Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
En lähesty, koska en voi tietää onko toinen sinkku ja voisiko hän olla kiinnostunut minusta.
Olen jo vuosien ajan tehnyt muutenkin havainnon, että vain ne naiset kiinnostuvat minusta joista en voi itse kiinnostua niin lähestymiseni olisi lopulta turhaa koska lähestyisin sellaista joista voisin kiinnostua ja hän ei kiinnostuisi minusta.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty, koska en voi tietää onko toinen sinkku ja voisiko hän olla kiinnostunut minusta.
Olen jo vuosien ajan tehnyt muutenkin havainnon, että vain ne naiset kiinnostuvat minusta joista en voi itse kiinnostua niin lähestymiseni olisi lopulta turhaa koska lähestyisin sellaista joista voisin kiinnostua ja hän ei kiinnostuisi minusta.
Yleensähän lähestyjille on aivan sama onko toinen sinkku vai ei. Kun ovat päättäneet haluavansa jonkun niin olettavat että on ja sitä ei kysellä. Ja varsinkaan sillä ei ole lähestyjille mitään merkitystä onko kohde kiinnostunut vai ei, ainoastaan heidän oma kiinnostuksensa merkitsee.
Aivan turha lähestyä naista kun siinä on 0, jokin mahdollisuus että se johtaa mihinkään. Se että siinä nöyryyttää itsensä on reilusti yli 90 % mahdollisuus. Olen aika varma että loppuikä yksin. Ehkä joskus jokin känninen baarista isketty pano. Sekin on varmasti harvinaista. Käyn niin harvoin baareissa eikä siellä läheskään aina käy flaksi.
Miksei ulkomailla miehiä pelota lähestyä naista?
Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.
Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei ulkomailla miehiä pelota lähestyä naista?
Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.
Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.
Sepä se: nyt kun on Tinder, ei enää tarvii lähestyä livenä naisia. Ja itse ainakin olen erittäin iloinen että näin asia on. Paljon kivempi sitä seuraa on Tinderistä hakea, kuin häiritä naisia kaduilla tai kaupassa.
Ulkomaalaiset nyt onkin ihan ihme porukkaa, tehköön ne niin ku tykkäävät.
Olen huomannut, että naiset kyllä lähestyvät itse miehiä joista ovat kiinnostuneita. Epäkiinnostavan miehen on turha tehdä lähestymisiä, siinä tukee vain nolatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että naiset kyllä lähestyvät itse miehiä joista ovat kiinnostuneita. Epäkiinnostavan miehen on turha tehdä lähestymisiä, siinä tukee vain nolatuksi.
Näinhän se yleensä on. Melkein kaikki mun naisjutut on ollut sellaisia että se mimmi on heti tehnyt käytöksellään ja elellään täysin selväksi että on kiinnostunut musta. Eli katsellut kohti, hymyillyt, keksinyt jonkun tekosyyn tulla samaan seuraan jne.
Minkälainen autisti menee jossain ruokakaupassa selittämään jotain puuta heinää tuntemattomalle naiselle?
Ei jaksa tai huvita. En näe naisesta olevan minulle muuta hyötyä kuin seksi ja en kehtaa huijata/käyttää kenenkään naisen kehoa sen vuoksi. Jos kuvitellaan että kotonani olisi nainen nyt niin mitä muuta sen naisen kanssa voisi tehdä kuin harrastaa seksiä? Luin juuri Stalingradin taistelusta äsken pari tuntia tietoa (yeah big deal). Kuinka moni nainen haluaisi keskustella nyt minun kanssa Stalingradin taistelusta? Aika harva. Nainen todennäköisesti haluaisi katsoa telkkarista jotain täysin muuta kuin discovery channelyä tai muuta ''asia'' kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä paitsi tosi yleistä, että mies haluaa teini-ikäisiä tyttöjä. Harva mies vain sitä myöntää kenellekään.
Tottahan tuo on.
Onko tästä jotain tutkimusta olemassa, vai onko pelkkää omaan kokemukseen pohjautuvaa mutua? Minun oma kokemukseni puolestaan on, että normaali aikuiseksi kasvanut mies ei lapsia vilkuile. Ja vielä vähemmän silloin, jos on omia tyttäriä.
M46
Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?
Se voi olla kova paikka kun itsetunto on heikko.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sinä et luontaisesti ymmärrä mitä noloa siinä on että tulee torjutuksi toisen ihmisen toimesta, niin mä luulen että tässä ei kannata kauheasti käyttää energiaa siihen että yrittäisin asiaa sinulle selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaahan niitä pakkeja paljon helpommin ja enemmän jossain tinderissä, jos on jo päästy tapaamisasteelle niin onhan se paljon aikaavievempää ja pelottavampaa kuin livenä moikata jotain ja pyytää ulos, saada pakit ja move on, meni ehkä 10 sekuntia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli sinä et luontaisesti ymmärrä mitä noloa siinä on että tulee torjutuksi toisen ihmisen toimesta, niin mä luulen että tässä ei kannata kauheasti käyttää energiaa siihen että yrittäisin asiaa sinulle selittää.
Ymmärrän toki ettei se nyt maailman kivointa ole, mutta siinä menee 10 sekuntia pyytää jotain treffeille ja se on siinä. Olipa joo kamalaa. Ei minun itsetuntoni murskaannu jos joku ei halua treffeille kanssani, kaikkia ei voi viehättää, se on selvä. Riittää että yksi suostuu ja sitähän tässä haetaan loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaahan niitä pakkeja paljon helpommin ja enemmän jossain tinderissä, jos on jo päästy tapaamisasteelle niin onhan se paljon aikaavievempää ja pelottavampaa kuin livenä moikata jotain ja pyytää ulos, saada pakit ja move on, meni ehkä 10 sekuntia elämästä.
- ei pakkien saaminen Tinderissä tunnu juuri miltään. Mulla on useita keskusteluja koko ajan käynnissä, jos joku tippuu pois niin uutta tulille. Numeropeliä...
- "livenä moikata jotain ja pyytää ulos". Lol, teetkö sä oikeesti tollasta? Ja jos teet, niin miten valkkaat sun kohteet/uhrit? Random vastaantulijoille moikkailet :D ??
Naisia on vaikea lähestyä, kun niitä ei löydä mistään. Kirjoitin tästä toiseenkin viestiketjuun, mutta töissä on vain vanhempia naisia, jotka ovat kaikki naimisissa. Käsityö- ja urheiluseuroissa, joihin kuulun, ei ole yhtään naisia. Kavereiden kavereina ei ole yhtään vapaita naisia. Treffisivustoilla on vain vanhempia yksinhuoltajia ja tupakoitsijoita.
En ole niin tahditon, että yrittäisin lähestyä kadulla tai kaupassa satunnaisia vastaantulijoita. Millä todennäköisyydellä se voi edes pienemmässä kaupungissa onnistua? Pilaisin vain maineeni.
Olen sosiaalisesti kömpelö naisten kanssa. Muutaman epäonnistumisen yrityksen ja niistä seuranneen mielipahan jälkeen olen päättänyt tyytyä vain katselemaan etäältä. Ajattelen, että jos jotain naista oikeasti kiinnostaa, niin se tulee juttelemaan.
Joskus on vaan mukavampi pitää se ihastus haaveena ja ammentaa siitä jaksamista päivä päivältä.
-M29
Naiset kokevat usein häiriöksi. Mieluummin tutustun naiseen muilla tavoin. Useimmat naiset ei edes kiinnosta joten kiinnostavia ei edes tule vastaan missään puistoissa yksinään juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa näin viimeksi naisen jota olisin halunnut lähestyä joskus 2012.
Ja naisia syytetään nirsoiksi. 😂😂😂
Minut on torjuttu jo tarpeeksi useasti, itsetuntoni on pohjamudissa ollut monta vuotta. Ja vaikka saisi jonkun kanssa suhteen aikaiseksi, tuskin pitkäikäinen se olisi vakavan masennuksen takia.