Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut hyväkroppaisen miehen kanssa

Vierailija
18.12.2013 |

Miltähän sellainen teräksiseksi treenattu rinta ja pyykkilautavatsa tuntuu..?

No, juna meni jo.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu taivaallisen hyvältä

Vierailija
2/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:46"]

Tuntuu taivaallisen hyvältä

[/quote]

Väännä vielä siinä veistä haavassa!

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu missä?

Vierailija
4/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni herättää halut kyllä pelkästään sillä että kävelee ohitseni :D Saatika boksereissa, huh. Pitkä ja sopivan lihaksikas mies, ei pelkästään salilla pumpattu tai liian iso vaan ruumiillista duunia ja monipuolisesti treenannut. Pyöreä peppu ja treenatut reidet ja pohkeet. Isot kädet, leveä lihaksikas selkä ja pyykkilauta vatsa. Huh. Ei ole kyllä haluttomuutta tässä suhteessa ;D

Vierailija
5/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanallta tuntuu. Rakastuin kuitenkin vähän pulleampaan ja sekin tuntuu hyvältä

Vierailija
6/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:51"]

Oma mieheni herättää halut kyllä pelkästään sillä että kävelee ohitseni :D Saatika boksereissa, huh. Pitkä ja sopivan lihaksikas mies, ei pelkästään salilla pumpattu tai liian iso vaan ruumiillista duunia ja monipuolisesti treenannut. Pyöreä peppu ja treenatut reidet ja pohkeet. Isot kädet, leveä lihaksikas selkä ja pyykkilauta vatsa. Huh. Ei ole kyllä haluttomuutta tässä suhteessa ;D

[/quote]

entäs jos se lihoo, loppuuko rakkaus?

Vierailija
7/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tollasen miehen kanssa. Oma vikanihan se, kun itse on tällainen hyllyvä hyytelöläjä. Jonkun kiinteän jääkiekkoilijan kanssa kerran olin ja hyvältä tuntui.

Vierailija
8/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt, jolla maha kuin 8.kuulla raskaana olisi. Ei se kauhean seksikästä ole.

Vierailija
9/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:00"]Mulla on lyhyt, jolla maha kuin 8.kuulla raskaana olisi. Ei se kauhean seksikästä ole.

[/quote]

Sama täällä :D Mieheni on 32 ja minä 19, olen hyväkroppainen, pitkä ja hoikka mutta mieheni on lyhyt, laiha ja hänellä on valtaisa kaljamaha, ihan kuin olisi viimeisillään raskaana! Mutta en minä hänen ulkonäköönsä rakastunutkaan.

Vierailija
10/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mieheni oli normaalipainoinen kun tavattiin, timmi ei ole ollut koskaan, enkä sellaista osannut kaivatakaan kun rakastuin. Nyt ylipainoa ainakin 25 kg. En voi mitään mutta tuo paino ahdistaa mua, en halua miestäni enää kuten ennen. 

Kaiken lisäksi olen auttamattoman ihastunut työkaveriini jolla on pyykkilautavatsa ja muutenkin hyvännäköinen (ei kiiltokuvamaisesti), älykäs ja huumorintajuinen.

Mun mies on myös älykäs ja huumorintajuinen ja olisi hyvännäköinenkin mikäli olisi hoikempi. Ikinä koskaan en kuvitellut olevani lihavan miehen kanssa ja sellaisen sain kun avioliittoon mentiin :(. Jos miehet valittaa että naiset lihoo kun naimisiin mennään, niin meillä just päinvastoin.

Mulle esittää vaatimuksia vaatetuksen jne. suhteen ja itse näyttänyt vuosikausia tismalleen samalta, eikä välitä kun sanon asiasta. Olen sanonut hienovaraisesti, sekä suoraan, ei auta. Mikähän on kun ei sytytä???? Aaaarggghhh!

Vierailija
11/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 22:51"]

[/quote]

entäs jos se lihoo, loppuuko rakkaus?

[/quote]

Ei me olla toistemme kanssa pelkän ulkonäön takia. Toki ulkonäköön sitä ensin usein kiinnittää huomiota ennen kuin tutustuu. Ei rakkaus siihen kuole kun vanhenemme ja ulkonäkö muuttuu tai jos toinen sairastuu tms. Mutta meillä molemmilla on terveelliset elämäntavat, terveydestä ja ulkonäöstä pidämme huolen sopivassa määrin ja mielestäni se on myös toisen arvostamista, huolehtia itsestään.

En olisi alkanut suhteeseen edes lihavan miehen kanssa joka ei olisi kiinnostunut terveydestään ja liikunnasta.

Kummallista täällä vauva palstalla on se, että heti jos on hyvässä kunnossa oleva pariskunta, ajatellaan heidän olevan pinnallisia ja epäluotettavia ja ettei heidän rakkaus voi perustua muulle kuin ulkoisiin ominaisuuksiin. Aito rakkaus on niin pyytteetöntä, ettei toisen ulkonäkö merkkaa yhtään mitään ja naimisissa saa lihoa vaikka 30 kg ja toinen näkee ainoastaan sisimpään?

Vierailija
12/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 11., täällä vähän sama. Eniten ällöttää se, kun mies valittaa kuinka on päässyt lihomaan, mutta sitten samalla minuutilla hakee kaupasta sipsipussin ja alkaa mässätä sitä sohvalla.

ap.

Vierailija
13/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:12"]

Joo, 11., täällä vähän sama. Eniten ällöttää se, kun mies valittaa kuinka on päässyt lihomaan, mutta sitten samalla minuutilla hakee kaupasta sipsipussin ja alkaa mässätä sitä sohvalla.

ap.

[/quote]

Kiitos, lohduttaa etten ole ihan ainoa. Kaljaa miehellä kuluu liikaa, enkä kestä sitä kaljan hajua... enää en sano mitään. Ollaan kuin parhaat kaverit, ei  juuri riidellä mutta ei kyllä kauheasti lemmitäkään. Perheenä menee hyvin, enkä siksi halua erota. Halkean vaan kohta kun tekee mieli toisenlaista. 11

Vierailija
14/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ihmeelliseltä. Olen kerran ollut sängyssä miehen kanssa joka ulkonäkönsä puolesta on puolijumalainen. Pitkä, jäntevän lihaksikas ja luustokin oli kuin luotu naisen silmän iloksi, mutta kemiat ei vaan kohdanneet vaikka kuinka oli karkkia silmälle niin lopputulos oli paskinta seksiä mitä koskaan olen saanut ja toinen osapuoli lienee samaa mieltä. Että ei se pelkkä teräksinen pyykkilautavatsa pidä römpsää märkänä eikä edes auttanut vaikka oli iso kyrpä, oikeastaan se teki seksistä vielä asteen kurjempaa kun kohdunpohjaan sattui.

Toisaalta minun kiihottumisella on hyvin vähän tekemistä visuaalisuuden kanssa niin en ehkä ole paras kuvailemaan miltä seksi tuntuu hyväkroppaisen kanssa. Kunhan vartalo on edes siinä kuosissa, ettei vehkeitä tarvitse läskivuoren alta kaivaa niin tuloksena voi olla loistavaa seksiä jos muut kiihottumiseen vaikuttavat tekijät on kunnossa.

Vierailija
15/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisen miehen vaimona voin sanoa että enemmän kiihottaa, jos mies hoitaa kotitöitä ja puhuu kauniisti. En katsele kroppaa vaan keskityn nauttimaan itse seksistä. On rasittavaa, kun mies ihailee itseään peilistä ja kerjää kehuja.

Vierailija
16/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että tuntuu ihan samalta, kun suljet silmäsi ja kuvittelet läskimooseksen hyväkroppaiseksi Työnnät kädet sen verran eteen ettei läskit lyö lauteille ja kalu pysyy sisällä. Loppu on mielikuvitusta. Silmät kiinni auttaa aina. Eli ei eroa yhtään.

T: 11cm mies

Vierailija
17/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nro 15:ta, eli ei mitenkään kummoiselta. Enemmän oon tykännyt hieman "rimpulammista" (ei kuitenkaan hintelistä) hoikista, joilla voi siinä pyykkilaudan päällä olla se pieni ylimääräinen kerros. ;) Henkilökohtaisesti mua eivät näkyvät vatsalihakset juurikaan sytytä, ei tosin mikään röllykkämahakaan.

Vierailija
18/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean hankalaa on harrastaa, jos molemmilla ylimääräistä. Meinaa happi loppua. Luonnonvalinta karsii?

Vierailija
19/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei koskaan muita ole ollutkaan kuin supertreenattuja vaikka itse olen ihan tavis ja vähän pyöreä. Ois outoa olla lihavan/kaljamahaisennmuehen kanssa..

Vierailija
20/29 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 23:48"]

Sanoisin että tuntuu ihan samalta, kun suljet silmäsi ja kuvittelet läskimooseksen hyväkroppaiseksi Työnnät kädet sen verran eteen ettei läskit lyö lauteille ja kalu pysyy sisällä. Loppu on mielikuvitusta. Silmät kiinni auttaa aina. Eli ei eroa yhtään.

T: 11cm mies

[/quote]

No mut kyllähän se sormenpäissä tuntuu hiveletkö leivosta vai tiukkaa lihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme