Ihana mieheni John
Kävi kalastamassa Mattagamijoella. Nyt on meidän perheellä tuoreet kalaruoat pöydässä. Mites teillä? Tilasko Niko woltista kebapit kera Coca-Colan?
Tv. Iris
Kommentit (13)
Meillä mies kävi ampumassa lähimettästä pari kaurista, ja nyt ne paistuu uunissa
Tiedän miehesi Johnin. Hänellä kunnon Holmes. Miehiin päin kallellaan.
Lars
Mieheni Jussi teurasti ja fileroi härän ja teki siitä pihvit ja haki omasta perunamaasta perunat ja teki maittavat uuniperunat ja salaattin oman maan kasviksista! Päälle joimme omista lehmistä tullutta maitoa.
Minun toimitusjohtaja-vaimoni toi juuri Prismasta öky-LandRoverilla 3a erinlaista lukxksus-leikkele-lajitelman. Nautimme lämmitetyllä palkoonilla lasien suojassa tämän herkku-valikoiman kera 8 prosentin laaturoseen.
Ei stana joku yrittää tunkea Naten paikalle. Kuulehan joulukuusi.. Se sun jakama luomukuva ei unohdu. Näytät 46v. mieheltä ilman filttereitä. Botox hoidot,saatika hiussiirrot eivät auta.
Minun mies Yrjö tarjoutui tirpaisemaan miestäsi Johnia kuonoon, jos tulee vielä lääppimään minua.
Lohta paistettuna, graavattuna ja keitettynä. Perunoita, papuja, punajuuria. Koko perhe syö.
Tv. Iris
Vierailija kirjoitti:
Lohta paistettuna, graavattuna ja keitettynä. Perunoita, papuja, punajuuria. Koko perhe syö.
Tv. Iris
Nam 😋
Mieheni Johan tuli miesten kalastusreissulta kotiin ja nyt meillä on kaksi komeaa lohta jääkaapissa odottamassa. Johanin kikkeli haisi vähän kakalle, en tiedä mistä johtuu 🤔
Sekopää asialla.