Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vierailija
02.10.2020 |

Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?

.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1082)

Vierailija
41/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen sinkkunainen ja minusta on vain hyvä, että täällä miehet eivät yritä tulla iskemään yleisillä paikoilla. Jos menen esim. kauppaan niin haluan ostaa sieltä ruokaa tai tavaraa, enkä joutua kenenkään iskuyrityksen kohteeksi.

Joten jättäkää miehet vain suosiolla ne iskemiset esim. baareihin tai Tinderiin, niistähän voi seuraa hyväksyttävällä tavalla hakea.

Vierailija
42/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut vain nuorista tytöistä.

Siis alaikäisistä? Sinun pitäisi hakea itsellesi apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vuoksi? Sitä ei voi muuttaa eikä siitä ole haittaa.

Vierailija
44/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä paitsi tosi yleistä, että mies haluaa teini-ikäisiä tyttöjä. Harva mies vain sitä myöntää kenellekään.

Vierailija
45/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalainen sinkkunainen ja minusta on vain hyvä, että täällä miehet eivät yritä tulla iskemään yleisillä paikoilla. Jos menen esim. kauppaan niin haluan ostaa sieltä ruokaa tai tavaraa, enkä joutua kenenkään iskuyrityksen kohteeksi.

Joten jättäkää miehet vain suosiolla ne iskemiset esim. baareihin tai Tinderiin, niistähän voi seuraa hyväksyttävällä tavalla hakea.

Niin tuntuvat jättävänkin ne miehet, joilla ei ole ongelmaa saada seuraa baarista tai Tinderistä. Toisin sanoen ne joilla ulkonäköä on. Ei kukaan komistus tuolla arjessa koskaan lähesty. Mutta sitten ne joista pystyy heti ulkonäön perusteella sanoa ettei varmasti ole saanut tai saisi tinderissä yhtäkään matchia ja baarissakin välittömät pakit, yrittävät kadulla, kaupassa ja vaikka missä, kun muuta mahdollisuutta ei enää ole. Minua on lähestynyt useampikin suomalainen mies tavallisessa arjessa ja jokaista yhdistävä tekijä on ollut erittäin vaatimaton ulkonäkö.

Vierailija
46/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitä paitsi tosi yleistä, että mies haluaa teini-ikäisiä tyttöjä. Harva mies vain sitä myöntää kenellekään.

Tottahan tuo on.

Vierailija
47/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä voi olla haittaa niille nuorille tytöille, pysy ainakin heistä kaukana!

Vierailija
48/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuntuvat jättävänkin ne miehet, joilla ei ole ongelmaa saada seuraa baarista tai Tinderistä. Toisin sanoen ne joilla ulkonäköä on. Ei kukaan komistus tuolla arjessa koskaan lähesty. Mutta sitten ne joista pystyy heti ulkonäön perusteella sanoa ettei varmasti ole saanut tai saisi tinderissä yhtäkään matchia ja baarissakin välittömät pakit, yrittävät kadulla, kaupassa ja vaikka missä, kun muuta mahdollisuutta ei enää ole. Minua on lähestynyt useampikin suomalainen mies tavallisessa arjessa ja jokaista yhdistävä tekijä on ollut erittäin vaatimaton ulkonäkö.

Onko vain sillä ulkonäöllä väliä, entä luonne tai arvot? Minua on yrittäneet iskeä yleisillä paikoilla "onneksi" vain humalassa olleet miehet. Niistäkin olen äkkiä hankkiutunut eroon.

Vierailija
49/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa! Joku on kyllä psyykessä vialla, jos aikuinen mies himoitsee teinityttöä. Sellaiset kyllä voisivatkin mennä hoitoon.

Vierailija
50/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vain sillä ulkonäöllä väliä, entä luonne tai arvot? Minua on yrittäneet iskeä yleisillä paikoilla "onneksi" vain humalassa olleet miehet. Niistäkin olen äkkiä hankkiutunut eroon.

Kyllä sillä minulle on, ja erityisesti se korostuu tilanteessa jossa mies on lähestynyt minua pelkän ulkonäön perusteella. Jos mies saa valikoida ulkonäön perusteella, koen minullakin olevan siihen samalla lailla oikeus.

Vierailija
51/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lähestyä, koska olen säälittävä yksinäinen runkkari. Muita tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
52/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ahdistele, mutta jos haluaa tulla syliin niin en kiellä. Ts. osaan olla ihan normaalisti eikä tarvitse vältellä lapsia.

Vierailija
53/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajunnut ajan myötä että ei mies voi kertoa jos on ihastunut naiseen.

Vierailija
54/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi riittää, hittoako sitä muita enää lähestyisi?

Vierailija
55/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ahdistele, mutta jos haluaa tulla syliin niin en kiellä. Ts. osaan olla ihan normaalisti eikä tarvitse vältellä lapsia.

Jos haluat aikusena miehenä syliisi teinityön, niin kyllä sinun on vain parempi pysytellä niistäkaukana. Normaali aikuinen ei saa suostua sellaiseen, vaikka lapsi sitä itse haluaisikin. Ja alaikäiseen sekaantuminen on jo rikos Suomessa.

Vierailija
56/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ei sitten uskalla kertoa jos pelkää saavansa pakit.

Vierailija
57/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ei sitten uskalla kertoa jos pelkää saavansa pakit.

Kertominen ihastumisesta samalla rikkoo ystävyyden ja myös muuttaa suhtautumisen kaikissa asioissa. Totuus on älä kerro naiselle ihastumisestasi

Vierailija
58/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on pelkoja. Naisia lähestyminen on yksi pelottavimmista asioista miehen elämässä. Miksi? Koska todennäköisyys sille, että saa positiivista vastakaikua on hyvin pieni. Täytyy olla todella kovahermoinen ja superitsevarma tyyppi, että pystyy kestämään häpeän joka tulee siitä, että saa pakit. Sitä kelaa omaa itseään, omaa typeryyttään, tähtasinkö liian korkealle, olenko toksinen maskuliini. Tuntuu, että ne tyypit, jotka pystyy lähestymään naisia on narsistipsykopaatteja tai joilla on kova kuori näitä pelkoja vastaan. Jos mies pystyy ajattelemaan, että "olipa typerä nainen kun ei ymmärrä omaa parastaan". Keskivertojamppa syyttää itseään.

Ja kuitenkin naisten läheisyys on se joka eniten on miesten mielessä.

Vierailija
59/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on pelkoja. Naisia lähestyminen on yksi pelottavimmista asioista miehen elämässä. Miksi? Koska todennäköisyys sille, että saa positiivista vastakaikua on hyvin pieni. Täytyy olla todella kovahermoinen ja superitsevarma tyyppi, että pystyy kestämään häpeän joka tulee siitä, että saa pakit. Sitä kelaa omaa itseään, omaa typeryyttään, tähtasinkö liian korkealle, olenko toksinen maskuliini. Tuntuu, että ne tyypit, jotka pystyy lähestymään naisia on narsistipsykopaatteja tai joilla on kova kuori näitä pelkoja vastaan. Jos mies pystyy ajattelemaan, että "olipa typerä nainen kun ei ymmärrä omaa parastaan". Keskivertojamppa syyttää itseään.

Ja kuitenkin naisten läheisyys on se joka eniten on miesten mielessä.

Hullunkurinen viesti. Miehiä siis pelottaa lähestyä naisia mutta jos nainen torjuu se on naisessa vika? Eihän se mies sitten niissä lähestymissä mitään menetä vaan vialliset naiset jos eivät lämpene.

Vierailija
60/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähesty naisia, koska mulla on huonoja kokemuksia niistä. Erityisesti se pahojen poikien vetovoimaisuus tekee naisesta riskitekijän.

Yksi suhde päättyi siten, että nainen petti seksuaalirikollisen kanssa, mikä johti siihen, että mies kohdisti ks. naiseen törkeän rikoksen. Tämän jälkeen mies alkoi tutustumaan muihin naistuttaviini ja kaksi muutakin joutui rikoksen uhriksi deittailtuaan miestä. Itse jouduin myös pitkäkestoisen nettiherjauskamppanjan kohteeksi, missä tekijän puolesta minusta leviteltiin mm. psykopaattijuttuja nettiin.

Välttämällä naisia pyrin välttämään vastaavat ongelmat tulevaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän