikein saa haaveilla, niin mielellään sellainen joka lukee jotain muutakin kuin seiskaa ja jonka mielessä pyörii muutkin kuin etelänlomat ja kampaajat. Tästä olen valmis pitkin hampain joustamaan. 

Vinkkejä otetaan vastaan enemmän kuin kiitollisin mielin:)

Vierailija

Sain Kotisatamassa yhteydenottoja miehiltä..se hämmensi kun miltei lapsenikäiset olivat kiinnostuneita yli 60v naisesta. Kyllä se oikeakin sieltä sitten löytyi ja rakastuneita ollaan.

Vierailija

On vaikea löytää ihmistä, jolla olisi samat arvot. On vähän hämmentävää kun kristillisellä sivulla vaihtoehtona on "seksiä vaikka ekoilla treffeillä". Minusta se kuuluu muihin deitteihin. Muutenkin meininki on aika vapaamielistä, eikä kristillisiä perusarvoja tunnu kunnioitettavan. Puhutaan aina suvaitsevuudesta, mutta miksei Raamatun antamiin ohjeisiin perustavia tarvitse suvaita? Liberaali meininki hyökkää joka paikassa ja pitää melkein tuntea syyllisyyttä, jos uskoo niihin perusteisiin, joita Raamattu elämänohjeiksi tarjoaa.

Uskova nainen

Sellaista asiaa olisin halunnut tietää että onko siellä tälläiselle 60 naiselle minkä verran kysyntää. Tarkoitukseni olisi käydä kokeilemassa jos sen rakkaan sieltä löytäisin. Vai onko siellä vain nuorempaa porukkaa? Niin ja en ole eteläsuomesta vaan melkein keskeltä suomea.

Vierailija

Joskus vuonna miekka ja kivi Kotisatamalla oli myös vilkas keskustelufoorumi. Muutama miittikin järjestettiin, semmoiset uskovien sinkkujen kokoontumisajot. Tuohan olikin mukava tapa nähdä, millaista porukkaa siellä oli "tarjolla". Itselle ei miestä löytynyt sieltä eikä muualtakaan. Harmi, että häiriköitä tuli foorumille niin paljon, ettei ylläpito jaksanut enää pitää palstaa ylhäällä.
Itse olen jo suostunut eksklusiivisesti Kristuksen morsiameksi. 😇

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sain Kotisatamassa yhteydenottoja miehiltä..se hämmensi kun miltei lapsenikäiset olivat kiinnostuneita yli 60v naisesta. Kyllä se oikeakin sieltä sitten löytyi ja rakastuneita ollaan.

No onpas mukava kuulla. Olen ajatellut, että tuolla ei ole mitään saumaa normaaliin parisuhteeseen.
Paljon seksin perässä olevia, niitä varmaan nuo nuoret miehetkin. Onkohan joku fetissi vanhempiin ja/tai uskoviin naisiin?? Vai ajattelvatko, että noilta lohkeaa helpoiten??
Ja paljon tasapainottomia yksilöitä, ongelmallista porukkaa. Itse kirjoittelin hetken älyköltä vaikuttaneen tyypin kanssa, joka paljastui oikeasti hull uksi, psykopaatiksi. Profiilikuvana oli junakiskot keskitysleirille. Eksänsä oli hakenut lähestymiskiellon itselleen ja lapsilleen. Että tämmöisiä kiihkouskoviakin siellä. Tämä tapaus oli nimittäin omasta mielestään Jumalan sanansaattaja, ankaraa opetusta ja hedvekillä pelottelua tarjoili minullekin. Itse olen täysin Jumala on Rakkaus -leirissä. Blokkasin tietysti tuon ja poistin profiilinkin.

Vierailija

Olin tosi epäileväinen Kotisataman suhteen, mutta ajattelin kokeilla kaverin suosituksesta parin viikon ajan josko palvelusta löytyisi vaikka ihan vain kavereita. Ensimmäiset (enemmän tai vähemmän epäilyttävät) yhteydenotot oli itseäni reilut parikymmentä vuotta vanhemmilta, eronneilta miehiltä, ja olin jo poistamassa profiiliani, kunnes silmiin osui mielenkiintoinen, fiksun oloinen tyyppi. Hän laittoi mulle viestiä, alettiin jutella ja ollaan oltu onnellisesti naimisissa kohta 8 vuotta. :) Rohkaisuna siis teille epäileville - kyllä sieltä voi löytyä ihan oikea uskovainen, normaali kumppani.

Vierailija

Onko tuo ihmekään, kun uskovaisuus ja mielenterveysongelmat kulkevat erittäin usein käsi kädessä. Sen näkee jo tästäkin ketjusta joistakin vastauksista. Uskovaisuus on muutenkin nykyaikana täällä jo sen verran marginaalinen ilmiö, että varmasti on valikoima vähissä muutenkin.

Onko se sekulaarinen mies nyt sitten niin hirvittävä otus? Ihmisen hyvyys ja arvotkaan kun eivät ole uskosta kiinni, ainoa eriyttävä tekijä on se että uskooko niitä kirjassa olevia juttuja tosiksi vai ei.

Jagex

Minun täytyy myöntää että petyin kotisataman tarjontaan. Yhdelle hellarille viestittelin kerran, jo alkumetreistä huomasin että oli vaikeasti masentunut henkilö. Antoi (onneksi) pakit heti. Jonkun esikouluopen kanssa viessiteltiin myös paljon mutta jotenkin ääni kellossa muuttui heti kun oltiin tavattu, en tiedä olinko niin erilainen kuin kuvitteli vaikka tuoreita valokuvia oli multa kosolti.. Tosi oudot mielipiteet, esiaviollinen seksi on suht ok mutta rokki syntiä, vaikka ymmärtääkseni Raamattu sanoo täysin selvästi päinvastaista...

En sitten löytänyt uskovaista naista, ja koska en tahdo kärvistellä yksin, otin ei-uskovan, mutta kristillisyydelle suopean naisen.

Vierailija

Lainaus: "Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkunaiselle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä?"

Minäkin olin siellä. Huoh, ompa masentava paikka kristitylle sinkkumiehelle. Mistä kristitty voi löytää sopivan kumppanin tänä päivänä? 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat