Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teille koskaan tullut lintu sisälle, esim. ikkunasta?

Vierailija
08.11.2013 |

Miten olette sen saaneet häädettyä ulos?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lensi ovesta sisään ja suoraan vastapäiseen ikkunaan. Lintu pökertyi, joten mä kannoin sen ulos, ei tarvinnut hätistää.

Jos lintu ei meinaa lähteä, paras tapa on avata ovi ja laitta ikkunoiden verhot kiinni, tai jos ei ovesta onnistu, niin sitten avata yksi ikkuna ja peittää muut.

Vierailija
2/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pyrähdystä teki olohuoneessa ja poistui samaa tietä takaisin. Äiti soitti 5min päästä, että mummi on kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sisälle.. lensi yläkertaan 2 kissaa perässään... toinen kissa syöksyili ja pomppi ja yritti saada sen kiinni.. toinen vaani sängyn alla ja hyökkäsi kun sopivan lähelle tuli ja tintti parka oli vainaa...

Vierailija
4/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:01"]

Jos lintu ei meinaa lähteä, paras tapa on avata ovi ja laitta ikkunoiden verhot kiinni, tai jos ei ovesta onnistu, niin sitten avata yksi ikkuna ja peittää muut.

[/quote]

Juuri näin. Tällä tavalla saa muutkin ei-toivotut lentävät eliöt, kuten vaikka ampparit takaisin ulos.

Vierailija
5/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä tuli yhtenä päivänä monta lintua sisään. taisivat olla juuri lentämään opettelevia tirppusia. tyttäreni kävi minulle terassilla sanomassa, että äiti sisällä on lintuja. tyttö on kehitysvammainen, joten en oikein ottanut häntä todesta, mutta kävin sitten kuitenkin tarkistamassa asian. eteisen kaapin päällä istuskeli viisi lintua ja olohuoneen verhotangolla kaksi lisää. 

avasin sekä etu- että takaoven ja odotin vain, että linnut lähtevät. kun linnut vihdoin lähtivät ulos, kiirehdin sulkemaan ovet, mutta en ollut tarpeeksi nopea. toisesta ovesta nimittäin lensi vielä kolme lintua ja kun avasin taas toisenkin oven talon läpi lensi vielä yksi. kyllä ne itsekseen lopulta poistuivat, mutta hirvittävän sotkun ne saivat aikaan ennen sitä. 

Vierailija
6/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:01"]

[/quote]

Juuri näin. Tällä tavalla saa muutkin ei-toivotut lentävät eliöt, kuten vaikka ampparit takaisin ulos.

[/quote]

Niin ja kannattaa myös sammuttaa lamput, että se ulosmenoreitti on ainut, mistä tulee valoa.

Vierailija
7/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla lähtee kuin ärsyttävät kärpäsetkin; kaikki muu pimeäksi mutta sit se ainoa ovi tai ikkuna auki. Ne lentää valoa kohden.

Vierailija
8/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kevätaamuna siihen, että tintti nokki hiusharjasta hiuksia pöydällä. Mun katseen huomattuaan se lensi sekunnissa raollaan olevasta ikkunasta pihalle. Seuraavaksi aamuksi olin valmistellut sille mehevän, ilmavan hiuspallon. Ja tulihan se, haki pallon ja lepatti kiiruusti ulos. Mun hiukset kelpasi lämmittämään tinttipoikuetta :)

Vierailija
9/9 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:12"]

Heräsin kevätaamuna siihen, että tintti nokki hiusharjasta hiuksia pöydällä. Mun katseen huomattuaan se lensi sekunnissa raollaan olevasta ikkunasta pihalle. Seuraavaksi aamuksi olin valmistellut sille mehevän, ilmavan hiuspallon. Ja tulihan se, haki pallon ja lepatti kiiruusti ulos. Mun hiukset kelpasi lämmittämään tinttipoikuetta :)

[/quote]Poikaset sairastui syöpään hiuslakan ja muiden kemikaalien vuoksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän