Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero ulkonäön takia

Vierailija
17.12.2013 |

Vaimoni alkoi lihota pari vuotta sitten, mikä vei hänen viehättävyytensä mennessään. Samalla häntä lakkasi kiinnostamasta seksi, mikä liittynee pitkälti hänen ulkomuotoonsa - hän ei enää pidä itseäänkään viehättävänä.

Painostin häntä aluksi seksiin, mutta lopetin sen, kun tajusin miten naurettavaa touhua se on. Niinpä aloin odottaa hänen aloitettaan. Odotin sitä vuoden. Meillä oli tänä aikana kerran tai pari kuussa seksiä, kun sain hänet siihen houkuteltua.

Toisen vuoden aikana aloin jo katsella muualle. Muut naiset haluavat minua alati. Nyt en enää halua torjua heitä. En halua elää kumppani- ja ystävyysliitossa, jossa saan miehenä nokkiini kerta toisensa jälkeen. Mä olen kuitenkin vasta kolmekymppinen. Ei tämmöisessä elämässä ole mitään järkeä.

Jatkuva puolentoista vuoden torjuminen on myös loukannut miestä minussa. Nyt en enää itsekään halua vaimoani. Ne muut naiset ovat etusijalla.

Tilanne on selvä, mutta eron syy on aivan käsittämätön. Miten tällaisesta sotkusta pääsee kuiville? Olen katsomassa omaa kämppää, mutta olen ihan romuna tästä kuviosta. En ole yhtään kiinnostunut mistään irtoseksistä, haluan rakkaussuhteen. Naiset auttakaa mua.

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:53"]

"Seksi kuuluu nuorten aikuisten elämään olennaisesti" 

Says who? Kuka tämänkin normin on kirjoittanut?

Nykyaikanahan ei muu tunnu merkitsevän kuin se paneminen. 

[/quote]

Seksin tuputtaminen joka tuutista on nimenomaan länsimainen ilmiö. Esimerkiksi Japanissa nuoret eivät ole läheskään yhtä innostuneita seksistä: http://www.hs.fi/ulkomaat/a1382233830229

Hassuahan tässä on se, että seksihaluttomuudestakin pitää tehdä jokin "syndrooma" eli länsimaisten mielestä on jotenkin outoa, jos ei halua seksiä.

Vierailija
122/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:35"]

Tästä ketjusta puuttuu nyt ihan olennainen tieto eli kokovartalokuva ap:stä. Onhan hän se komeakasvoinen, tuuheahiuksinen ja tiukkavartaloinen adonis jota naiset aina ja kaikkialla himoitsevat. Näkisimme mekin mammat vilauksen upeaa mieskomeutta ja sinkkunaiset näkisivät mihin tämä kaikki sisäinen kauneus oikein kätkeytyykään ja osaisivat vältt... siis etsiä ap:n käsiinsä.

[/quote]

Mä olen ihan tavallinen mies. Ongelmani ei ole se, että en kestä omaa koreuttani vaan se, että haluni ja elämäntilanteeni ovat menneet ristiin. Moni muu mies pettäisi tai alkaisi kaksoiselämän vastaavassa kuviossa, mä en halua loukata vaimoani millään tuollaisella virityksellä.

[/quote]

No mitaliako kaipaat että et ole virittänyt? Olet kuitenkin loukannut vaimoasi kertoen haluavasi muita ja painostanut tätä seksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä on palsta plösöille kotiäideille. Millaisia vastauksia oikein odotit?

Vierailija
124/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:43"]

Ensin sanot ettette voi harrastaa seksiä koska vaimosi on ällöttävä tankki ja nyt sitten sanot viehättäväksi? 

[/quote]

En mä ole mitään tuollaista sanonut. Ongelma seksin ja läheisyyden suhteen on vaimoni haluttomuus, mikä taas johtuu siitä että hän ei pidä itseään enää viehättävänä.

Vierailija
125/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:43"]

Ensin sanot ettette voi harrastaa seksiä koska vaimosi on ällöttävä tankki ja nyt sitten sanot viehättäväksi? 

[/quote]

En mä ole mitään tuollaista sanonut. Ongelma seksin ja läheisyyden suhteen on vaimoni haluttomuus, mikä taas johtuu siitä että hän ei pidä itseään enää viehättävänä.

[/quote]

Niin etkä itsekään häntä enää pidä viehättävänä

Vierailija
126/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä pidän, hän on hyvin viehättävä ihminen. Sen sijaan en pidä häntä haluttavana, mikä taas johtuu em vyyhdistä. .

