Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vierailija
02.10.2020 |

Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?

.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1082)

Vierailija
501/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa?

Kumpiakohan on enemmän, syytteitä moisesta saaneita vai niitä jotka ovat onnistuneesti sanoneet sanasen tai pari naiselle?

Vierailija
502/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuusjotakukaaneimyönnä kirjoitti:

Naiset jotka haluavat miehen tekevän aloitteen kykenemättä siihen itse ovat luultavasti hieman narsistisia. Kaksoismoralismi ei kuulu arvoihin jota odotan puolisoltani ja lähinnä kuvottaa.

Entä miehet jotka ei tee? Eli melkein kaikki ketjun kommentoijat.

Huono itsetunto, pelkää pakkeja, pelkää naisia, ei halua nolata itseään/toista, kuumottaa liikaa, jne...

Itse olisin todennäköisesti helposti vietävissä jos joku tulis kysymään yhteystietoja.

M

Nämä eri säännöt sukupuolille ei ole kaksinaismoralismia ja kuvottavaa?

Vaikea niitä on poistaakaan koska ne ovat kytköksissä miesten ja naisten seksuaalisuuteen. Naisia sytyttää miesten itsevarmuus ja se että se itsevarman henkilön huomio saa naisen itsensä tuntemaan olonsa kauniiksi, halutuksi ja seksikkääksi. Homma ei vain toimi jos mies ujostelee, sitä sytyttävää tilannetta ei tule.

Se olisi vähän sama kuin jos nainen pukeutuisi pahvilaatikoihin ja muistuttaisi lasten robottipukua eikä puhuisi pihaustakaan. Ei siinä ole mitään mistä mies kiinnostuisi.

Silloin naisten pitäisi edes selvästi osoittaa se kiinnostuksensa, eikä antaa miehelle täysin päinvastaista kuvaa, koska sen oman kiinnostuksensa näyttäminen olisi jotenkin noloa ja siinä menettäisi kasvonsa tai jotain. Naispuolisen kaverini kautta kuulin, että eräs toinen nainen oli ollut minusta kiinnostunut, mutten minä sitä tajunnut kun häneltä tuli niin ristiriitaisia merkkejä. Omasta kuvakulmastani esimerkiksi heti alkuun naureskellen tylytti minut ettei hän minunlaisiin miehiin viitsi sekaantua hah-haa. Ajattelin, että okei, ei sitten. Kuitenkin välillä oli käpälöimässä ja hinkuttamassa itseään minua vasten, mutta siltikin kutsui minua vaan kaveriksi. No okei, kaipa se jotain kaverillista tuttavuutta sitten oli vaan. Kuulteni kuitenkin muille (varatuille) miehille kertoili miten miehen voisi vielä laittaa ja vieläpä juuri minunlaiseni eikä ne jotkut tietyt jutut haittaa. No, ehken juuri minä sitten vaan kiinnostanut, kun kerran niin heti alkuun sanoi. Mutta kuitenkin sitten olisin nähtävästi kiinnostanutkin. Aaarghhh. Selvät merkit, eikä mitään tuollaista "esitänpä tässä nyt kasvoni säilyttääkseni kaveria mutta toivon että mies kuitenkin tajuaisi kiinnostukseni ja tekisi aloitteen"-kikkailua.

Ehkä nainen ei heti alussa ollut sinusta kiinnostunut? Ehkä hän kuvitteli sinun olevan toisenlainen kuin olet ja vasta opittuaan tuntemaan sinut paremmin, huomasi että sinusta voisikin kiinnostua? Tai ehkä hän vaan ei ylipäätään osaa kiinnostua miehestä ennen kuin edes jollain tasolla on tähän tutustunut?

Tuota kaverijuttua en ymmärrä. Ettekö te siis olleet kavereita? Mitä te sinun mielestäsi olitte jollette kavereita? Osoititko sinä itse kiinnostusta häntä kohtaan, jotta nainen olisi voinut olettaa, että teistä voisi tulla jotain muutakin kuin kavereita? Miksi se kaveruus tuntuu olevan miehille usein niin kauhea mörkö? Moni suhde on kuitenkin alkanut kaveruudesta.

