Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluttavuuskertoimeni?

Vierailija
03.10.2020 |

Olen 51-vuotias esimiesasemassa oleva mies, vuosiansio hieman alle 60 000€. 189cm pitkä, painoa 95kg eli pieni kumpu löytyy, muttei mitään röllövatsaa. Kaljuuntuva, mutta väittäisin että minua pidetään ikäistäni hieman nuorempana. Rauhallinen, kotona viihtyvä, kokeilunhaluinen (kaikin puolin), ekstrovertti julkikuva, mutta vastaavasti tarvitsen välillä omaa rauhaa. Tätä saan omista harrastuksistani. Olen matkustellut paljon, kokenut paljon ja haluan kokea paljon.

Yksi lapsi, joka muuttamassa pois kotoa. Vielä vaimo, mutta kun tyttö muuttaa pois, haen avieroa. Vaimoni on ollut jo vuosikymmenen pelkkä ystävä ja en koe enää olevani rakkausparisuhteessa. En ole menettänyt elämänhaluani ja haluan kokea vielä oikean parisuhteen. Haluan selvittää haluttavuuskertoimeni, joten ihan rohkeasti vaan vastausta.

Ps. Olen ihan tossani!

Haluttavuuskertoimeni?

Vaihtoehdot

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, tuosta palkasta vielä. Olen seurannut täällä keskusteluja luuserimiesten kyvyttömyydestä elättää perhettään ja siksi annan teille arvioitavaksi myös sen, pystynkö tarjoamaan naisen haluamaa perusturvaa. En aseta naisille minkäänlaista koulutus- tai tulotasovaatimusta, mutta aikuisen naisen tulisi pystyä elättämään itsensä.

Haluat, että nainen elättää itsensä, mutta samalla haluat antaa turvaa rahoillasi? Eli jonkinlainen itsensä nostaminen elättäjän rooliin ja naisen tiputtaminen elätettäväksi on alitajunnassasi. Eikö olisi parempi, että huolehdit vain itsestäsi? Eli palkkaa sinun ei tarvi kertoa, sanot vain, että tienaat itsellesi sopivasti ja tulet toimeen. Palkka on oleellinen vasta myöhemmin jos on yhteinen koti harkittavana, mutta kakkoskierroksella olevat voivat asua myös erillisissä kodeissa, joten enpä tiedä onko palkalla myöhemminkään merkitystä. Lapsiakaan et enää ole tekemässä, joten kukaan ei ole jäämässä kotiin hoitamaan lapsiasi sinun palkalla.

Samaa ajattelin.

Sukeltajien kaikki rahat menee laitteisiin ja sukellusreissuihin. Se on aivan sama vaikka tulot olis 60 000 e/kk, siinä ei ole mitään äärtä ei määrää mitä siihen saa puskettua. Ja aika menee noissa hommissa myös.

Vierailija
62/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut itsestäsi oikeastaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ei mitään mahiksia, koska olen 32-vuotias ja olet huomattavasti vanhempi. Jotta ikäisesi kelpaisi, pitäisi olla ulkoisesti paremmassa kunnossa. Oman ikäisillesi kuulostat kyllä hyvältä.

Vierailija
64/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: tai sitten et osaa lukea.

Vierailija
65/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, tuosta palkasta vielä. Olen seurannut täällä keskusteluja luuserimiesten kyvyttömyydestä elättää perhettään ja siksi annan teille arvioitavaksi myös sen, pystynkö tarjoamaan naisen haluamaa perusturvaa. En aseta naisille minkäänlaista koulutus- tai tulotasovaatimusta, mutta aikuisen naisen tulisi pystyä elättämään itsensä.

Haluat, että nainen elättää itsensä, mutta samalla haluat antaa turvaa rahoillasi? Eli jonkinlainen itsensä nostaminen elättäjän rooliin ja naisen tiputtaminen elätettäväksi on alitajunnassasi. Eikö olisi parempi, että huolehdit vain itsestäsi? Eli palkkaa sinun ei tarvi kertoa, sanot vain, että tienaat itsellesi sopivasti ja tulet toimeen. Palkka on oleellinen vasta myöhemmin jos on yhteinen koti harkittavana, mutta kakkoskierroksella olevat voivat asua myös erillisissä kodeissa, joten enpä tiedä onko palkalla myöhemminkään merkitystä. Lapsiakaan et enää ole tekemässä, joten kukaan ei ole jäämässä kotiin hoitamaan lapsiasi sinun palkalla.

Samaa ajattelin.

Sukeltajien kaikki rahat menee laitteisiin ja sukellusreissuihin. Se on aivan sama vaikka tulot olis 60 000 e/kk, siinä ei ole mitään äärtä ei määrää mitä siihen saa puskettua. Ja aika menee noissa hommissa myös.

Minulla menee sukeltamiseen ehkä kolmisen tonnia vuodessa. Tykkään sukeltaa shortilla märkäpuvulla eli käytännössä sukellan silloin kun perheen kanssa ollaan etelässä. Kotimaassa sukellan vähemmän, lähinnä silloin tällöin muutamia erikoisia tai kohtuullisen turvallisia luolakohteita.

Vierailija
66/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku nainen niistä sukellusporukoista. Ei muut oikeasti jaksa sitä touhua. Joku joka on jo useamman vuoden harrastanut, niin ettei innostus lopahda.

Vierailija
67/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin.

Minulla menee sukeltamiseen ehkä kolmisen tonnia vuodessa. Tykkään sukeltaa shortilla märkäpuvulla eli käytännössä sukellan silloin kun perheen kanssa ollaan etelässä. Kotimaassa sukellan vähemmän, lähinnä silloin tällöin muutamia erikoisia tai kohtuullisen turvallisia luolakohteita.

Ok, anteeksi tylyyteni. Tuo on ihan normaalin elämän rajoissa vielä. Tuollaiseen lähden itsekkin mielelläni mukaan.

Vierailija
68/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naimisissa olo on nounou, kun olet sinkku, olet vapaa romansseihin.

En deittaile varattuna.

Mutta haikailet jo, se riittää ärsyttämään monia.

Ap on jo henkisen pettämisen vaiheessa, kun testailee markkina-arvoaan. Säälittävää, että tuokin tehdään laskelmoiden. Itselleni on turn off tuollainen laskelmoiva juonikas mies. Sellainen ei ole luotettava.

Vierailija
69/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok, mutta palkkaa ei tarvitse sanoa, riittää, että teet töitä ja tulet sopivasti toimeen. Harrastukset on oleellisemmat. Itse tykkään insinööreistä, joten se on ihan jees.

Itseään nuorekkaaksi sanovat on ällöjä. Ovat usein kuitenkin ihan ikäisensä oloisia. Mutta luulo nuoremmasta olosta saa ihailemaan nuoruutta ja dissaamaan elämää ikäisenään. Ei tarvi sammaloitua, vaan arvostaa omaa ikää.

Oman itsen arvioiminen ennen eroa on ärsyttävä asia. Onko sillä väliä minkä numeron saat? Kuitenkin kelpaat jollekin ja sehän riittää.

En siksi äänestänyt mitään, koska en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata.

Vierailija
70/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi joku nainen niistä sukellusporukoista. Ei muut oikeasti jaksa sitä touhua. Joku joka on jo useamman vuoden harrastanut, niin ettei innostus lopahda.

En minä ole etsimässä naista, olen kartoittamassa sitä, mitä tällaisesta perusjurposta ajatellaan. Minulle sukellus on vähiten rakas harrastus. Kahta muuta en paljasta, koska silloin minut on liian helppo tunnistaa (niiden jotka tuntevat minut).

Vierailija
71/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan ok, mutta palkkaa ei tarvitse sanoa, riittää, että teet töitä ja tulet sopivasti toimeen. Harrastukset on oleellisemmat. Itse tykkään insinööreistä, joten se on ihan jees.

Itseään nuorekkaaksi sanovat on ällöjä. Ovat usein kuitenkin ihan ikäisensä oloisia. Mutta luulo nuoremmasta olosta saa ihailemaan nuoruutta ja dissaamaan elämää ikäisenään. Ei tarvi sammaloitua, vaan arvostaa omaa ikää.

Oman itsen arvioiminen ennen eroa on ärsyttävä asia. Onko sillä väliä minkä numeron saat? Kuitenkin kelpaat jollekin ja sehän riittää.

Minusta aika inhimillistä pitkän liiton jälkeen pohtia että kelpaakohan sitä kenellekkään vai onko loppu elämän yksin. On se vaan helpompi erota, jos tuntuu että jotain voi olla vielä odotettavissa. Ja siinä vaiheessa niitä helpotuksia tunteisiinsa tarvitsee ihan jokainen. Tsemppiä eroon ap, kyllä se siitä.

Varmaan näinkin mutta pitääkö rynnätä heti uutta suhdetta hakemaan?

Vierailija
72/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa korostaa ettei etsi naista tai parisuhdetta tällä hetkellä.

Vierailija
73/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole etsimässä naista, olen kartoittamassa sitä, mitä tällaisesta perusjurposta ajatellaan. Minulle sukellus on vähiten rakas harrastus. Kahta muuta en paljasta, koska silloin minut on liian helppo tunnistaa (niiden jotka tuntevat minut).

No kaikki palikat on tavallaan paikoillaan. Loppujen lopuksi se ratkaisee millainen olet livenä, oletko hauskaa seuraa, onko kasvot miellyttävät, millainen ääni sinulla on, oletko kuinka passiivinen tutustumistilanteissa, kerrotko itsestäsi avoimesti ym. ym.

Vierailija
74/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta aika inhimillistä pitkän liiton jälkeen pohtia että kelpaakohan sitä kenellekkään vai onko loppu elämän yksin. On se vaan helpompi erota, jos tuntuu että jotain voi olla vielä odotettavissa. Ja siinä vaiheessa niitä helpotuksia tunteisiinsa tarvitsee ihan jokainen. Tsemppiä eroon ap, kyllä se siitä.

Varmaan näinkin mutta pitääkö rynnätä heti uutta suhdetta hakemaan?

Eihän se sitä tarkoita että ryntäisi oikeasti mihinkään.

Vierailija
75/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokkaasi kuuluvana naisena kommentoin:

- ensimmäinen turnoff on, että aikuinen mies kyselee vauvalehden palstalla haluttavuuskertointa. Kas kun et potentiaalista käyttöastetta!

- toinen turnoff on, että ilmeisesti vaimosi ei tiedä, että et koe enää olevasi rakkausparisuhteessa vaan suunnittelet eroa. Tuo on niin halpamaista, että vaikka olisimme tutustuneet muualla ja kiinnostuneet toisistamme, niin tutustuminen olisi loppunut siihen. Jos ei ole munaa ehdottaa vaimolle, että viedään liitto lapsen takia ystävinä loppuun, niin silloin ei ole minun arvoiseni mies.

- et kerro itsestäsi yhtään mitään, mikä herättäisi mielenkiintoni. Toteat faktoja: 51 vuotta (ilmeisesti +/- vuosi pari), esimiesasema, insinööri, keskituloinen, pituus ja paino. Mikään noista ei herätä kiinnostustani. Kiinnostukseni herättäisivät yhteiset arvot, haaveet, kokemukset, näkemykset, tekemiset jne. Tieto siitä, että olet 189 cm pitkä rauhallinen insinööri ei herätä yhtään mitään.

- minulle ikä ei ole enää neljänkympin kriisin selätettyäni ollut ongelma, en pidä itseäni nuorempana eikä miehessä todellakaan herätä kiinnostusta se, jos hän pitää itseään nuorekkaana. Päinvastoin, se herättää kielteisiä mielikuvia.

Vinkki: Areenasta löytyy islantilainen sarja, jonka nimi on Isäviikonloput tai jotain sinne päin. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
76/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas käsittämättömän negatiivista kommentointia.

Olen suht samaa ikäluokkaa oleva nainen ja minusta kuulostaa oikein kivalta. Tulotasonkin mainitseminen ja koulutus on plussaa, edellyttäen, että ne pitävät paikkansa. Pituus on hyvä (toivottavasti et liioitellut) ja paino oikein hyvä. Elämäntilanteesta kerrot järkevästi ketjun myöhemmissä viesteissä.

Äänestin kyllä kelpaa, mutta loppupeleissä ratkaisisi tietysti irl tapaaminen, tosin en ole sinkku. Mutta jos olisin, niin lupaavalta kuulostaa. Kaiken voisi tietysti romuttaa esimerkiksi se, että oletkin persu tai demari, heh.

Hänhän on melkoinen pullukka, joten puhu vaan omasta puolestasi, että paino on hyvä. Timmit naiset eivät pullukkamiehistä kiinnostu. Kaverilla ei ole edes mitään liikuntaharrastusta, sukellus ja golf ei ole liikuntaa, vaan ajanviettoa. Lisäksi hän on liian vanha alle 45-vuotiaille naisille. Omatkin tulot menevät hänestä heittämällä ohi ja koulutustasokin vain amk-insinööri. Että sorry vaan.

Vierailija
77/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: tai sitten et osaa lukea.

Luin aloituksen, en jatkoviestejä, eikä siinä kerrottu kuin pinnallisia speksejä. No rivien välistä pystyi tekemään jonkinlaisia päätelmiä, mutta kaikki tarttumapinta puuttui.

No annetaan nyt sitten vielä arvio: olet todennäköisesti ihan ikäisesi näköinen, tylsä ja epävarma normo, joka kuvittelee olevansa dynaaminen menestyjä. Ihmisen kuori, meat golem. Et myöskään ole miehekäs, mitä itse "vaadin" kumppanilta.

Vierailija
78/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin.

Se lienee ap:n oma asia, paljonko hän omaan harrastukseensa omia rahojaan käyttää.

79

Vierailija
79/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin tuon että palkkatulon julkituominen ärsyttää, se oli tarkoituksenikin. Harrastuksiani en voi julkaista, täällä saattaa olla ihmisiä, jotka tunnistaisivat. On jokseenkin harvinainen kombo, mutta 66,6% harrastuksistani lasketaan extreme-osastolle esim. vakuutusehtojen suhteen.

En myöskään ikää tai muita yksityiskohtia julkaissut täysin 1:1, mutta hyvin lähelle. Jälleen vaalin yksityisyyttäni.

Siis kaksi harrastusta kolmesta tai neljä kuudesta? Eikä insinööri osaa pyöristää? 0/5

Jos haluat tarkan luvun ilman desimaalipyöristystä, niin ole hyvä: 2/3.

... Hyvä, ja miten se pyöristetään...?

Vierailija
80/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin. Myötähäpeä.