Ero ulkonäön takia
Vaimoni alkoi lihota pari vuotta sitten, mikä vei hänen viehättävyytensä mennessään. Samalla häntä lakkasi kiinnostamasta seksi, mikä liittynee pitkälti hänen ulkomuotoonsa - hän ei enää pidä itseäänkään viehättävänä.
Painostin häntä aluksi seksiin, mutta lopetin sen, kun tajusin miten naurettavaa touhua se on. Niinpä aloin odottaa hänen aloitettaan. Odotin sitä vuoden. Meillä oli tänä aikana kerran tai pari kuussa seksiä, kun sain hänet siihen houkuteltua.
Toisen vuoden aikana aloin jo katsella muualle. Muut naiset haluavat minua alati. Nyt en enää halua torjua heitä. En halua elää kumppani- ja ystävyysliitossa, jossa saan miehenä nokkiini kerta toisensa jälkeen. Mä olen kuitenkin vasta kolmekymppinen. Ei tämmöisessä elämässä ole mitään järkeä.
Jatkuva puolentoista vuoden torjuminen on myös loukannut miestä minussa. Nyt en enää itsekään halua vaimoani. Ne muut naiset ovat etusijalla.
Tilanne on selvä, mutta eron syy on aivan käsittämätön. Miten tällaisesta sotkusta pääsee kuiville? Olen katsomassa omaa kämppää, mutta olen ihan romuna tästä kuviosta. En ole yhtään kiinnostunut mistään irtoseksistä, haluan rakkaussuhteen. Naiset auttakaa mua.
Kommentit (203)
Toivottavasti saan kasvatettua omasta pojastani täysin ap:n vastakohdan, miehen joka arvostaa ja rakastaa vaimoaan ja osaa avioliitossa nähdä vaivaa sen eteen että muillakin kuin vain hänellä itsellään olisi hyvä olla.
Mä toivon ja uskon että vaimosi ei ota sua takaisin jos lähdet "yksin onnettomana miettimään", eli tsekkaamaan ne viestittelevät misut omassa kämpässä.
Ei sulla rehellisesti ole muuta syytä erota, muuta kuin ne muut naiset houkuttaa ja kotona saat kylmää kyytiä. Ilman niitä naisia et eroaisi.
Musta tuntuu että vaimosi tarvitsisi nyt paremman miehen itselleen. Jonkun epäitsekkään joka tukisi häntä sairauden ja masennuksen yli (lihominen ja haluttomuus yleisinä liittyy esim. masennuslääkkeisiin), eikä tuijottaisi vain omaa napaansa ja keskittyisi pinnallisiin asioihin ja vain omiin tarpeisiinsa.
Eihän hän voi luottaa ap:n kaltaiseen mieheen joka on valmis nostamaan kytkintä heti kun ei ole kivaa ja puoliso ei tee häntä onnelliseksi. Ei tosin kukaan muukaan tule tekemään, koskaan. Btw. Sooloseksi hoitaa tarpeita tilapäisesti, itse kullakin.
Lue tämä vielä ap ja jos tuntuu että et ole tarpeeksi hyvä mies vaimollesi, päästä hänet etsimään miestä joka siihen kykenee:
Onnea valitsemallasi tiellä. Mihin ikinä päädytään, kannathan myös vastuusi teoistasi kuin mies, lastesi ja heidän äitinsä edessä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 13:25"]
En mä mieti ero minkään yhden syyn takia, vaan sen tilanteen, missä me ollaan. Seksittömyys ja lihominen liittyvät toisiinsa. Ne ovat kokonaisuus, josta haluan eroon. Vaimollani on tosiaan ollut masennusta, ja hän saa siihen hoitoa. Ja olen tosiaan sanonut vaimolleni suoraan, että haluan muita naisia.
-ap
[/quote]
Teillä ei ole lapsia. Eroa, tai ainakin muuta joksikin aikaa pois. Olet onneton, ja todennäköisesti vaimosikin on. Sama se, mitkä ne syyt eroonne ovat, kuinka 'jaloja' tai sikamaisia, ei sillä ole väliä. Ihmisille, jotka kyselevät syitä, sano, että kasvoitte erillenne... Ei asia muille kuulu. Mikä olisi se syy, miksi sinnitellä enää yhdessä? Täällä palstalla on monella jonkinlainen ihanteellinen 'onnellisia yhdessä kunnes kuolema heidät erottaa' -ajatus avioliitosta, ja se on nykymaailmassa epärehellistä - avioeroja on niin valtavan paljon.
Koska teillä ei ole lapsia, jotka erosta kärsisivät, olet mielestäni vapaa lähtemään suhteesta ja etsimään sopivampaa kumppania, olemaan elämääsi tyytyväisempi. Uskoisin, että päättämällä lähteä tekisit palveluksen vaimollesi myös.
" Täällä palstalla on monella jonkinlainen ihanteellinen 'onnellisia yhdessä kunnes kuolema heidät erottaa' -ajatus avioliitosta, ja se on nykymaailmassa epärehellistä - avioeroja on niin valtavan paljon. "
Epärehellistä on mennä naimisiin jos sitten kuitenkin vähällä on valmis siitä liitosta eroamaan, kuitenkin naimisiin mennessä luvataan rakastaa hyvinä ja huonoina aikoina ELÄMÄN LOPPUUN ASTI, kunnes kuolema meidät erottaa.
Minä en pitänyt sitä lupausta pelkkänä korvahelinänä.
Älä kuuntele näitä valittavia mammoja, eivät hekään ilolla katsoisi läskiä miestä kotonaan. Itsekkin olen miettinyt miten toista voisi rakastaa jos ulkonäkö ei vain mielytä
En ymmärrä ap:ta. Läskithän ovat vain pintaa. Oikea ja hyvä mies rakastaa muhkua samalla palolla kuin mallia. Hyvä mies ymmärtää, että suklaa on naiselle tärkeä. Jos rakastaa naista aidosti, ei vaadi tätä tekemään valintaa suklaan ja suhteen väliltä, vaan antaa hänen saada molemmat. Oikea mies iloitsee empaattisesti siitä, että nainen saa halutessaan vapaasti lihoa ja edelleen nauttia suosiostaan miehensä silmissä.
Lihavassa naisessa on enemmän mitä rakastaa ja enemmän "muotoja". Kai tiedät, että tissit pienenevät laihduttaessa ja ryppyjä voi ilmaantua, jos läskit eivät pingota ihoa? Ehkä laihdutus olisikin katastrofi? Lisäksi akka olisi vihainen saadessaan eteensä joka päivä vain pienen lautasellisen kasviksia. Läskit sen sijaan ovat tunnetusti leppoisia. Sohvanorsu on myös luotettava kumppani, ne mallin näköiset viilettävät aina jossain kodin ulkopuolella.
Ole unelmamies.
Seksihalujen kaikkoaminen ja lihominen liittyvät varmasti toisiinsa. Lihominen ja ainainen korkea verensokeri vaikuttavat myös hormoneihin ja sitä kautta seksihaluihin, sen psyykkisen vaikutuksen lisäksi. Kaikenlainen liikkuminen ja fyysinen aktiviteetti saattaa lihavasta tuntua epämiellyttävältä.
Joku tuolla sanoi "tilanteesta, jolle vaimosi ei voi mitään". Haloo, kyllä niihin omiin kiloihin voi vaikuttaa. Myös lihomiseen liittyvä henkinen laiskuus ja itsepetos olisivat minulla sellaisia asioita, joita minun olisi puolisossa vaikea sietää.
Onko puolisollasi kilpirauhasen vajaatoiminta. Se voi aiheuttaa, masennusta, lihomista, seksi haluttomuutta ym. Kannattaa jutella asiasta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 11:27"]
En ymmärrä ap:ta. Läskithän ovat vain pintaa. Oikea ja hyvä mies rakastaa muhkua samalla palolla kuin mallia. Hyvä mies ymmärtää, että suklaa on naiselle tärkeä. Jos rakastaa naista aidosti, ei vaadi tätä tekemään valintaa suklaan ja suhteen väliltä, vaan antaa hänen saada molemmat. Oikea mies iloitsee empaattisesti siitä, että nainen saa halutessaan vapaasti lihoa ja edelleen nauttia suosiostaan miehensä silmissä.