Viestisi on kyllä aika sekava, että kaiketi ymmärsin väärin, mutta en minä tuon perusteella naistakaan yksinomaan syyttäisi. Ainakin tuo fyysinen lähestyminen on minusta aika selkeä lähestymisyritys jo itsessään ja jos siihen ei saa mitään vastakaikua toiselta, on varmaan helpointa yrittää paeta tilanteesta kutsumalla toista vain kaveriksi. Miten sinä olisit toivonut naisen torjuntaasi suhtautuvan? Kuinka itse suhtautuisit vastaavassa tilanteessa, jos lähestyisit naista tuolla tavalla ja tämä torjuisi sinut?

No väännetäänpä rautalangasta. Nainen ei siis ennen tuota fyysistä kontaktia ollut antanut mitään merkkejä että olisi kiinnostunut. Päinvastoin,yritti kaikin tavoin nähdäkseni hehkuttaa että kavereita vaan ollaan. Miksi siis olisin osoittanut naiseen kiinnostusta, kun ajattelin ettei hän sitä kaipaa kun ei kerran halua kaveruutta kummempaa? Olihan se lisäksi alkuun melkoinen latistus kun nainen teki heti asian selväksi ettei mitään olisi tiedossa ja kuoletin sitten niitä fiiliksiä. Siksi tuo liiveihin uiminen myöhemmin yllätti ja hämmensi, enkä tiennyt mitä siitä pitäisi ajatella. Jälkeenpäin sitten kaverilta sain vahvistuksen,että kiinnostusta olisi ollut. Voisitteko naiset mitenkään ajatella omalle kohdallenne, että mies heti alkuun sanoo päin naamaa ettei ala kanssanne mitään, ei anna minkäänlaisia kiinnostuksen signaaleja, sitten yhtäkkiä yks päivä uikin liiveihin? Tuskinpa vaan itsekään lämpenisitte vaan ihmettelisitte asiaa.

En tiedä mikä ongelma naisella sitten oli, ettei voinut vaan sanoa tai näyttää sitä kiinnostustaan aiemmin. Ehkä sitten kiinnostuikin myöhemmin mutta ylpeys esti pyörtämästä sitä alkuperäistä päätöstään. Sitten eräs päivä vaan tuli kuningasajatus että nytpä menen miehen kylkeä hinkkaamaan. Tai sitten halusi esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mikä ei ainakaan meikäläisen kohdalla toimi. En minä jää sellaista naista ahdistelemaan, joka ei vaikuta kiinnostuneelta vaan koetan siirtyä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka haluavat miehen tekevän aloitteen kykenemättä siihen itse ovat luultavasti hieman narsistisia. Kaksoismoralismi ei kuulu arvoihin jota odotan puolisoltani ja lähinnä kuvottaa.

Huono itsetunto, pelkää pakkeja, pelkää naisia, ei halua nolata itseään/toista, kuumottaa liikaa, jne...

Itse olisin todennäköisesti helposti vietävissä jos joku tulis kysymään yhteystietoja.

M

Vaikea niitä on poistaakaan koska ne ovat kytköksissä miesten ja naisten seksuaalisuuteen. Naisia sytyttää miesten itsevarmuus ja se että se itsevarman henkilön huomio saa naisen itsensä tuntemaan olonsa kauniiksi, halutuksi ja seksikkääksi. Homma ei vain toimi jos mies ujostelee, sitä sytyttävää tilannetta ei tule.

Se olisi vähän sama kuin jos nainen pukeutuisi pahvilaatikoihin ja muistuttaisi lasten robottipukua eikä puhuisi pihaustakaan. Ei siinä ole mitään mistä mies kiinnostuisi.

Silloin naisten pitäisi edes selvästi osoittaa se kiinnostuksensa, eikä antaa miehelle täysin päinvastaista kuvaa, koska sen oman kiinnostuksensa näyttäminen olisi jotenkin noloa ja siinä menettäisi kasvonsa tai jotain. Naispuolisen kaverini kautta kuulin, että eräs toinen nainen oli ollut minusta kiinnostunut, mutten minä sitä tajunnut kun häneltä tuli niin ristiriitaisia merkkejä. Omasta kuvakulmastani esimerkiksi heti alkuun naureskellen tylytti minut ettei hän minunlaisiin miehiin viitsi sekaantua hah-haa. Ajattelin, että okei, ei sitten. Kuitenkin välillä oli käpälöimässä ja hinkuttamassa itseään minua vasten, mutta siltikin kutsui minua vaan kaveriksi. No okei, kaipa se jotain kaverillista tuttavuutta sitten oli vaan. Kuulteni kuitenkin muille (varatuille) miehille kertoili miten miehen voisi vielä laittaa ja vieläpä juuri minunlaiseni eikä ne jotkut tietyt jutut haittaa. No, ehken juuri minä sitten vaan kiinnostanut, kun kerran niin heti alkuun sanoi. Mutta kuitenkin sitten olisin nähtävästi kiinnostanutkin. Aaarghhh. Selvät merkit, eikä mitään tuollaista "esitänpä tässä nyt kasvoni säilyttääkseni kaveria mutta toivon että mies kuitenkin tajuaisi kiinnostukseni ja tekisi aloitteen"-kikkailua.

