Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut hyväkroppaisen miehen kanssa

Vierailija
18.12.2013 |

Miltähän sellainen teräksiseksi treenattu rinta ja pyykkilautavatsa tuntuu..?

No, juna meni jo.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun(kin) miehellä on tosi hyvä kroppa! Sellainen balettitanssija-miehen kroppa :D! Eli paljon lihaksia, mutta solakka vartalo. Suhteen alussa hekumoin sitä koko ajan, mutta äkkiä siihen tottui. Hyvältä kyllä näyttää ilman paitaa ja joskus edelleen pysähdyn katsomaan, että onpa miestä varrella siunattu. En kyllä dissaa pönäköitäkään miehiä, sellainen isokokoinen karju (tyyliin docventuresin Riku) on myös seksikäs :D!

Vierailija
22/29 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut usean jumalaisen kauniin ja täydelliskroppaisen miehen kanssa nuorempana, ja täytyy sanoa, että se silmäkarkki kyllä lisää seksiin ihan loistavan säväyksen. Nyt keski-ikäisenä mummona kun ne ajat on ohi, katselen joskus kuvia näistä ex-poikaystävistä, että herranjumala millaisia miehiä olen joskus saanut...enkä tod enää saisi niitä taviksiakaan.

Oma mies on kehittänyt mahan, jalat on yhtä timmissä kunnossa kuin ennenkin, samoin hauis, mutta maha se on mullakin eikä haittaa loistavaa  seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli painija eli kilpaurheilija. Olihan se kroppa loppuun asti viritetty ja on nyt nelikymppisenäkin vielä urheilullinen. kaikkeen kyllä tottuu.

Vierailija
24/29 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keski-ikäinen mutta seksikumppaniksi kyllä olis tarjolla toinen toistaan timmimpää nuorta miestä..Välillä käyn muistuttamassa mieleeni miltä nuori ja kiinteä liha tuntuu.

Vierailija
25/29 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piti oikeen miettiä, että miltä tuntuu, kun muunlaisten kanssa en ole edes ollut. Nykyisen miehen kanssa ollaan 10 v. Oltu ja itseasiassa erittäin hyväkroppainen, harteikas, vahvat kädet, isot lihakset, pyykkilautavatsa ym. Tykkää liikkua ja ruumiillinen työ. En ole asiaa sen kummemmin ajatellut kun ei kiinnitetä toistemme ulkonäköön huomiota. Mies ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni tai vaatteistani mitään, vaikka olen koittanut vaikka mitä tyylejä, jonkun silmään vähän rajujakin juttuja,kaljua ym. Ei häntä kiinnosta ja hienoa niin!! Kroppa on varmasti muuttunu 3 lapsen jälkeen, mutta en ole sitä edes sen kummemmin ajatellu kun kukaan ei ole sitä arvostellut. Saadaan olla molemmat just sellasia kun ollaan

Vierailija
26/29 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli kauheen... kiinteä. Ei sen kummemmalta.

Vierailija
27/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ja sil oli pieni :D

Vierailija
29/29 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuhan hyväkroppainen mukavalta käden/suun alla ja on kiva katsoa. Ehkä ei ole vielä myöhäistä kokeilla? Itse olin 39-vuotias kun sain ensimmäisen kerran todella hyväkroppaista (10 vuotta) nuorempaa miestä. Tosin omakin kroppa menee vielä 30-vuotiaasta.
:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi