Taisinpa tulla kusetetuksi, ostin tuolit Torista enkä tajunnut kysyä että onko samassa tilassa poltettu, ja
nyt nämä taitaa kärytä tupakalle. Keinonahkaiset (eli muovia), osaako joku sanoa saako ton hajun jollain pois?
Oma moka kun en kysynyt, mutta eipä tullut mieleenkään että joku vielä polttaa sisällä.
Kommentit (15)
Ei sua ole kusetettu kun et itse kysynyt. Jos olisit kysynyt ja asia olisi kiistetty, se olisi ollut kusetusta.
Tuskin kuule kukaan nykyään sisällä polttaa. Toki myydään hajun poisto aineita ihan kaupoissa
En tiedä muovista mutta joistain materiaaleista lähtee sitkeällä etikkapyyhinnällä.
Todennäköisesti hajua ei saa pois mitenkään. Voit kokeilla yrittää jättää tuoleja johonkin ulos tuulettumaan pariksi viikoksi, mutta yleensä tupakanhajuun se ei riitä. Otsonoinnilla tupakan hajun saa jonkun verran paremmin pois, mutta siinä tulee äkkiä vastaan että maksaisiko otsonointi enemmän kun mitä ne käytetyt tuolit maksoivat, ja otsonointikaan ei ole mitenkään täysin varma keino.
Jos et itse tupakoi, niin todennäköisesti paras vaihtoehto on heittää ne tuolit roskiin, ja ostaa jostain tilalle sellaiset tuolit jotka eivät haise.
Kiitos asiallisista vastauksista. Ja te muut katsokaa peiliin mikä m*lkku sieltä katsoo takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kuule kukaan nykyään sisällä polttaa. Toki myydään hajun poisto aineita ihan kaupoissa
Itse poltan sisällä omassa kerrostalo asunnossani
Vierailija kirjoitti:
Joku hajunpoistoaine?
Ei taida edes otsonointi tehota keinonahkaan ja luultavasti myöskään tekokuituisiin täytteisiin. Lahjoita tupakoivan talouteen.
up