Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero ulkonäön takia

Vierailija
17.12.2013 |

Vaimoni alkoi lihota pari vuotta sitten, mikä vei hänen viehättävyytensä mennessään. Samalla häntä lakkasi kiinnostamasta seksi, mikä liittynee pitkälti hänen ulkomuotoonsa - hän ei enää pidä itseäänkään viehättävänä.

Painostin häntä aluksi seksiin, mutta lopetin sen, kun tajusin miten naurettavaa touhua se on. Niinpä aloin odottaa hänen aloitettaan. Odotin sitä vuoden. Meillä oli tänä aikana kerran tai pari kuussa seksiä, kun sain hänet siihen houkuteltua.

Toisen vuoden aikana aloin jo katsella muualle. Muut naiset haluavat minua alati. Nyt en enää halua torjua heitä. En halua elää kumppani- ja ystävyysliitossa, jossa saan miehenä nokkiini kerta toisensa jälkeen. Mä olen kuitenkin vasta kolmekymppinen. Ei tämmöisessä elämässä ole mitään järkeä.

Jatkuva puolentoista vuoden torjuminen on myös loukannut miestä minussa. Nyt en enää itsekään halua vaimoani. Ne muut naiset ovat etusijalla.

Tilanne on selvä, mutta eron syy on aivan käsittämätön. Miten tällaisesta sotkusta pääsee kuiville? Olen katsomassa omaa kämppää, mutta olen ihan romuna tästä kuviosta. En ole yhtään kiinnostunut mistään irtoseksistä, haluan rakkaussuhteen. Naiset auttakaa mua.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kerron tähän naisen näkökulman: olin hieman pyöreä (n 5 kiloa liikaa) ja mieheni vaihtoi nuorempaan, hoikkaan naisen. Nyt (siitä on 4 vuotta) tuo nainen on ainakin 20 kg lihonut ja minä olen laihtunut kymmenen.

Pointti on se, että ex-mieheni ei varmasti ole henkisesti kasvanut yhtään ja todennäköisesti vaihtaa kohta taas. Mikäli se onnistuu...kaljua ja mahaa jo sen verran, että minä en ainakaan ottaisi.

Vierailija
202/203 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan puhuttu asiasta. Ihan hyviä keskusteluja. Välillämme on rakkautta ja lämpöä, mikä helpottaa jutun läpikäymistä. En ole itsekään ollut maailman paras puoliso, ja tuntuu että ehkä tämä sotku on vielä mahdollista selvittää. Tai jos erotaan, niin se tapahtunee ilman katkeruutta. Surullista tällainen kyllä on, ei ole kovin mieltä ylentävää löytää tällaisia pirteitä itsestään.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että vaimon masennus on kuitenkin se suurin ongelma. Ilman masennusta hän kun varmaan olisi kiinnostunut seksistä ja ulkonäkökönsä parantamisesta. Masennukseen taipuvaisen kanssa elämisen on varmasti ankeaa. Kannattaa muistaa ennen kuin sitoutumaan menee.