Lihavassa naisessa on enemmän mitä rakastaa ja enemmän "muotoja". Kai tiedät, että tissit pienenevät laihduttaessa ja ryppyjä voi ilmaantua, jos läskit eivät pingota ihoa? Ehkä laihdutus olisikin katastrofi? Lisäksi akka olisi vihainen saadessaan eteensä joka päivä vain pienen lautasellisen kasviksia. Läskit sen sijaan ovat tunnetusti leppoisia. Sohvanorsu on myös luotettava kumppani, ne mallin näköiset viilettävät aina jossain kodin ulkopuolella.
Ole unelmamies.
[/quote]
Olen pahoillani tuosta sun obsessiostasi, kannataisko hankkia apua?
145, mikset kasvata suoraan mua, tässä mä olen. Jos kerta olen tarinan saatana, niin tehdään musta parempi. Edelleenkään en ole vaihtamassa vaimoani irtosuhteisiin tai etsimässä omaa asuntoa panoluukuksi. Ei mua kiinnosta sellainen. Enkä tosiaan kuvittele, että voin vaihtaa vaimoni toiseen minulle keikistelevään naiseen ja muuttua onnelliseksi. En mä ole tyhmä.
Kyllä mä tajuan että mä lyön kirvestä omaan jalkaani. Sehän tässä juuri surettaa. En mä pelkää vaikeuksia tai ongelmia elämässä, enkä pidä yllä mitään harhaluuloa helpon elämän reunaehdoista. Mun ongelma on se, että mä olen repeämässä kappaleiksi. Mä olen keskellä ristiriitaa, jota mä en osaa ratkaista. Ei se ole mitään, mitä mä olisin pyytänyt tai toivonut.
Aika selvä narsisti taidat olla ap. Niin kauan kun asiat menee kuten sulle sopii ja saat siitä irti jotain, kaikki on ok,
sillä ei ole mitään väliä mitä vaimo tuntee ja ajattelee tai antaako suhde hänelle edes yhtään mitään.
Pidät vaimoa esineenä ja omaisuutena josta sun tulee saada hyötyä ja irti sitä mitä haluat. Kun näin ei enää olekaan, vanha pois ja uutta tilalle.
Mutta ei sun kanssa kukaan tule olemaan onnellinen, joten koitapa vaan olla yksikseen sen egosi kanssa (juu tiedän että pelkäät sitä kuin kuolemaa etkä kykene olemaan yksin).
Toivoisin niin että tällaisille ihmisille olisi otsaan tatuoituna kissan kokoisilla kirjaimilla että 'vältä ja pysy kaukana'
Niin, voi ap raukkaa kun hän ei oo onnellinen.. mitäpä luulet, onko masentunut vaimosi ollu oikeastaan koskaan aidosti kunnolla onnellinen?
Sinä et kestä vaimosi asemaa edes vuotta. Säälittävä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:28"]
145, mikset kasvata suoraan mua, tässä mä olen. Jos kerta olen tarinan saatana, niin tehdään musta parempi. Edelleenkään en ole vaihtamassa vaimoani irtosuhteisiin tai etsimässä omaa asuntoa panoluukuksi. Ei mua kiinnosta sellainen. Enkä tosiaan kuvittele, että voin vaihtaa vaimoni toiseen minulle keikistelevään naiseen ja muuttua onnelliseksi. En mä ole tyhmä.
Kyllä mä tajuan että mä lyön kirvestä omaan jalkaani. Sehän tässä juuri surettaa. En mä pelkää vaikeuksia tai ongelmia elämässä, enkä pidä yllä mitään harhaluuloa helpon elämän reunaehdoista. Mun ongelma on se, että mä olen repeämässä kappaleiksi. Mä olen keskellä ristiriitaa, jota mä en osaa ratkaista. Ei se ole mitään, mitä mä olisin pyytänyt tai toivonut.
[/quote]
Ja nyt heittäydyt marttyyriksi. "jos kerran olen tarinan saatana"
No kuka sitten on?
Repeämässä kappaleiksi. Voi hyvä jumala mitä sanojen käyttöä kun kyseessä on niinkin "iso" asia kuin seksin puute.
Joo'o no sieltä se uhmaikäkohtaus tulikin ap:lle...
menepäs vaikka kotihommiin ap, kokkaa vaimolle ateria valmiiksi ja mieti samalla miksi sulla on oaha olo sisällä ja miten sen voisi korjata ( vaimon vaihto ja kilojen karistus ei ole lääke sun omiin ongelmiin )
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:28"]
[/quote]
Ja nyt heittäydyt marttyyriksi. "jos kerran olen tarinan saatana"
No kuka sitten on?
Repeämässä kappaleiksi. Voi hyvä jumala mitä sanojen käyttöä kun kyseessä on niinkin "iso" asia kuin seksin puute.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 00:37"] Muut naiset haluavat minua alati.
[/quote]
Huh, Kiitos tästä ilosta! Olin syömässä jugurttia ja purskahdin nauruun :D Kyllä miehillä löytyy vaaan sitä itsetuntoa.
Huoh.. Jokainen muuttuu, alkaa tulla ryppyjä, mahdollisten lasten jälkeen kroppa ei näytä enää samalta, raskausarpia jne.
Tuskin sä katsot yhtäkään naista tälläisten muutosten läpi jos pitkäaikaisen vaimon pieni lihominen aiheuttaa sulla jo vastenmielisyys-reaktion.
Hormonaaliset muutokset liittyy myös naisen elämään, niitä kuivia kausia voi olla.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 00:37"] Muut naiset haluavat minua alati.
[/quote]
Huh, Kiitos tästä ilosta! Olin syömässä jugurttia ja purskahdin nauruun :D Kyllä miehillä löytyy vaaan sitä itsetuntoa.
[/quote]
Jepjep. Ja onhan hän nyt KOMEA mies jota kaikki haluaa, ja vaimo tietty nyt lihotessaan on vastenmielinen ja ei-haluttava.
Ihme kuva kaikilla, ilmeisesti kuitenkin varsinkin naisilla, siittä mitä ihmiselle tapahtuu vuosien kuluessa. Joo ryppyjä tulee ja raskausarpia jos on ollut raskaana, mutta ei vanheminen ole mikään tekosyy lihoa.
Joo tekosyitähän läskit aina keksii myös, on noita lapsia, ei ole aikaa, kilpirauhanen yms. yms... Mutta tuo on sama asia kun ajaisi talvella kuten kesällä ja syyttäisi sitten liukasta keliä kolarista sen sijaan että myöntäisi itse olevansa syypää.
Ap:lle täältä ymmärrystä, itse olen kohta 30v mies ja en jäisi katselemaan seksitöntä liittoa. Seksi kuuluu nuorten aikuisten elämään ollennaisesti eikä siittä kannata luopua väljähtyvän liiton jatkamiseksi.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 22:48"]
137 & 138, kiitos viesteistänne. En mä halua mitään seksihurjastelua, mulle riittää seksi pari kertaa kuussakin, kunhan se vain on intohimoista. Jatkuva torjutuksi tuleminen sai minut pitämään itseäni vastenmielisenä, mikä ei kuitenkaan ole totta. Puhuin asiasta vaimon kanssa. Mikä vaikeuttaa asioita on se, että muilta naisilta saamani viestit eivät ollenkaan viittaa siihen, että minussa olisi mitään vastenmielistä. On tietenkin aivan luonnollista, että haluan niitä ihmisiä jotka minua haluavat. Tragedian ainekset ovat kasassa, kun vaimoni ei kuulu tähän porukkaan.
[/quote]
Mitä jos se on se kokonaisuus joka vaimosi mielestä ei sinussa miellytä?
Luonteesi ei oikeasti vaikuta mukavalta tekstiesi perusteella.
Kyllä ne muut naiset voi yhdeksi yöksi sut haluta, mutta todellisuus on se että ei näistä naimisissa olevan miehen liehittelijöistä saa uutta rakasta edes tekemällä.