Mies ehkä jonkunlaisesssa psykoosissa?
Eli mies lähti pienen tilanteen jälkeen pois kotoa yli 4 vkoa sitten. Hän on ollut kaverillaan, jota minä en tunne.
Olen yrittänyt soittaa hänelle useita kertoja, mutta ei vastaa koskaan puhelimeen. Olen myös tekstiviestein koittanut saada selville, mistä on kyse - onko toinen nainen vai mitä?
Hän on vastannut minulle muutamilla viesteillä kertoen, että työnantajani on pervo, meillä on seksisuhde ja että me yritämme saada häntä pakkohoitoon. Lisäksi epäilee, että kaikki taksikuskit seuraavat häntä. Toisen naisen on kieltänyt useassa viestissä. Kuitenkin viestit ovat tavallaan sekavia, vailla päätä häntää. Mies ei juo ollenkaan alkoholia, joten kännissä ei ole niitä laittanut.
En ole pettänhyt miestäni koskaan ja olen aivan ulalla. Netistä löysin sellaisen kuin epäluuloinen persoonallisuus ja oireet kuvaavat aika hyvin ja siihen voisi liittyä psykoottiset oireetkin.
Onpas kiva joulu tulossa meille....koko aikuisikäni olen hänen kanssaan ollut yhdessä ja yhteiset lapsetkin.
Mies ei siis myönnä mitään vaikka kysyisin...tuhoutunut sanoi olevansa, mutta terve kuitenkin? Huh huh....kunhan avauduin, mutta kommentteja tai neuvoja saa laittaa, kokemuksia tm?
Päätin, etten tekstaile tai soita enää....
Kommentit (42)
Ap. vastaa eli mies alkoi epäillä noita vainoharhoja vasta sen jälkeen ,kun oli olut 3 vkoa pois kotoa eli silloin kun lähti, vaikuttu aivan normaalilta. Hänen työpaikkansa ovat vvaihtelevia raksoja, en voi millään ottaa yhteyttä mihinkään niistä kyselläkseni, jos en halua vaikuttaa aivan idiootilta.
Voimat ovat aika lopussa nyt vaan. Taidan mennä nukkumaan.
Mutta olen joutunut omista rahoistani maksamaan kyllä yhteisiä laskujakin jo kaksi kuukautta. Rahani ja luotot eivät enää riitä pidemmälle.
Eikö mies käy töissä? Jos käy menet työpaikalle selvittämään asioita.