Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Harmitti kun juuri Mariska lauloi tuon Sirkesalon laulun.
Siitä olisi joku muu saattanut tehdä erilaisen ja vahvemman version.
Jotenkin tunteellisumman ja "normaalimman", ihan kuin Aki olisi ehkä itse ajatellut.
Miten toi Jannika ei saa puhuttua mitään ilman että itkee tai on alkamassa itkemään?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina lauletaan kaikki tuntemattomimmat biisit. ☹️
Itse en ole ikinä kuunnellut Arjaa, mutta lähes kaikki näistä kappaleista olen kuullut.
-eri-
Ja Jannika itkee taas perheensä perään. Osaako se olla yhtä ruokailua puhumatta miehestään 🙄
Joku ehtikin jo kirjoittaa samoin Akin biisistä. Olisi ollut tosiaan Ressun esittämänä varmaan koskettava.
Samaa mieltä, Ressun äänessä on kyllä se jokin.
Sitä ihmettelen että artisti on aina yllättynyt mitä toiset esittävät, niinkuin Arja "oikeesti, eikä?"
Kuitenkin ovat tehneet etukäteen insertit näistä kappaleista ja se sitten yhdessä katsotaan ennen esitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vesku on kuuma.
Kyllä ja paranee vain vanhetessaan.
Herramunjee tuota Jannikan aksenttia:
Kun minuun koskledadh...
Ynnä muuta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi Jannika ei saa puhuttua mitään ilman että itkee tai on alkamassa itkemään?
Ite samanlainen ja porannut läpi tämän illan jakson.
Called herkkyys
Miksi Jannika laulaa tälläisen laulun joka kertoo salasuhteesta?
Ei Janikalla vaan ääni tai taito riitä
Tämä oli selkeästi Jannikan paras esitys tähän asti. En kuulu Jannikan faneihin, mutta tästä tykkäsin.
Jotenki Jannika on yllättävän hukassa näissä versioissaan.. Ei oikein osaa päättää mitä genreä edustaisi.
Jannikan kappale paranee edetessään. Upea veto!
Tosi hieno versio Jannikalta.
Paras veto häneltä.
Bändikin vetää tosi hienosti.
Jannika vois tehdä enemmänkin tällaisia balladeja
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen että artisti on aina yllättynyt mitä toiset esittävät, niinkuin Arja "oikeesti, eikä?"
Kuitenkin ovat tehneet etukäteen insertit näistä kappaleista ja se sitten yhdessä katsotaan ennen esitystä.
On saattanut tehdä insertin vaikka 20 biisistä ja nyt näytetään ne 7.
Tämä J on niin leuhka. Eräs toinen nainen taas on tuolla kuin olisi pöllyssä.
Toi Aki Sirkesalon tekemä piisi oli ihana. Voi kun sen vaan ois esittänyt joku muu... vaikka Ressu.