Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Eeino on ihan Pähkinöinä Arjaan.
Niin mäkin ollut yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh!! Kaikki versiot hyviä mutta Ressu ja Stig. Tulee ihan mieleen 70-luvun melodiat.
Itse ysäri lapsena sanoisin musiikin olevan 2010 luvun technoa.
Oi näitä nostalgia fiiliksiä meille kummallekin 😍
En osaa selittää miksi tämän melodiasta tuli mieleen 70-luku, Ressun äänessä on jokin jännä sävy. En osaa selittää. Äänen "sävy" tulee parhaiten esiin siinä biisissä jossa lauletaan Niin moni tulee vastaan....Jokin aivan mielettömän kaihoisa juttu, kuten Kasevalla.
Stigistä sen verran että mun mielestä DJPP pilaa jokaisen artistin jonka biisissä on mukana. DJPP ikään kuin tappaa melodian.
Ekaa kertaa kuulen nyt DJPP:stä. Tähän Stigin vetoon hän sopi mielestäni hyvin. Syy siihen tietämättömyyteeni taitaa olla se, kun kuuntelin ennen ulkomaalaista musiikkia enemmän ja nykypäivänä vain youtube artistien musiikkia kuuntelen.
Tämä oli Mariskan paras veto.
Mariska on sanoittaja ja sitä tässä tuodaan sisään.
Marsika on liian taiteellinen...
Vois kyllä pysyä hiljaa, mutta sanon kuitenkin...
En pidä Mariskan äänestä.
Laulaako Vesku enkelin silmin kun puhu enkeleistä? Jeeee jos laulaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuleepas flegmaattisesti tuo Mariskan puhe...
Olisko poltellut jotain..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh!! Kaikki versiot hyviä mutta Ressu ja Stig. Tulee ihan mieleen 70-luvun melodiat.
Itse ysäri lapsena sanoisin musiikin olevan 2010 luvun technoa.
Oi näitä nostalgia fiiliksiä meille kummallekin 😍
En osaa selittää miksi tämän melodiasta tuli mieleen 70-luku, Ressun äänessä on jokin jännä sävy. En osaa selittää. Äänen "sävy" tulee parhaiten esiin siinä biisissä jossa lauletaan Niin moni tulee vastaan....Jokin aivan mielettömän kaihoisa juttu, kuten Kasevalla.
Stigistä sen verran että mun mielestä DJPP pilaa jokaisen artistin jonka biisissä on mukana. DJPP ikään kuin tappaa melodian.
Kasevan miehiltä ja Ressulta löytyy samaa melankoliaa. Kasevan solistilla ja Ressulla on Suomen viehättävimmät äänet.
Jaa ei laulakaa. Joku muu enkeli laulu.
Jannika B:stä tulee nyt mieleen Cruella De Vil 😃
Vierailija kirjoitti:
Vois kyllä pysyä hiljaa, mutta sanon kuitenkin...
En pidä Mariskan äänestä.
Minusta hänen äänensä kuulostaa siltä että hän jotenkin tarkoituksella muuttaisi sitä. Puhuessa ja laulaessa. Mutta voihan se toki olla hänen normaali äänensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Arja on kaunis!
Arja on kyllä ihan älyttömän kaunis, upea ja valovoimainen!
Onpa huono kausi. Huonot artistit.
Tuottaja ja DJ. Vieraili Stigin esityksessä.