Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttavuuskertoimeni?

Vierailija
03.10.2020 |

Olen 51-vuotias esimiesasemassa oleva mies, vuosiansio hieman alle 60 000€. 189cm pitkä, painoa 95kg eli pieni kumpu löytyy, muttei mitään röllövatsaa. Kaljuuntuva, mutta väittäisin että minua pidetään ikäistäni hieman nuorempana. Rauhallinen, kotona viihtyvä, kokeilunhaluinen (kaikin puolin), ekstrovertti julkikuva, mutta vastaavasti tarvitsen välillä omaa rauhaa. Tätä saan omista harrastuksistani. Olen matkustellut paljon, kokenut paljon ja haluan kokea paljon.

Yksi lapsi, joka muuttamassa pois kotoa. Vielä vaimo, mutta kun tyttö muuttaa pois, haen avieroa. Vaimoni on ollut jo vuosikymmenen pelkkä ystävä ja en koe enää olevani rakkausparisuhteessa. En ole menettänyt elämänhaluani ja haluan kokea vielä oikean parisuhteen. Haluan selvittää haluttavuuskertoimeni, joten ihan rohkeasti vaan vastausta.

Ps. Olen ihan tossani!

Haluttavuuskertoimeni?

Vaihtoehdot

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI YÖK!!! Suomalainen mies osaa olla nolouden huippu. Totaalinen turnoff joka osa alueella!

Vierailija
142/143 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat valita naisista alkaen 34+ melkein kenet vain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit sinkku, toki kelpaisit - toki olettaen, että välillämme synkkaisi. (Vuosituloillasi ei muuten ole mitään merkitystä, vähän ihmettelen että edes mainitsit ne avauksessasi. Mulle riittää, että mies elättää itsensä.)

t. N50

51v mies joka tienaa 60k ei ota 50v naista :)