Et ilmeisesti itsekään kuitenkaan ollut tuosta naisesta kovin kiinnostunut, kun et itse tehnyt sitä aloitetta?

Ei tietenkään ole kivaa jos toinen antaa kovin ristiriitaisia viestejä, mutta kyllähän tuo nainen sinulle melkoisen hyvin ns. latuakin avasi sen aloitteen suhteen. Ei nainen miehen kimpussa kiehnää ja hinkuta itseään tätä vasten, jos ei ole kiinnostunut miehestä. Jos itse en tuollaisessa tilanteessa saisi mieheltä vastakaikua, olettaisin ilmanmuuta, että hän ei ole minusta kiinnostunut ja todennäköisesti ajattelisin nolanneeni itseni hänen silmissään.

Niin että ensin kun on annettu merkkiä ettei kiinnosta pitäisikin yhtäkkiä olla iskemässä kun sattuu vähän hinkuttamaan? Eihän tuo aiheuta kuin hämmennystä tuollainen sekoboltsikäytös. Jos on kiinnostunut niin sitten ei höpötä mitään kaverijuttuja eikä lannista toista millään paskanjauhannalla, ettei kiinnosta vaikka kiinnostaisikin.

Autistit ne ei vaan tajuu, että naiset puhuu yhtä ja tekee toista. Niiden puheita ei kannata KOSKAAN uskoa. Tämän tietää jokainen Chad.

No höpöhöpö. Eivät naiset yleisesti ole yhtään sen epärehellisempiä kuin miehetkään. Tässä toiseen tutustumispelissä vaan moni, sukupuoleen katsomatta, turvautuu epäsuoraan viestintään suoran puheen sijaan. Siitä sitten johtuu väärinymmärryksetkin.

Toisesta kiinnostuminenkaan ei ole mikään yksiselitteinen "joko kiinnostaa tai ei kiinnosta ja tämä maailman loppuun asti" -juttu. Kiinnostus voi herätä vasta tutustumisen myötä tai se voi myös haihtua sen myötä.

Kiinnostuminen ei myöskään läheskään aina ole pelkästään toisesta ihmisestä riippuvainen asia, vaan usein siihen vaikuttaa oma mieliala, elämäntilanne, elämänkokemukset yms. Olen omassa elämässäni huomannut, etten esimerkiksi työttömänä ollessani oikein osaa tai anna itselleni lupaa kiinnostua kenestäkään, koska työttömyys hävettää minua. Pelkään että olen toisen silmissä samanlainen luuseri kuin millaisena itseni näen. En myöskään kiinnostu miehistä kovinkaan helposti jos olen juuri vastikään eronnut suhteesta. Tai sitten jos mulla on huono itsetunto, niin kynnys paitsi kiinnostua sekä osoittaa kiinnostuksensa toiselle kasvaa. Ei nämä helppoja juttuja ole naisillekaan.

Tässä taisi tulla esille yksi pointti, joka näissä keskusteluissa jää monesti ymmärtämättä eli se pakkienantajan oma "viretila". Kaikki ei koko ajan ajattele, että onpa kiva tutustua uusiin ihmisiin tai että nytpä pitää löytää kumppani. Kun omassa elämässä on kuormittavia tai keskittymistä vaativia asioita niin joku seurustelu on viimeisenä toivelistalla. Tällöin on aivan sama vaikka kuinka mukava tyyppi tai millainen komistus tulee yrittämään, niin ei kiinnosta koska fokus on muualla. Itselläni tällainen tilanne oli lukion jälkeen. En tiennyt mitä tekisin ja koin painetta opiskeluun pääsemisestä. Kyllä siinä tilanteessa jokainen lähestyjä sai pakit, mutta se johtui minun stressistä eikä millään tavoin heistä. Muutaman välivuoden jälkeen lähdin sitten opiskelemaan omaa alaani ja fuksivuonna tapasin mieheni ja pam heti natsasi.

Vierailija
504/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei liity mitenkään suomalaisen miehen lähestymiseen kaupassa.

Vastasin esimerkillä kysymykseen jossa ei määritelty että kyseessä olisi kaupassakäynti:

---

Täällä on väitetty, että ahdistelusyytteen voi saada jopa siitä, että katsoo kohti. Haluaisin kyllä jotain vakuuttavampaa kuin anonyymin kirjoittajan väite - löytyykö näistä jotain faktaa? Tai että käräjille voi päätyä, jos sanoo naiselle jotain (muuta kuin törkeyksiä, tappouhkauksen tms.)?

---

Kuten sanottu, google auki ja hakusanat kuntoon niin löydätte uutisointia missä miehet ovat joutuneet linnaan kun nainen on väittänyt että hänet ra.iskattiin ja puheet on myöhemmin peruttu.

Taatusti yleisempää on että oikeudessa raiskaaja saa suurinpiirtein varoituksen eikä joudu vastuuseen teoistaan kunnolla.

Vierailija
505/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin esimerkillä kysymykseen jossa ei määritelty että kyseessä olisi kaupassakäynti:

---

Täällä on väitetty, että ahdistelusyytteen voi saada jopa siitä, että katsoo kohti. Haluaisin kyllä jotain vakuuttavampaa kuin anonyymin kirjoittajan väite - löytyykö näistä jotain faktaa? Tai että käräjille voi päätyä, jos sanoo naiselle jotain (muuta kuin törkeyksiä, tappouhkauksen tms.)?

---

Kuten sanottu, google auki ja hakusanat kuntoon niin löydätte uutisointia missä miehet ovat joutuneet linnaan kun nainen on väittänyt että hänet ra.iskattiin ja puheet on myöhemmin peruttu.

Eli väitteesi on tyhjää leukojen louskutusta ilman mitään näyttöä.

Vierailija
506/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ehkä nainen ei heti alussa ollut sinusta kiinnostunut? Ehkä hän kuvitteli sinun olevan toisenlainen kuin olet ja vasta opittuaan tuntemaan sinut paremmin, huomasi että sinusta voisikin kiinnostua? Tai ehkä hän vaan ei ylipäätään osaa kiinnostua miehestä ennen kuin edes jollain tasolla on tähän tutustunut?

Tuota kaverijuttua en ymmärrä. Ettekö te siis olleet kavereita? Mitä te sinun mielestäsi olitte jollette kavereita? Osoititko sinä itse kiinnostusta häntä kohtaan, jotta nainen olisi voinut olettaa, että teistä voisi tulla jotain muutakin kuin kavereita? Miksi se kaveruus tuntuu olevan miehille usein niin kauhea mörkö? Moni suhde on kuitenkin alkanut kaveruudesta.

Viestisi on kyllä aika sekava, että kaiketi ymmärsin väärin, mutta en minä tuon perusteella naistakaan yksinomaan syyttäisi. Ainakin tuo fyysinen lähestyminen on minusta aika selkeä lähestymisyritys jo itsessään ja jos siihen ei saa mitään vastakaikua toiselta, on varmaan helpointa yrittää paeta tilanteesta kutsumalla toista vain kaveriksi. Miten sinä olisit toivonut naisen torjuntaasi suhtautuvan? Kuinka itse suhtautuisit vastaavassa tilanteessa, jos lähestyisit naista tuolla tavalla ja tämä torjuisi sinut?

Naiset on oikein hyvä pitää kavereina, suhdetta siitä ei kannata tehdä koska naiseen pitää  tehdä vaikutus vähintään pelastamalla hänet palavasta talosta yksisarvisella ratsastaen.

Muuten hän ei voi vastata kysymykseen "kuinka tapasitte" haluamallaan tavalla.

Vierailija
507/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

---

Eli väitteesi on tyhjää leukojen louskutusta ilman mitään näyttöä.

perustele? Eikö perättömät raiskaussyytteet ole sinusta mitään?

Vierailija
508/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

---

Taatusti yleisempää on että oikeudessa raiskaaja saa suurinpiirtein varoituksen eikä joudu vastuuseen teoistaan kunnolla.

Lohduttaa varmasti sitä miestä jota on syytetty turhaan.

Epäilyksen varjo on jatkossa aina läsnä.

Vierailija
509/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähesty naisia, koska he eivät halua sitä.

