Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluttavuuskertoimeni?

Vierailija
03.10.2020 |

Olen 51-vuotias esimiesasemassa oleva mies, vuosiansio hieman alle 60 000€. 189cm pitkä, painoa 95kg eli pieni kumpu löytyy, muttei mitään röllövatsaa. Kaljuuntuva, mutta väittäisin että minua pidetään ikäistäni hieman nuorempana. Rauhallinen, kotona viihtyvä, kokeilunhaluinen (kaikin puolin), ekstrovertti julkikuva, mutta vastaavasti tarvitsen välillä omaa rauhaa. Tätä saan omista harrastuksistani. Olen matkustellut paljon, kokenut paljon ja haluan kokea paljon.

Yksi lapsi, joka muuttamassa pois kotoa. Vielä vaimo, mutta kun tyttö muuttaa pois, haen avieroa. Vaimoni on ollut jo vuosikymmenen pelkkä ystävä ja en koe enää olevani rakkausparisuhteessa. En ole menettänyt elämänhaluani ja haluan kokea vielä oikean parisuhteen. Haluan selvittää haluttavuuskertoimeni, joten ihan rohkeasti vaan vastausta.

Ps. Olen ihan tossani!

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tapahtuu, jos paljastan että:

- Erosin jo kolme vuotta sitten

- Lapseni eivät asu enää kotona

- Painan tällä hetkellä 87kg, pituus edelleen tuo 189cm ja vatsakumpua ei enää löydy.

- En tee enää töitä, vaikka nimikkeeni on kosultti. Minua sitoo sopimuksen mukainen työeste alallani ja myös sopimuksen mukainen saman alan yrityksen perustamiseste.

- Halutessani minun ei tarvitse tehdä enää koskaan töitä

- Palasin Suomeen koronatilanteen takia

- Harrastukset pätevät

- Kaljukin löytyy

Taisi ollakin palstajantterin provoilua. 

Vierailija
122/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit sinkku, toki kelpaisit - toki olettaen, että välillämme synkkaisi. (Vuosituloillasi ei muuten ole mitään merkitystä, vähän ihmettelen että edes mainitsit ne avauksessasi. Mulle riittää, että mies elättää itsensä.)

t. N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla samantyylinen kuin itse olen, joten siltä pohjalta ei herätä kiinnostusta. Juuri mikään ei ole kauempana kiinnostuksenkohteistani kuin extreme-lajit, mutta samantyylisissä naisissa varmaan herättää kiinnostusta. 

Vierailija
124/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

125 jatkaa. En vastannut mitään, koska en nyt sanoisi ketään ällöksi, vaikkei itseäni kiinnostakaan tutustua. Nuorekkuuden mainostaminen on myös iso turn off kuten moni jo mainitsikin.

Vierailija
125/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 v normaalipainoinen nainen, jolla on hiukset tallella. Jos eroaisin, katselisin samanlaista miestä. Mahakummulla varustettu mies on aivan ehdoton no no. Huvittavana ja oikeastaan säälittävänä pidän sitä, tttä kuvittelet olevasi ikäistäsi nuoremman näköinen, tulee kuva harhaisesta setämiehestä. Sinun kannattaa katsella ikäistäsi vai hieman vanhempiakin naisia, joilla on reipasta ylipainoa ja vanhenemisen merkit näkyvillä. Eli ihan tavallisia naisia, koska sinäkin olet ohan tavallinen mies. Uskon että sellaisilla kriteereillä löydät uuden puolison kyllä.

Ohis, mutta sinä et kyllä kuulosta kovin houkuttelevalta ja mukavalta naikkoselta. Vaikka olet ilmeisesti naimisissa, niin munaa et ole saanut selkeästi aikoihin.

Jaxuhalit vain!

Vierailija
126/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tätä varten ole Tinder?

Vierailija
127/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 v normaalipainoinen nainen, jolla on hiukset tallella. Jos eroaisin, katselisin samanlaista miestä. Mahakummulla varustettu mies on aivan ehdoton no no. Huvittavana ja oikeastaan säälittävänä pidän sitä, tttä kuvittelet olevasi ikäistäsi nuoremman näköinen, tulee kuva harhaisesta setämiehestä. Sinun kannattaa katsella ikäistäsi vai hieman vanhempiakin naisia, joilla on reipasta ylipainoa ja vanhenemisen merkit näkyvillä. Eli ihan tavallisia naisia, koska sinäkin olet ohan tavallinen mies. Uskon että sellaisilla kriteereillä löydät uuden puolison kyllä.

Ohis, mutta sinä et kyllä kuulosta kovin houkuttelevalta ja mukavalta naikkoselta. Vaikka olet ilmeisesti naimisissa, niin munaa et ole saanut selkeästi aikoihin.

Jaxuhalit vain!

Extreme ja jaxuhalit ilmentävät nuorekkuutta vai?  

Vierailija
128/143 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, tuosta palkasta vielä. Olen seurannut täällä keskusteluja luuserimiesten kyvyttömyydestä elättää perhettään ja siksi annan teille arvioitavaksi myös sen, pystynkö tarjoamaan naisen haluamaa perusturvaa. En aseta naisille minkäänlaista koulutus- tai tulotasovaatimusta, mutta aikuisen naisen tulisi pystyä elättämään itsensä.

Mitähän tämä tarkoittaa, jos kerran edellytät, että naisen pitäisi pystyä elättämään itsensä? Keskituloisella mies, jolla on ero ja ositus edessä ja lapsi, jolle yleensä annetaan ainakin jonkin verran rahaa, vaikkei elareita enää olisikaan?

Miksi tuo siis pitää mainita, kun ei ole mainittavaa varallisuutta, jolloin riittäisi, että tulet toimeen omillasi ja ammatti on. Se on kuitenkin ihan perusasia, etteivät naiset ala ketään elättämään, ei mikään erityinen plussa.

Vierailija
129/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vielä vaimo, mutta kun tyttö muuttaa pois, haen avieroa."

Jos en tietäisi, että näitä on oikeasti olemassa, en uskoisi sitä todeksi. Mitä ihmettä suomalaisia miehiä vaivaa? Onko näin suuri osa heistä tällainen yhdistelmä nynnymäinen mammanpoika, joka ei uskalla eikä osaa ottaa rehellisesti eroa ajoissa ja elää yksin sekä itsekäs psykopaatti, joka ei välitä pätkän vertaa läheisistä ihmisistä, vaan suunnittelee salaa itsekseen maton vetämistä kumppanin jalkojen alta?

(ei tarvitse siis jäädä suhteeseen, joka ei tyydytä, mutta pitää erota rehellisesti ajoissa)

Vierailija
130/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi kyllä, ehdottomasti. Iän puolesta olet vain minulle liian vanha. Ihmettelen kyllä suuresti mikset ole eronnut jo aiemmin??

Vierailija
131/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- liian vanha

- liian köyhä

- rakkaudeton

- varattu

- kyselee aaveella typeriä

Ole lapseton hyvin toimeentuleva 4-kymppinen ja etsin tunneälykästä miestä, en rationaalista eroa tekevää naimisissa olevaa.

Saatat muuten yllättyä eron tullessa miten vaimosi siihen suhtautuu. Hänellä saattaa olla erilaisia ajatuksia ja tunteita, haaveilla yhteisestä elämästä lasten jälkeen ja eläkepäivillä rakkaansa kanssa jne. Näihin kun sohaiset, niin rationaalinen ero voi olla muisto vain.

Luulen, että vaimokin odottaa jo lapsen muuttoa ja on tyytyväinen eropäätökseen.

Ikääntyvät naiset aika usein yliarvioivat omaa markkina-arvoonsa ja hämmästyvät vilpittömästi, kun mies päivittää nuorempaan.

Ikääntyvät vaimot aika usein eivät uhraa ajatustakaan jollekin "markkina-arvolleen" ja hämmästyvät vilpittömästi siitä, ettei mies, jonka kanssa on oltu kymmeniä vuosia, hankittu lapset ja koettu paljon, viis veisaa yhteisestä ajasta

Vierailija
132/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin tuon että palkkatulon julkituominen ärsyttää, se oli tarkoituksenikin. Harrastuksiani en voi julkaista, täällä saattaa olla ihmisiä, jotka tunnistaisivat. On jokseenkin harvinainen kombo, mutta 66,6% harrastuksistani lasketaan extreme-osastolle esim. vakuutusehtojen suhteen.

En myöskään ikää tai muita yksityiskohtia julkaissut täysin 1:1, mutta hyvin lähelle. Jälleen vaalin yksityisyyttäni.

No onpa tosi extremeä ja harvinaista ja heti tunnistetaan.  0/5

Vierailija
133/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut selata kaikkia sivuja ja kommentteja läpi... mutta ensimmäisen sivun luettuani vastaan vain aloitusviestin perusteella:

Itse N45 ja kyllä mulle kelpaisi eronnut jo lapset tehnyt mies. JOS on järkeä päässä, käy töissä/ elättää itsensä, on siistin näköinen, tuoksuu hyvältä, osaa puhua, tykkää hellyydestä ja toki jos kemiat kohtaa.

Plussaa pituudesta, en kiinnostu lyhyistä miehistä, vatsakumpu ei haittaa jos muuten mukava ja miellyttää silmää.

Hiuksista saisi myös plussaa, mutta ei kaljuus mikään ehdoton nou-nou ole.

Ikä olisi ihan ok. Itse tosin deittailen tällä hetkellä nuorempia, muttei se ikä ole mikään ”juttu”. Enemmän vaikuttaa se, että jaksaa vielä innostua ja jaksaa peittoihin heilutella..

Pienten lasten isä saattaisi olla melkoinen nou-nou. Omat lapset kun ovat jo teini-ikäisiä niin en jaksaisi lapsiperhe elämää enää..

Mutta en edes etsi perinteistä parisuhdetta, joka on aika monelle miehelle ehdoton nou-nou. Tai itseni ikäisille. Nuoremmille sopii paremmin tämä tyyli.

Vierailija
134/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä suunnittelevan 5-kymppisen naimisissa olevan miehen markkina-arvo on minulle = 0.

Tosin ei voi aina tietää näistä eronneistakaan. Tuttavapiirissä on tällainen viisikymppinen mies, joka erosi vaimosta pettämällä ja sen sen jälkeen on ollut ties kuinka monta naisystävää. Mikään suhde ei kestä pidempään kuin muutama kuukausi ja sitten on taas seuraava nainen kainalossa. Mietin näitä naisia, jotka hän tapailee, kuinkahan moni heistä tietää tai kuinka monelle hän kertoo rehellisesti seurustelutaustastaan? Minä ainakin juoksisin kauas, vaikka miehellä on töitä ja hän on hyvännäköinen. Mies on terapian tarpeessa, mutta ei varmastikaan osaa ottaa sellaista askelta, että aloittaisi sitä.

Vierailija
135/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tämä on provo jonka tarkoituksena on osoittaa että naiset ovat vain rahan ja ulkonäön perässä. Silmiinpistävää tässä ketjussa on kuitenkin se että kaikki mitä ap sanot tullaan kääntämään sinua vastaan. 

Haluan pitää hyvät välit exään ja pysyä kaverina eron jälkeen = On se kumma että pitää roikkua exässä varmasti panettekin, ehdoton turn off.

Viileät välit exän kanssa, emme ole tekemisissä = No se vasta kertookin jotain miehestä ettei aikuinen ihminen voi pysyä väleissä taisi olla likainen ero olet varmasti mulkvisti.

Minulla on muutama rakas harrastus joista nautin = Eli kaikki rahat ja aika menee sitten niihin, kotona ei äijää näy kun pitää aina harrastaa??

Minulla ei ole harrastuksia = Olet siis kotona nyhjäävä luuseri jolla ei ole mitään omaa, mikään ei kiinnosta? hirveä turn off.

Olen kalju ja vähän vatsaakin on = hyi olkoon tuollaista äijää en ikinä huolisi!

Minulla on tuuhea tukka ja vatsalihaksetkin erottuu = hyi olkoon noin leuhkaa äijää en ikinä huolisi! Luuletko että ulkonäöllä on jotain merkitystä? tukkasikin todennäköisesti yhtä tyylikäs kuin jollain Dannylla.

Minulla on lapsi = Turn off!

Minulla ei ole lasta = Et ole koskaan aikuistunut etkä pysty ottamaan vastuuta mistään, perheetön setämies turn off!

Onnea vaan.

-N36

Vierailija
136/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tämä on provo jonka tarkoituksena on osoittaa että naiset ovat vain rahan ja ulkonäön perässä. Silmiinpistävää tässä ketjussa on kuitenkin se että kaikki mitä ap sanot tullaan kääntämään sinua vastaan. 

Haluan pitää hyvät välit exään ja pysyä kaverina eron jälkeen = On se kumma että pitää roikkua exässä varmasti panettekin, ehdoton turn off.

Viileät välit exän kanssa, emme ole tekemisissä = No se vasta kertookin jotain miehestä ettei aikuinen ihminen voi pysyä väleissä taisi olla likainen ero olet varmasti mulkvisti.

Minulla on muutama rakas harrastus joista nautin = Eli kaikki rahat ja aika menee sitten niihin, kotona ei äijää näy kun pitää aina harrastaa??

Minulla ei ole harrastuksia = Olet siis kotona nyhjäävä luuseri jolla ei ole mitään omaa, mikään ei kiinnosta? hirveä turn off.

Olen kalju ja vähän vatsaakin on = hyi olkoon tuollaista äijää en ikinä huolisi!

Minulla on tuuhea tukka ja vatsalihaksetkin erottuu = hyi olkoon noin leuhkaa äijää en ikinä huolisi! Luuletko että ulkonäöllä on jotain merkitystä? tukkasikin todennäköisesti yhtä tyylikäs kuin jollain Dannylla.

Minulla ei ole lasta = Et ole koskaan aikuistunut etkä pysty ottamaan vastuuta mistään, perheetön setämies turn off!

Onnea vaan.

-N36

Outo kirjoitus.

Vierailija
137/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha. Mutta ehkä et toisaalta etsikään itseäsi nuorempaa kumppania?

N32

Vierailija
138/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan.

-N36

Todennäköisesti ap vastasi itselleen tässä sen, mitä itse odotti muiden sanovan, mutta ei vaan jostain syystä ikinä kukaan ole sanonut. Sillä kysymyshän ei ole asioista, joita ap on listaillut, vaan siitä miten hän sen on tehnyt.  Normaali ihminen ymmärtää tämän sanomattakin. Ap kaltaisineen taas ei sitten millään.

Vierailija
139/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sairas pitää ihmisen olla tehdäkseen tällaisia kyselyitä? Tähän kun lisätään junttimainen rahoilla leveily sekä keski-ikäinen kalju läski, niin ällötysleveli on tapissa.

Vierailija
140/143 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään listattu ei erityisesti osoita haluttavuutta minulle, mutta voit silti olla ihan symppis. Tavallinen keskipituista hiukan pitempi ja keskituloinen, kaljuuntuva insinööri, joka harrastaa ehkä jotain rallia. Ei herätä kiinnostusta, mutta ei myöskään ällötystä, joten en osannut vastata gallupiin.