Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vierailija
02.10.2020 |

Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?

.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1082)

Vierailija
81/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on torjuttu niin monta kertaa, että olen todennut ettei kannata yrittää. Eli juttu tyssää heti alkuun, ei puhettakaan että pääsisi treffeille. Naiset kyllä juttelevat mielellään kanssani, mutta kaikki romanttiseen kiinnostukseen viittaava saa aikaan totaalisen katoamisen riippumatta siitä, kuinka kauan on oltu tekemisissä. Nuorempana se kävi itsetunnolle ja häpesin itseäni, nykyään mietin asiaa vähemmän ja osaan rakastaa itseäni kaikista torjunnoista huolimatta. Ja mitä tyytyväisempi olen itsekseni, sitä vähemmän kiinnostaa antautua taas torjuttavaksi.

Vierailija
82/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että suomalaiselle miehelle nuo metoot yms on niin kova kalahdus ja älähdys. Esimerkiksi Jenkeissä kuulutellaan metroasemilla ja julkisissa kulkineissakin puhelinnumeroa, johon soittaa jos tulee vähänkään seksuaalisesti häirityksi. Tästä huolimatta miehet uskaltavat tehdä aloitteita.

Joko suomalainen ei siis erota ahdistelun ja aloitteen välistä eroa tai sitten syyllisyys painaa jotenkin? Kun muualla tällaista ongelmaa ei oikeastaan ole.

Itse olen aloitteellinen nainen ja lähestyn mieluiten itse miestä, mutta kunhan vain aina mietin tätä. Että miksi meillä on kansallisen tason ulina kansainvälisestä liikkeestä.

Niin no jenkit myös äänestivät itselleen presidentiksi Trumpin, jos tätä vertailua haluaa tehdä. Kyllä sielläkin koulutetut ja hyvässä asemassa olevat miehet ovat varpaillaan lähestymisten suhteen, koska menetettävää on niin paljon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaas yksi hyvä syy lähestyä?

Vierailija
84/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?

Se voi olla kova paikka kun itsetunto on heikko.

Saaahan niitä pakkeja paljon helpommin ja enemmän jossain tinderissä, jos on jo päästy tapaamisasteelle niin onhan se paljon aikaavievempää ja pelottavampaa kuin livenä moikata jotain ja pyytää ulos, saada pakit ja move on, meni ehkä 10 sekuntia elämästä.

- ei pakkien saaminen Tinderissä tunnu juuri miltään. Mulla on useita keskusteluja koko ajan käynnissä, jos joku tippuu pois niin uutta tulille. Numeropeliä...

- "livenä moikata jotain ja pyytää ulos". Lol, teetkö sä oikeesti tollasta? Ja jos teet, niin miten valkkaat sun kohteet/uhrit? Random vastaantulijoille moikkailet :D ??

Millaisella miehellä on useita keskusteluja koko ajan käynnissä Tinderissä?

Vierailija
85/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty naisia, koska en vain osaa enkä kehtaa. Tälläkään hetkellä en tunne henk.koht yhtäkään vapaata naista, joka ikänsä puolesta sopisi minulle.

Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja tai jotain xxl-kokoisia norsuja. Ei kiitos.

Pitäisikö sitten jossain Prisman lepähyllyllä alkaa ehdottelemaan treffejä? Käytännössä mahdotonta. Naiset pitävät sellaista miestä pervona ja juoksevat pakoon.

Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.

Vierailija
86/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei ulkomailla miehiä pelota lähestyä naista?

Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.

Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.

ei siinä ole pelosta kyse.

Siinä on kyse siitä ettei nykyaikainen suomalainen nainen ole lähestymisen arvoinen.

Vierailija
87/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa tai huvita. En näe naisesta olevan minulle muuta hyötyä kuin seksi ja en kehtaa huijata/käyttää kenenkään naisen kehoa sen vuoksi. Jos kuvitellaan että kotonani olisi nainen nyt niin mitä muuta sen naisen kanssa voisi tehdä kuin harrastaa seksiä? Luin juuri Stalingradin taistelusta äsken pari tuntia tietoa (yeah big deal). Kuinka moni nainen haluaisi keskustella nyt minun kanssa Stalingradin taistelusta? Aika harva. Nainen todennäköisesti haluaisi katsoa telkkarista jotain täysin muuta kuin discovery channelyä tai muuta ''asia'' kanavaa.

Olen nainen ja keskustelisin Stalingradin taistelusta mielelläni, mutta en todellakaan sinun kanssasi. Et näköjään tajua, että naiset eivät ole esineitä, joita käytetään hyödyksi!

Vierailija
88/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?

Saaahan niitä pakkeja paljon helpommin ja enemmän jossain tinderissä, jos on jo päästy tapaamisasteelle niin onhan se paljon aikaavievempää ja pelottavampaa kuin livenä moikata jotain ja pyytää ulos, saada pakit ja move on, meni ehkä 10 sekuntia elämästä.

- ei pakkien saaminen Tinderissä tunnu juuri miltään. Mulla on useita keskusteluja koko ajan käynnissä, jos joku tippuu pois niin uutta tulille. Numeropeliä...

- "livenä moikata jotain ja pyytää ulos". Lol, teetkö sä oikeesti tollasta? Ja jos teet, niin miten valkkaat sun kohteet/uhrit? Random vastaantulijoille moikkailet :D ??

Millaisella miehellä on useita keskusteluja koko ajan käynnissä Tinderissä?

En tiedä, kerro sä mulle :)

Etkö tunne yhtään sellaista miestä?

Vierailija
89/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Onhan se pakkien saaminen netin kautta ikävämpää siis siinä vaiheessa kun on tavattu. Ensin pitää jutella, sitten tavata livenä ja olla siinä tosi awkward työhaastattelu-meiningillä. Ja sit todeta et joo et oo mua varten baii. 

- Miten nyt ihmiset esim baareissa lähestyy, sama homma mutta ilman kännäilyä. Paras on ollut että "moi, tunnetaanko me jostain/oot tutun näköinen, ootko siellä ja siellä koulussa/töissä/harrastuksissa"  ja siitä se sit lähtee...

Vierailija
90/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.

Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.

Siinä on kyse siitä ettei nykyaikainen suomalainen nainen ole lähestymisen arvoinen.

Okei varmaankin näin, mutta kysymys oli heille jotka ovat vastanneet että pakit nolottaa tai lähestyminen pelottaa. Ihme vässyköitä.

Vierailija
91/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa tai huvita. En näe naisesta olevan minulle muuta hyötyä kuin seksi ja en kehtaa huijata/käyttää kenenkään naisen kehoa sen vuoksi. Jos kuvitellaan että kotonani olisi nainen nyt niin mitä muuta sen naisen kanssa voisi tehdä kuin harrastaa seksiä? Luin juuri Stalingradin taistelusta äsken pari tuntia tietoa (yeah big deal). Kuinka moni nainen haluaisi keskustella nyt minun kanssa Stalingradin taistelusta? Aika harva. Nainen todennäköisesti haluaisi katsoa telkkarista jotain täysin muuta kuin discovery channelyä tai muuta ''asia'' kanavaa.

Olen nainen ja keskustelisin Stalingradin taistelusta mielelläni, mutta en todellakaan sinun kanssasi. Et näköjään tajua, että naiset eivät ole esineitä, joita käytetään hyödyksi!

Nimenomaan minähän ymmärrän sen. Juuri tuossa sanotaan niin.

Vierailija
92/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies on yhdyssana.

Vierailija
93/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä pelkästään ulkonäöstä voisi päätellä, onko joku nainen kiinnostava vai ei? Vielä vaikeampi on päätellä, onko sillä naisella mitään kiinnostusta minuun.

Olen kyllä joskus miettinyt, miten tuollainen "satunnainen treffikutsu" oikein etenisi, mutta ehkä pahinta siinä olisi se, että nainen paljastuisi täysin epäkiinnostavaksi ja olisi vähän huono sitten sanoa, että "ehkä ei tavata enää"... On helpompi, jos on enemmän "samalla viivalla", kuten treffipalstalla.

Vierailija
94/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ventovierasta naista en ole koskaan lähestynyt iskumielessä selvinpäin, enkä koskaan tule kyllä niin tekemäänkään. Ei tuollainen tule edes mieleen. Elävä elämä ei ole minulle mitään tinderiä, ei edes baarissa jos sinne joskus eksyn. M39

Vierailija
95/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei varmaankin näin, mutta kysymys oli heille jotka ovat vastanneet että pakit nolottaa tai lähestyminen pelottaa. Ihme vässyköitä.

Sama syy siis kuin naisila jotka eivät lähesty miehiä

Vierailija
96/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein naiset lähestyy?

Vierailija
97/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lingvistikko kirjoitti:

Heteromies on yhdyssana.

Joo huomasin virheeni, lisäsin sanan 'hetero' sinne viime tipassa. Suuret pahoitteluni.

Vierailija
98/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä pelkästään ulkonäöstä voisi päätellä, onko joku nainen kiinnostava vai ei? Vielä vaikeampi on päätellä, onko sillä naisella mitään kiinnostusta minuun.

Olen kyllä joskus miettinyt, miten tuollainen "satunnainen treffikutsu" oikein etenisi, mutta ehkä pahinta siinä olisi se, että nainen paljastuisi täysin epäkiinnostavaksi ja olisi vähän huono sitten sanoa, että "ehkä ei tavata enää"... On helpompi, jos on enemmän "samalla viivalla", kuten treffipalstalla.

Ethän voi palstoillakaan tietää kiinnostaako nainen paitsi ulkonäön perusteella. Siellä kuvat vielä kaiken lisäksi valehtelee hyvin usein.

Vierailija
99/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ne jälkiseuraamukset pelottaa. Minulla on kokemusta tapauksesta, jossa vastapuoli kantaa kaunaa vielä vuosi sitten tapahtuneesta lähestymisestä. Kaduttaa joka kerta kun törmään häneen harrastuksen parissa. Miksi minä olinkaan niin hölmö?

Vierailija
100/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ne jälkiseuraamukset pelottaa. Minulla on kokemusta tapauksesta, jossa vastapuoli kantaa kaunaa vielä vuosi sitten tapahtuneesta lähestymisestä. Kaduttaa joka kerta kun törmään häneen harrastuksen parissa. Miksi minä olinkaan niin hölmö?

Maailmaan mahtuu mielipuolia mutta ei kai nyt yhden tapauksen takia pidä lopettaa elämästä? Mieti mitä tapahtuisi jos kaikki ajattelisivat noin, kaikista asioista. Hain työpaikkaa ei natsannut, joten en hae enää? Seurustelin kerran, ei onnistunut, joten en seurustele enää? Söin kerran pahaa ruokaa, en syö enää ikinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi