Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttavuuskertoimeni?

Vierailija
03.10.2020 |

Olen 51-vuotias esimiesasemassa oleva mies, vuosiansio hieman alle 60 000€. 189cm pitkä, painoa 95kg eli pieni kumpu löytyy, muttei mitään röllövatsaa. Kaljuuntuva, mutta väittäisin että minua pidetään ikäistäni hieman nuorempana. Rauhallinen, kotona viihtyvä, kokeilunhaluinen (kaikin puolin), ekstrovertti julkikuva, mutta vastaavasti tarvitsen välillä omaa rauhaa. Tätä saan omista harrastuksistani. Olen matkustellut paljon, kokenut paljon ja haluan kokea paljon.

Yksi lapsi, joka muuttamassa pois kotoa. Vielä vaimo, mutta kun tyttö muuttaa pois, haen avieroa. Vaimoni on ollut jo vuosikymmenen pelkkä ystävä ja en koe enää olevani rakkausparisuhteessa. En ole menettänyt elämänhaluani ja haluan kokea vielä oikean parisuhteen. Haluan selvittää haluttavuuskertoimeni, joten ihan rohkeasti vaan vastausta.

Ps. Olen ihan tossani!

Haluttavuuskertoimeni?

Vaihtoehdot

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tapahtuu, jos paljastan että:

- Erosin jo kolme vuotta sitten

- Lapseni eivät asu enää kotona

- Painan tällä hetkellä 87kg, pituus edelleen tuo 189cm ja vatsakumpua ei enää löydy.

- En tee enää töitä, vaikka nimikkeeni on kosultti. Minua sitoo sopimuksen mukainen työeste alallani ja myös sopimuksen mukainen saman alan yrityksen perustamiseste.

- Halutessani minun ei tarvitse tehdä enää koskaan töitä

- Palasin Suomeen koronatilanteen takia

- Harrastukset pätevät

- Kaljukin löytyy

Vierailija
102/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Painan tällä hetkellä 87kg, pituus edelleen tuo 189cm ja vatsakumpua ei enää löydy.

- En tee enää töitä, vaikka nimikkeeni on kosultti. Minua sitoo sopimuksen mukainen työeste alallani ja myös sopimuksen mukainen saman alan yrityksen perustamiseste.

- Harrastukset pätevät

- Kaljukin löytyy

Yhä liian vanha ja kalju. Ja eihän suomessa kenenkään tarvitse töitä tehdä, kyllähän sossu loppujen lopuksi elättää.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Harrastukset pätevät

- Kaljukin löytyy

Edelleen kyselet haluttavuuskertointa vauvalehden palstalla, edelleen listaat asioita jotka eivät herätä pienintäkään kiinnostusta eivätkä kerro sinusta potentiaalisena elämänkumppanina yhtään mitään.

Vierailija
104/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinöörillä alle viiden tonnnin kuukausiliksa noin pitkällä kokemuksella? Oletko kaupungin hommissa tai mitä olet tehnyt väärin?

Aika kehno palkka tosiaan tuon ikäiselle. Mitkä ovat kyvyt?

Vierailija
105/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Harrastukset pätevät

- Kaljukin löytyy

Ihan ok, voisit olla mieheni paitsi että hänellä ei ole kaljua ja olemme olleet Suomessa jo useamman vuoden miehen työkomennusten jälkeen. Hänkin tekee töitä konsulttina enää satunnaisesti, jos joku todella mielenkiintoinen työ tulee eteen, mutta pärjäämme oikein hyvin ilmankin. Lapsia on, yksi heistä on jo aikuinen ja vain yhdestä samme enää lapsilisää. Mieheni on ihana ja rakas. Ehkä sinä olet joskus taas rakas jollekin.

Vierailija
106/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Harrastukset pätevät

- Kaljukin löytyy

Et edelleenkään kerro mitään itsestäsi. Ei kai kenenkään Suomessa tarvitse töitä tehdä jos niin haluaa, mutta mitä sitä sitten tekee päivät pitkät? Mitä sinä aiot tehdä? Palstailla vaan?

Vierailija
107/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

En ole vielä edes neljääkymmentä ja kyllä tässä aika elähtänyt alkaa olemaan vaikka treenailen ja en käytä juurikaan alkoholia. Siis viiskymppisenä on mies kaukana nuorekkaasta jne. Oman ikäistä seuraa voi löytää tietyin ehdoin. En tiedä haluaisinko itse sellaista viisikymppisenä, mutta jos ikäisekseen kaunis nainen jostain syystä kiinnostuisi niin ehkä sitten (epätodenäköistä).

Eipä tuo Dannykään varsinaisesti mikään Jupe Keskitalo ole. Ollut edes viiskymppisenä..

