Haluttavuuskertoimeni?
Olen 51-vuotias esimiesasemassa oleva mies, vuosiansio hieman alle 60 000€. 189cm pitkä, painoa 95kg eli pieni kumpu löytyy, muttei mitään röllövatsaa. Kaljuuntuva, mutta väittäisin että minua pidetään ikäistäni hieman nuorempana. Rauhallinen, kotona viihtyvä, kokeilunhaluinen (kaikin puolin), ekstrovertti julkikuva, mutta vastaavasti tarvitsen välillä omaa rauhaa. Tätä saan omista harrastuksistani. Olen matkustellut paljon, kokenut paljon ja haluan kokea paljon.
Yksi lapsi, joka muuttamassa pois kotoa. Vielä vaimo, mutta kun tyttö muuttaa pois, haen avieroa. Vaimoni on ollut jo vuosikymmenen pelkkä ystävä ja en koe enää olevani rakkausparisuhteessa. En ole menettänyt elämänhaluani ja haluan kokea vielä oikean parisuhteen. Haluan selvittää haluttavuuskertoimeni, joten ihan rohkeasti vaan vastausta.
Ps. Olen ihan tossani!
Kommentit (143)
Tulipa setäfiilis,ei missään olosuhteissa!
N48
Todellinen kerroin selviää vain livetilanteessa. Kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tuosta palkasta vielä. Olen seurannut täällä keskusteluja luuserimiesten kyvyttömyydestä elättää perhettään ja siksi annan teille arvioitavaksi myös sen, pystynkö tarjoamaan naisen haluamaa perusturvaa. En aseta naisille minkäänlaista koulutus- tai tulotasovaatimusta, mutta aikuisen naisen tulisi pystyä elättämään itsensä.
Kuten sanottu, olen sinun ikäluokkasi nainen. Minkä ihmeen takia kaipaisin mieheltä perusturvaa?
Tuo olisi, muuten, yksi turnoff lisää, ettei sinulla ole naiselle mitään koulutus"vaatimusta". Se kertoo, että naisessa sinulle on oleellista joko hänen kodinhoitotaitonsa ja/tai ulkonäkö ja makuuhuonetaidot. Kyllä ihminen yleensä haluaa elämänkumppaninsa kanssa kyetä jakamaan ajatuksia, keskustelemaan, puhumaan syvällisiä, jakamaan työstressiä jne.
79
Kaikki miehet ei juttele muuta kun miesten kesken enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tuosta palkasta vielä. Olen seurannut täällä keskusteluja luuserimiesten kyvyttömyydestä elättää perhettään ja siksi annan teille arvioitavaksi myös sen, pystynkö tarjoamaan naisen haluamaa perusturvaa. En aseta naisille minkäänlaista koulutus- tai tulotasovaatimusta, mutta aikuisen naisen tulisi pystyä elättämään itsensä.
Kuten sanottu, olen sinun ikäluokkasi nainen. Minkä ihmeen takia kaipaisin mieheltä perusturvaa?
Tuo olisi, muuten, yksi turnoff lisää, ettei sinulla ole naiselle mitään koulutus"vaatimusta". Se kertoo, että naisessa sinulle on oleellista joko hänen kodinhoitotaitonsa ja/tai ulkonäkö ja makuuhuonetaidot. Kyllä ihminen yleensä haluaa elämänkumppaninsa kanssa kyetä jakamaan ajatuksia, keskustelemaan, puhumaan syvällisiä, jakamaan työstressiä jne.
79
Minä en voisi kuvitella eläväni sellaisessa suhteessa. Puhun puolisoni kanssa todella paljon. Niin yhteiskunnasta kuin kirjallisuudesta ja muusta kulttuurista, molempien töistä, tulevaisuudesta, tunteista, joskus harvoin jopa urheilusta.
79
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
79
Minusta tuntuu että tuo että kuvittelet että tuollaiseen tarvitsee koulutuksen, kertoo että sinulla on heikko itsetunto, jota yrität pönkittää koulutuksellasi.
Kaljuuntuva, lihava, vanha. Ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikäluokkaasi kuuluvana naisena kommentoin:
- ensimmäinen turnoff on, että aikuinen mies kyselee vauvalehden palstalla haluttavuuskertointa. Kas kun et potentiaalista käyttöastetta!
- toinen turnoff on, että ilmeisesti vaimosi ei tiedä, että et koe enää olevasi rakkausparisuhteessa vaan suunnittelet eroa. Tuo on niin halpamaista, että vaikka olisimme tutustuneet muualla ja kiinnostuneet toisistamme, niin tutustuminen olisi loppunut siihen. Jos ei ole munaa ehdottaa vaimolle, että viedään liitto lapsen takia ystävinä loppuun, niin silloin ei ole minun arvoiseni mies.
- et kerro itsestäsi yhtään mitään, mikä herättäisi mielenkiintoni. Toteat faktoja: 51 vuotta (ilmeisesti +/- vuosi pari), esimiesasema, insinööri, keskituloinen, pituus ja paino. Mikään noista ei herätä kiinnostustani. Kiinnostukseni herättäisivät yhteiset arvot, haaveet, kokemukset, näkemykset, tekemiset jne. Tieto siitä, että olet 189 cm pitkä rauhallinen insinööri ei herätä yhtään mitään.
- minulle ikä ei ole enää neljänkympin kriisin selätettyäni ollut ongelma, en pidä itseäni nuorempana eikä miehessä todellakaan herätä kiinnostusta se, jos hän pitää itseään nuorekkaana. Päinvastoin, se herättää kielteisiä mielikuvia.
Vinkki: Areenasta löytyy islantilainen sarja, jonka nimi on Isäviikonloput tai jotain sinne päin. Suosittelen lämpimästi.
Tätä samaa tarttumapintaa kaipasin minäkin. Luin aloituksen pariin kertaan ja siitä jäi ehkä enemmän vähän nega olo kuin positiivinen. Tottakai ymmärrän, että ei täällä voi palstalaisten eteen heittää yhtään mitään järkevää, mutta ei aloituksesta silti saanut irti mitään.
Luen paljon kirjoja ja jos tämä olisi ollut periaatteessa kirjan takakannen teksti, niin olisin työntänyt kirjan takaisin hyllyyn ja jatkanut muiden kirjojen katselua. Niin kirjojen kuin mainostenkin pitää herättää huomiota jotenkin, positiivisesti tai negatiivisesti, että ne alkavat kiinnostaa, mutta tässä mitään ei kolahtanut. Aineksia hyvään tarinaan olisi voinut olla, jopa tosi hyvään, mielenkiintoiseen ja pitkäksi ajaksi mieleen jäävään tarinaan.
Mitä nainen sinulta saisi ap? Mitä hyvää sinussa on? Minkälainen olet lapsesi kanssa? Minkälaiset välit sinulla on lapseesi ja miten hän sinua kuvaisi? Onko teillä yhteisiä harrastuksia ja hauskoja juttuja? Minkälaisessa ympäristössä viihdyt, minkälaisessa ympäristössä vietit lapsuutesi? Minkälaiset ihmiset ovat sinulle tärkeitä?
En edes lukenut otsikkoa pitemmälle, sorit siitä, mutta yksistään jo se, että kysellään oman itsensä "haluttavuuskertoimia" kertoo sen, että kuljetaan epävarmuuden vesillä.
"Haluttavuuskertoimet", voi nyt jeesus sentään. Jos et itse ymmärrä arvostaa itseäsi ihan ens alkuun, niin miten ihmeessä se toinenkaan. Itsearvostus ja itsevarmuus kun näkyvät ulospäin tietynlaisena ryhdikkyytenä, toimeliaisuutena, lähestyttävyytenä, iloisena ilmeenä. Ei silloin tarvitse mitään mainoskikkoja itsensä pönkittämiseen.
Et ole ällö, mutta et silti minua varten. Olet auttamatta liian vanha, koen olevani kokonaan eri sukupolvea viisikymppisten kanssa.
N41
Jos olisit turvallisuus alalla ja lapseton, olisit kysyttyä tavaraa! 😛
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosiaan, ettei suurin osa tätä palstaa lukevista tiedä sinun olevan yksi niistä luuserimiehistä? :D
Tämä oli vain yksi sinun provoistasi. Niissä toisissa olet 170 cm / 60 kg / kalju / ikisinkku 34v. / työtön, ja haukut naiset lompakkoloisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
79
Sellaisen miehen ei sitten kannata etsiä naista parisuhteeseen, jos ei naiset oikeasti kiinnosta. Tietenkin, jos etsii vain kodinhoitajaa tai seksiä niin tuo voi miehelle riittää, mutta harvalle naiselle kuitenkaan. Pääasia, että rehellisesti kertoo etsivänsä hyväksikäyttösuhdetta ja nainenkin voi tehdä samoin. Mitään oikeaa rakkauttahan tuo ei vaan ole.
Et sinä sitä päätä, onko..
Ei hotsita pätkääkään tyyppi, joka testailee täällä haluttavuuskerrointaan ennen kuin on edes vielä eronnut. Eli pelkkää pelailua! Jos ei olekaan vientiä, niin jää suhteeseen. Mitä jos selvittäisit asiasi vaimosi kanssa! N37
”Kokeilunhaluinen” ällöttää kun tietää tasan tarkkaan mitä se tarkoittaa. Haluat vain jonkun nuoren naisen seksileluksesi.
N26
Vierailija kirjoitti:
Olisin peukuttanut tätä, jos tässä ei olisi ollut tuota typerää luuserimies kommenttia. Se ärsytti.
Siinä olen samaa mieltä, että aikuisen naisen tulee pystyä elättämään itsensä.
Ihmisten koulutukset ovat ainakin minulle ihan se ja sama, sillä työskentelen vanhusten kanssa ja heidän kanssa jutellessa huomaa, että joku koulutus on aika yhdentekevä asia sydämen viisauteen verrattuna.
Ainahan vanhat miehet on halunnut nuorempia naisia, eikä siinä mitään. Muistetaan vaan, mikä on laillinen ikäraja..
Ai viiskymppisen suomalaisen miehen haluttavuus? Olematon.
Insinöörillä alle viiden tonnnin kuukausiliksa noin pitkällä kokemuksella? Oletko kaupungin hommissa tai mitä olet tehnyt väärin?
Pienituloinen (ikään ja ammattiin nähden, eli kunnianhimoa tahi osaamista puuttuu reilusti), kalju ja vanha. Taakkana vielä lapsi.
Sori mutta ei.
N40
79