Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin aikaan on ok soitella harrastusasioissa?

Vierailija
03.10.2020 |

Henkilö jota en juuri tunne, jonka kanssa olen puhunut puhelimessa ja kerran tavattu, on molannut yhden jutun. Se vaatisi kiireellistä korjaamista, ei kenenkään hengen tai trrveyden vuoksi, vaan aiheuttaa sen että toinen henkilö ei voi hoitaa omaa asiaansa sovitusti.
Eilen illalla ei vastannut yhteydenottooni. Olen itse aamuvirkku ja mulle olisi ok jos joku soittaisi vaikka nyt. Ymmärrän että moni ei ole. Onko 9.30 jo ok hätyytellä soittamalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti. Itse herään ennen kuutta, mutta ei tarvitse soitella lauantaina oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
2/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun rauhoitu, on huono soittää hätääntyneenä. Voit soittaa 10:30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti klo 11.

Vierailija
4/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitä harrastusasiaa siis hoitaa tänään? Sitten soittaisin, jos ei ole tämän päivän asia niin laittaisin vaan viestin missä selitän tilanteen.

Vierailija
5/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen ihan rauhallinen, kiitos siitäkin.

Asia on kiireellinen. Hän teki virheen, se huomattiin eilen ja hänen oli se määrä korjata. Pieleen meni. Harrastusasioita hoidellaan ja ylipäätään harrastetaan iltaisin ja viikonloppuisin, siksikin hoidan asiaa nimenomaan nyt enkä arkena kun tämä henkilö ja se, joka odottaa pääsevänsä jatkamaan asian kanssa, ovat töissä.

Ymmärrän että harrastuksia on erilaisia ja niihin osallistutaan eri tavalla, mutta tämä on siis muutenkin asia, jonka parissa ollaan useana päivänä viikossa ja lähes joka viikonloppu, usein molempina päivinä.

Vierailija
6/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen ihan rauhallinen, kiitos siitäkin.

Asia on kiireellinen. Hän teki virheen, se huomattiin eilen ja hänen oli se määrä korjata. Pieleen meni. Harrastusasioita hoidellaan ja ylipäätään harrastetaan iltaisin ja viikonloppuisin, siksikin hoidan asiaa nimenomaan nyt enkä arkena kun tämä henkilö ja se, joka odottaa pääsevänsä jatkamaan asian kanssa, ovat töissä.

Ymmärrän että harrastuksia on erilaisia ja niihin osallistutaan eri tavalla, mutta tämä on siis muutenkin asia, jonka parissa ollaan useana päivänä viikossa ja lähes joka viikonloppu, usein molempina päivinä.

7/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti joskus puolen päivän maissa. Entä onko se ihan oikeasti niin suuri ja tärkeä asia, että siitä on pakko soittaa perjantai-iltana tai lauantaiaamuna eikä se voi odottaa maanantaihin? Rauhoitu ensin itse ennen kuin soitat tai laitat viestiä. 

Vierailija
8/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu, multa just kysyttiin tätä asiaa suomen kurssilla. Opetan siis suomea ulkomaalaisille, ja eräs heistä kysyi, mikä aika on sopiva soitella. Sanoin, että viikonloppuna 10–11, viikolla ehkä klo 9, mutta jos mietityttää, eikä asia ole kiireellinen, voi laittaa viestinkin.

Vierailija
9/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et laita viestiä ja pyydä häntä soittamaan kun hänelle sopii? Niin itsestäänselvyys etten ymmärrä miksi tätä pitää edes miettiä.

Vierailija
10/10 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ensin viestin, ja jos ei vastausta kuulu, noin kymmeneltä soittaisin.