Vierailija
108/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina turn off, jos joku kertoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Ihminen näyttää ihan ikäiseltään, mutta koska vanhenemisen merkit tulevat hiljalleen, ei niitä peiliin katsoessa itse huomaa. Se ei silti tarkoita, etteivätkö muut niitä huomaisi.

Jos kadulla tulee vastaan entinen opiskelukaveri tms. henkilö jota ei ole nähnyt pitkään aikaan, on ensimmäinen ajatus usein että ”herranen aika kun tuokin on vanhentunut, onneksi en itse näytä tuolta”. Ja se toinen henkilö ajattelee todennäköisesti aivan samalla tavalla.

Vierailija
109/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

En ole vielä edes neljääkymmentä ja kyllä tässä aika elähtänyt alkaa olemaan vaikka treenailen ja en käytä juurikaan alkoholia. Siis viiskymppisenä on mies kaukana nuorekkaasta jne. Oman ikäistä seuraa voi löytää tietyin ehdoin. En tiedä haluaisinko itse sellaista viisikymppisenä, mutta jos ikäisekseen kaunis nainen jostain syystä kiinnostuisi niin ehkä sitten (epätodenäköistä).

Siis alta neljäkymppinen ja elähtänyt? Miksi tunnen lukuisia viisikymppinen, jotka eivät ole yhtään elähtäneitä?

Nuorekkuus on kirosana yleensäkin ja en käyttäisi sitä missään yhteydessä tai edes viittaisi asiaan mitenkään.

Vierailija
110/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Eipä tuo Dannykään varsinaisesti mikään Jupe Keskitalo ole. Ollut edes viiskymppisenä..

Ai joku muukin käyttää Jupea mittarina. 😂

Vierailija
111/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aina turn off, jos joku kertoo näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Ihminen näyttää ihan ikäiseltään, mutta koska vanhenemisen merkit tulevat hiljalleen, ei niitä peiliin katsoessa itse huomaa. Se ei silti tarkoita, etteivätkö muut niitä huomaisi.

Jos kadulla tulee vastaan entinen opiskelukaveri tms. henkilö jota ei ole nähnyt pitkään aikaan, on ensimmäinen ajatus usein että ”herranen aika kun tuokin on vanhentunut, onneksi en itse näytä tuolta”. Ja se toinen henkilö ajattelee todennäköisesti aivan samalla tavalla.

Useimmat näyttää, ei kaikki.

Vierailija
112/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Harrastukset pätevät

- Kaljukin löytyy

Et edelleenkään kerro mitään itsestäsi. Ei kai kenenkään Suomessa tarvitse töitä tehdä jos niin haluaa, mutta mitä sitä sitten tekee päivät pitkät? Mitä sinä aiot tehdä? Palstailla vaan?

Ap, laitapa tekstiisi vähän lihaa luiden päälle. Yksitotinen teksti on mälsää.

Vierailija
113/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolon ja epävarman kuvan annat itsestäsi miettimällä jotain haluttavuuskertoimia. Ymmärrän, että ennen eroa on kiva varmaan spekuloida ja fantasioida seuraavaa suhdetta, mutta validoinnin hakeminen vauvafoorumilta ei anna hirveän hyvää kuvaa sinusta.

Ei jatkoon.

Vierailija
114/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "ei mitään mahiksia", koska arvotat itsesi ensiksi asemasi ja vuositulojesi kautta. Semmoinen ei kiinnosta minua p:n vertaa. Pikemminkin se on luotaan työntävää.

Muuten olisin avoin, oletan.

Vierailija
115/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kokonainen ketju siitä, miksi suomalaista miestä tulee välttää kuin ruttoa. Hyi yäk!

Vierailija
116/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kokonainen ketju siitä, miksi suomalaista miestä tulee välttää kuin ruttoa. Hyi yäk!

Taitaa suomalaiset miehet vältellä sinua...

Vierailija
117/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v normaalipainoinen nainen, jolla on hiukset tallella. Jos eroaisin, katselisin samanlaista miestä. Mahakummulla varustettu mies on aivan ehdoton no no. Huvittavana ja oikeastaan säälittävänä pidän sitä, tttä kuvittelet olevasi ikäistäsi nuoremman näköinen, tulee kuva harhaisesta setämiehestä. Sinun kannattaa katsella ikäistäsi vai hieman vanhempiakin naisia, joilla on reipasta ylipainoa ja vanhenemisen merkit näkyvillä. Eli ihan tavallisia naisia, koska sinäkin olet ohan tavallinen mies. Uskon että sellaisilla kriteereillä löydät uuden puolison kyllä.

Vierailija
118/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa kirjoittelemaan näin ilkeästi ihan tuntemattomalle? 

Vierailija
119/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui vaihtoehto EOS eli en osaa sanoa. 

Vierailija
120/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit, ihan ku mä kaikintavoin.

Nainen 41v, vain ikä erona. Silti kelpaisit :)