Vierailija
127/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä pidän, hän on hyvin viehättävä ihminen. Sen sijaan en pidä häntä haluttavana, mikä taas johtuu em vyyhdistä. .

[/quote]

No voi hyvänen aika mitä sanojen kanssa kikkailua taas vaihteeksi. 

Vierailija
128/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:53"]

"Seksi kuuluu nuorten aikuisten elämään olennaisesti" 

Says who? Kuka tämänkin normin on kirjoittanut?

Nykyaikanahan ei muu tunnu merkitsevän kuin se paneminen. 

[/quote]

Seksin tuputtaminen joka tuutista on nimenomaan länsimainen ilmiö. Esimerkiksi Japanissa nuoret eivät ole läheskään yhtä innostuneita seksistä: http://www.hs.fi/ulkomaat/a1382233830229

Hassuahan tässä on se, että seksihaluttomuudestakin pitää tehdä jokin "syndrooma" eli länsimaisten mielestä on jotenkin outoa, jos ei halua seksiä.

[/quote]

No älä.. Ja sitten ihminen joka voisi elää ilman seksiä tituuleerataan sairaaksi länsimaissa. 

Ulkonäköpaineet on myös hirvittävät, kiitos median. 

Pitää olla laiha, näyttää siltä ja tältä, ei saa olla arpia, ryppyjä, ei saa olla selluliittia, ei saa olla raskausarpia tai ne vähentää markkina-arvoa, jep. MARKKINA-Arvoa, niinkuin ihminen olisi joku pirun näyttelyhevonen. 

Vierailija
129/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin, koska sä miehenä toimillasi ja sanoillasi aiheutat sen että vaimo ei koe itseään haluttavaksi sinun silmissä --> eli seksi kanssasi ei tule mieleen ensimmäisenä.

Veikkaan että ehkä vaimosikin on siirtynyt haaveilemaan seksistä sellaisten miesten kanssa jotka himoitsevat hänen muotojaan,

who knows, voi olla jopa viritellyt jotain juttua ja siksi etääntynyt ap:sta,

tai ainakin nyt vähintään hoitelee itse omat orgasminsa muilla keinoin kuin seksillä ap:n kanssa jos ap ei ole kovinkaan kykenevä rakastajana.

Jaxuhaleja!

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
130/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nainen haluaa jos mies painostaa alkuun seksiin, sitten painostaa että nainen tekee itse aloitteen kun haluaa, sitten kertoo että haluaa muita naisia.. 

Mua käy tuota naista sääliksi, ettei se tajua lähteä. 

Vierailija
131/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:58"]

No kuka nainen haluaa jos mies painostaa alkuun seksiin, sitten painostaa että nainen tekee itse aloitteen kun haluaa, sitten kertoo että haluaa muita naisia.. 

[/quote]

Kivasti vääristyy nää tulkinnat. Totta kai tuollainen kuvio on ahdistava naisen kannalta, onneksi se ei ole totta. Mitään tuollasita ei ole tapahtunut. 

Vierailija
132/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 14:58"]

[/quote]

Kivasti vääristyy nää tulkinnat. Totta kai tuollainen kuvio on ahdistava naisen kannalta, onneksi se ei ole totta. Mitään tuollasita ei ole tapahtunut. 

[/quote]

No itsehän sanoit että alkuun painostit, sitten aloit odottaa naisen aloitetta ja olet kertonut hälle haluavasi muita? Mikään ei ollut minun keksimääni.

Vierailija
133/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä noista katkerien akkojen pistoista - netin suojista on hyvä ampua jos itsellä on jo paha olo, ja oman ukonkaan kanssa ei suhde enää kukoista.

Et sinä mikään narsisti ole, eikä tuo naisesi tuosta valitettavasti muuksi muutu. Sitten kun hän on yksin niin voi siitä "tokeentua" ajan kanssa, mutta parisuhteen aikana tuo ei tule mihinkään muuttumaan.

Omaan valitettavasti paljon kokemusta tästä samasta problematiikasta, eikä sulla nähdäkseni ole paljon muita vaihtoehtoja kuin highway.

Tietenkin sä käyt tilanteen ensin juurta jaksaen läpi sen naisen kanssa, jotta sekin ymmärtää mikä teidän jutussa kiikastaa. Te voitte saavuttaa sanotaanko 5 vuoden ikkunassa onnen omilla tahoillanne, kumpikin.

Vierailija
134/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäänä XXXL-kotiäitinä ymmärrän kyllä täysin ap:n vaimoa. Ei tuollaisesta lassukasta voi innostua. Ap, sinun tulee nyt tehdä kaikki kotityöt, tuoda rahaa kotiin ja kokkailla hyvää ruokaa joka päivä, koska mitenkään muutenkaan et voi hyvitellä vaimollesi tehtyä vääryyttä. Eikä sitten mitään liian mautonta terveysroskaa, vaan kunnolla sokeria ja rasvaa, että maistuu. Ehkä sitten saat vähän säälipillua palkinnoksi 6kk välein, jos kuningattaresi on armollinen.

Vierailija
135/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 15:15"]

Älä ap välitä noista katkerien akkojen pistoista - netin suojista on hyvä ampua jos itsellä on jo paha olo, ja oman ukonkaan kanssa ei suhde enää kukoista.

[/quote]

Aika säälittävää. Itse keskustelet yhtälailla anonyymina. 

Mun ei tarvitse selitellä omaa suhdettani palstalla, ei ole tarvetta selitellä siitä yhtikäs mitään kun on kaikki paremmin kuin hyvin. :) Metsään meni niin että rysähti sinun teoriasi täällä kirjoittelijoista. 

Vierailija
136/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 15:18"]

Seksikkäänä XXXL-kotiäitinä ymmärrän kyllä täysin ap:n vaimoa. Ei tuollaisesta lassukasta voi innostua. Ap, sinun tulee nyt tehdä kaikki kotityöt, tuoda rahaa kotiin ja kokkailla hyvää ruokaa joka päivä, koska mitenkään muutenkaan et voi hyvitellä vaimollesi tehtyä vääryyttä. Eikä sitten mitään liian mautonta terveysroskaa, vaan kunnolla sokeria ja rasvaa, että maistuu. Ehkä sitten saat vähän säälipillua palkinnoksi 6kk välein, jos kuningattaresi on armollinen.

[/quote]

Ei tuota vääryyttä korvata naisen henkisellä puolella yhtään millään, vaikka vitsiä sujuvasti heitätkin. 

Vierailija
137/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 15:15"]

Et sinä mikään narsisti ole, eikä tuo naisesi tuosta valitettavasti muuksi muutu. Sitten kun hän on yksin niin voi siitä "tokeentua" ajan kanssa, mutta parisuhteen aikana tuo ei tule mihinkään muuttumaan.

Omaan valitettavasti paljon kokemusta tästä samasta problematiikasta, eikä sulla nähdäkseni ole paljon muita vaihtoehtoja kuin highway.

Tietenkin sä käyt tilanteen ensin juurta jaksaen läpi sen naisen kanssa, jotta sekin ymmärtää mikä teidän jutussa kiikastaa. Te voitte saavuttaa sanotaanko 5 vuoden ikkunassa onnen omilla tahoillanne, kumpikin.

[/quote]

Höpsistä. Ei minulla ainakaan ole mitää katkeruuksia kun kuitenkin "saan" mieheltäni ihan päivittäin vaikka olen varmasti paljon paksumpi ja rumempi kuin ap:n vaimo. Kyllähän tässä vika on ap:ssa koska maailmassa on paljon miehiä joille ei ole mikään ongelma haluta hieman ylipainoista naista kuten ap:llä. Ei sellainen ole mikään oikea parisuhde jota pitää koossa vain toisen paino ja ulkonäkö. Ap:n on vain kasvettava ihmisenä tai alettava vaihtamaan vaimoa aina parin vuoden välein että pysyy tuoreena, timminä ja rypyttömänä. (laihatkin naiset vanhenevat muuten).

Vierailija
138/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran on rahkeita ajatellakin ongelmaa monelta kantilta, pitäisi löytyä myös rohkeutta keskustella asiasta vaimon kanssa. Seksuaalisuus on aina henkilökohtainen asia ja joku jota ei heilauta toisen ihmisen lihominen ei voi ymmärtää jotakuta jolle asia luo ongelmia. Ap ei voi olla läpeensä pinnallinen ihminen, sen näkee tuosta pohdinnasta, eikä muutenkaan auta syyllistyä toisten mielipiteistä kun kyseessä on omat terveet tarpeet. Onko parempi erota kuin kokeilla ehdottaa vaikka yhteistä kuntokuuria?

Vierailija
139/203 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap milloin viimeksi vienyt rouvan treffeille?Edes jonnekin ulos kotoa?

Viettäisitte romanttisen, kivan illan niin mistä sitä tietää vaikka liekki taas syttyisi. 

Vierailija
140/203 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta kirjoitin, kun mainitsin kilpparin. Mua ei huvittanu mikään ja herkut maistu... mut oma mies ei kiinnostanut. Nyt lääkitys kunnossa ja elämä on taas kivaa... :-) Mulle tauti tuli pikku hiljaa niin etten itsekkään hoksannut.