Jos he haluaisivat, niin varmaan he ilmaisisivat sen jollakin tavalla?

Täällä on jo monet kerrat ihmetelty asiaa, eli ILMAISTU että olkaa hyvä vaan ja pyytäkää!

Ei netissä nimettömänä voi mitään yleistä kiinnostusta osoittaa. Se pitää tehdä henkilökohtaisesti ja mielellään livenä.

Kyllä ja tämä nimenomaan on ilmaistu.

Ja silloin ollaan lähestytty. Sitä vaan tapahtuu hyvin harvoin.

Vierailija
510/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lähestyn ja hyvin se toimii. Ei ole ollut puutetta sitten inttiaikojen. Kun vain muistaa olla oma itsensä ja kunnioittaa vastapuolta, niin sillä pääsee pitkälle. 

Vierailija
511/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kyllä se itsevarmuus sytyttää myös miehiä. Harvoin miehetkään kiinostuvat naisesta, joka pyytelee anteeksi olemassaoloaan.

Vierailija
512/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähesty, koska en voi tietää onko toinen sinkku ja voisiko hän olla kiinnostunut minusta.

Olen jo vuosien ajan tehnyt muutenkin havainnon, että vain ne naiset kiinnostuvat minusta joista en voi itse kiinnostua niin lähestymiseni olisi lopulta turhaa koska lähestyisin sellaista joista voisin kiinnostua ja hän ei kiinnostuisi minusta.

Yleensähän lähestyjille on aivan sama onko toinen sinkku vai ei. Kun ovat päättäneet haluavansa jonkun niin olettavat että on ja sitä ei kysellä. Ja varsinkaan sillä ei ole lähestyjille mitään merkitystä onko kohde kiinnostunut vai ei, ainoastaan heidän oma kiinnostuksensa merkitsee.

Harva nauttii pakkien saamisesta, siksi harva tekee paljon aloitteita.

Vierailija
513/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Capricorn kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Et ilmeisesti itsekään kuitenkaan ollut tuosta naisesta kovin kiinnostunut, kun et itse tehnyt sitä aloitetta?

Ei tietenkään ole kivaa jos toinen antaa kovin ristiriitaisia viestejä, mutta kyllähän tuo nainen sinulle melkoisen hyvin ns. latuakin avasi sen aloitteen suhteen. Ei nainen miehen kimpussa kiehnää ja hinkuta itseään tätä vasten, jos ei ole kiinnostunut miehestä. Jos itse en tuollaisessa tilanteessa saisi mieheltä vastakaikua, olettaisin ilmanmuuta, että hän ei ole minusta kiinnostunut ja todennäköisesti ajattelisin nolanneeni itseni hänen silmissään.

Niin että ensin kun on annettu merkkiä ettei kiinnosta pitäisikin yhtäkkiä olla iskemässä kun sattuu vähän hinkuttamaan? Eihän tuo aiheuta kuin hämmennystä tuollainen sekoboltsikäytös. Jos on kiinnostunut niin sitten ei höpötä mitään kaverijuttuja eikä lannista toista millään paskanjauhannalla, ettei kiinnosta vaikka kiinnostaisikin.

Autistit ne ei vaan tajuu, että naiset puhuu yhtä ja tekee toista. Niiden puheita ei kannata KOSKAAN uskoa. Tämän tietää jokainen Chad.

No höpöhöpö. Eivät naiset yleisesti ole yhtään sen epärehellisempiä kuin miehetkään. Tässä toiseen tutustumispelissä vaan moni, sukupuoleen katsomatta, turvautuu epäsuoraan viestintään suoran puheen sijaan. Siitä sitten johtuu väärinymmärryksetkin.

Toisesta kiinnostuminenkaan ei ole mikään yksiselitteinen "joko kiinnostaa tai ei kiinnosta ja tämä maailman loppuun asti" -juttu. Kiinnostus voi herätä vasta tutustumisen myötä tai se voi myös haihtua sen myötä.

Kiinnostuminen ei myöskään läheskään aina ole pelkästään toisesta ihmisestä riippuvainen asia, vaan usein siihen vaikuttaa oma mieliala, elämäntilanne, elämänkokemukset yms. Olen omassa elämässäni huomannut, etten esimerkiksi työttömänä ollessani oikein osaa tai anna itselleni lupaa kiinnostua kenestäkään, koska työttömyys hävettää minua. Pelkään että olen toisen silmissä samanlainen luuseri kuin millaisena itseni näen. En myöskään kiinnostu miehistä kovinkaan helposti jos olen juuri vastikään eronnut suhteesta. Tai sitten jos mulla on huono itsetunto, niin kynnys paitsi kiinnostua sekä osoittaa kiinnostuksensa toiselle kasvaa. Ei nämä helppoja juttuja ole naisillekaan.

Tässä taisi tulla esille yksi pointti, joka näissä keskusteluissa jää monesti ymmärtämättä eli se pakkienantajan oma "viretila". Kaikki ei koko ajan ajattele, että onpa kiva tutustua uusiin ihmisiin tai että nytpä pitää löytää kumppani. Kun omassa elämässä on kuormittavia tai keskittymistä vaativia asioita niin joku seurustelu on viimeisenä toivelistalla. Tällöin on aivan sama vaikka kuinka mukava tyyppi tai millainen komistus tulee yrittämään, niin ei kiinnosta koska fokus on muualla. Itselläni tällainen tilanne oli lukion jälkeen. En tiennyt mitä tekisin ja koin painetta opiskeluun pääsemisestä. Kyllä siinä tilanteessa jokainen lähestyjä sai pakit, mutta se johtui minun stressistä eikä millään tavoin heistä. Muutaman välivuoden jälkeen lähdin sitten opiskelemaan omaa alaani ja fuksivuonna tapasin mieheni ja pam heti natsasi.

Tämä on ihan totta. Ongelma on vain siinä, että toinen ei voi mitenkään tietää mikä se toisen viretila oli. Harvemmin sitä pakkeja antaessa tulee koko elämäänsä avattua. Toinen voi hyvin kuvitella pakkien johtuneen juuri hänestä itsestään.

Ja naisten tulisi muistaa että ei miehetkään mitään heti valmiita kiukaita ole. Joskus on miehelläkin alavire päällä eikä se hyväkään nainen jaksa innostaa.

Vierailija
514/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?

Naisen logiikkaa. Sama kuin kysyisin mitä se haittaa jos tuntematon mies kähmii vähän genitaalejasi.

Vierailija
515/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyvät miehet kyllä ja vielä ihan päiväaikaan. Olen ollut pitkässä parisuhteessa enkä halua sellaiseen, tai lyhyempäänkään, enää uudestaan, joten olen kyllä lähestyjille ystävällinen, mutta tapailemaan en ala. Ei ole välttämättä kysymys siitä, että lähestyjässä olisi mitään vikaa, mutta viinalle tuoksahtaminen on ehdoton turn off, vaikka en ole absolutisti.

Vierailija
516/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

En saanut mitään selvää tuosta selityksestä, mutta mikä siinä on ettei aikuiset (?) ihmiset voi puhua? Tämäkin olisi selvitetty heti kättelyssä kun asiat olisi puhuttu läpi. 

Hankala noista on puhuakaan jos toinen osapuoli ensitöikseen torjuu täysin ja nauraa päälle. Jos jonkun niin tämän torjujan pitäisi se keskustelu aloittaa jos tuleekin toisiin ajatuksiin.

Vierailija
517/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lähestyy minua.

Vierailija
518/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalla, jossa olen asunut pari vuotta, miehet lähestyvät melko ahkerasti. Itse ole sellainen välttelijä, että välttelen sitä kauppaa/kioskia ym. jokaisen lähestyjän jälkeen viikkoja ettei vaan tulisi uudestaan vastaan vaan löytäisi jonkun muun.

T. Onnellinen ikisinkku

Vierailija
519/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on sekottanut naisten päät, eli jos lähestyt niin se tulkitaan ahdisteluksi jos ei pärstä miellytä.

Vierailija
520/1082 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on vihervasemmiston sota valkoista lihaa syövää heteromiestä vastaan eli kulttuurimarxismia.

Feminismi lisää miesvihaa joka taas lisää lesboutta.

Feminismi tekee naisista vihaisia uhreja jotka eivät edes tienneet olevansa uhreja mut nyt sit sinnittelevät lisää rahaa, valtaa.

Feminismi sanoo naiselle " olet heikko, tarvit valtioa avuksi, et pysty siihen mihin mies pystyy tarvit valtiota avuksesi, et ole niin taitava kuin mies, tarvit valtiota avuksi ja sun ei tarvi olla niin ahkera kun olet nainen saat laiskotella koska valtio pakottaa että sut valitaan siihen ja siihen virkaan, asemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi