Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2020 virallinen

Vierailija
02.10.2020 |

Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.

Kommentit (3091)

Vierailija
3081/3091 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mahtava kausi! Täysin eri luokkaa keekkien ja JVG:n "musiikin" kanssa.

Ja se kausi ku däni röhnötti pöydän päässä, yök!

Ainoa heikompi hetki oli "super"-jannen biisi, varmasti silti mukava mies hänkin!

Vierailija
3082/3091 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3083/3091 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt kehuttu paljon Reinoa mutta tunnustan että minua ärsyttää edelleenkin koko henkilö ihan vain "kuuntele universumia ja anna minulle rahasi niin syöpäsi paranee ja vaurastut!" -hihhulivaimonsa takia ja olen jopa skipannut suurimman osan hänen esityksistään :(

Esitykset reinolla on yleensä se paras osa eli hävisit tuolla strategialla. 

Vierailija
3084/3091 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin yritti iskee Arjaa

Vierailija
3085/3091 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, minäkin kommentoin tänne vähän

Ensinnäkin, Mariska.

Mariska, Mariska, Mariska

En alun perin kyseistä artistia tiennyt, mutta on kyllä tilanne korjattu. Nykyään kulutan erittäin paljon hänen musiikkiaan, ihanan monipuolista ja erittäin kaunis nainen! Ylpön kanssa on kyllä jotain silmäpeliä, sanovat mitä sanovat ;) Paras veto oli joko Parisängyn lakanat, Horros tai Mariskalaatio. Kaikki oli kyllä hyviä, heikoin lenkki Jokin sisälläni.

Ylpönkin esitykset ovat olleet mahtavia, ihanaa heittäytymistä, seksikäs ääni ja tuo silmäpeli Mariskan kanssa :D Olen Ylpölläkin tutustunut omaan tuotantoon, positiivinen yllättäjä hänkin. Paras veto... Leipää, lempee, lämpöö tai Grafeenia.

Reinon tiesin ennestään, tosin vain Antaudun-biisin ja hänen olemassaolonsa, jos niin voi sanoa. Vaikuttaa vähän tekoitkulta? Vaikuttaa kuitenkin aivan kelpo ihmiseltä. Paras veto oli Murha.

Jannika B oli tutuin tämän kauden artisteista, lähinnä TTK:sta. Tuntuu yrittävän liikaa... Kun minuun kosketat-biisiä on kuunneltu hieman liikaa, koska kuopus aina pyytää laittamaan Jonne-Janne-biisin. Paras veto oli Ryyppy tai Kuusi kuuta ja Saturnuksen renkaat.

Ressu Redford on vähän liian 'vanhanaikainen' omaan musiikkimakuuni. Nyt kun yritän muistella, ei tule mitään muuta mieleen kuin Bloopersien "Suutelemismiehiä enemmänkin" ja Mariskan kanniskelu. Paras veto oli Kaksi jotka pelkää tai Nyt nussitaan.

Veskun kaikki vedot kuulosti samalta. Ei muuta. Paras veto oli Aplodit mulle

Stigin ensivaikutelmasta ei todellakaan arvaisi, millaista musiikkia löytyy artistinimen takaa. Eikä siis pahalla, go hard or go home! Ihania vetoja ja sympaattinen mies! Paras veto oli Kuka on se oikea.

Arja Koriseva... ei ole myöskään minun makuuni. En ole koskaan ollut 'humppakansaa', joten ei ole tähänkään artistiin tullut tutustuttua. Aika lailla sama ongelma kuin Veskulla, kaikki vedot kuulostaa aika samalta ja menee sekaisin kun yrittää miettiä parasta :/ Tykkäsin kyllä Kiitoksesta.

Tällä kaudella lähes jokainen biisi oli tuntematon, ja se jos joku on plussaa! Neljä kahdeksasta artistista oli kunnon never heard-momentteja, he ollen Mariska, Herra Ylppö, Vesku Jokinen ja Stig. Tämä oli todella hyvä, toivottavasti jatkossakin tulee enemmän itselleni tuntemattomia artisteja, joihin sitten pääsee tutustumaan ohjelman kautta!

Vierailija
3086/3091 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkoha Mariska kolmantena pyöränä Herra Ylpölle?

Niitten välillä oli kemiaa Vain Elämäässä. Sitä ei voinu olla huomaamatta.

Vierailija
3087/3091 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissu kirjoitti:

Onkoha Mariska kolmantena pyöränä Herra Ylpölle?

Niitten välillä oli kemiaa Vain Elämäässä. Sitä ei voinu olla huomaamatta.

Ei ole, Ylppö on eronnut perheenisä, jolla uusi nainen, eli ei sovi kuvaukseen. Ylpöllä on nuorempi opiskelijanainen muusanaan. Viettivät joulunkin yhdessä.

Eiköhän Mariskan uusi mies ole joku ihan muu. Ehkä se Jouni Aslak tai SuperJanne, molemmat muusikoita, joiden kanssa tekee yhteistyötä tiiviisti.

Miksi muuten Mariskan oma ketju poistui? Joku arvasi oikein?

Vierailija
3088/3091 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on joku levy-yhtiöjäbä, eli Ylppö-huhut voi unohtaa.

"Hänen luonaan Helsingin keskustassa on nimittäin viihtynyt eräs musiikkimaailmasta tuttu keski-ikäinen mies.

– Mariskan uusi rakas on musiikkialalla työskentelevä varattu perheenisä, musiikkimaailmasta kerrotaan.

Seiska tavoitti Mariskan kommentoimaan suhdettaan levy-yhtiömieheen.

..."

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nain-Mariska-kommentoi-suhdetta-varattuun…

Vierailija
3089/3091 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys on levy-yhtiön setä. Keitäs muita? Jukka Immonen? Asko Kallonen?

Vierailija
3090/3091 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kukaan tunnettu, vaan sellanen yli-ikäinen skeittarijäbä.

En usko et menee kauaakaan kun on miehellä jo perhettä ikävä. Ei lupaa hyvää tuollainen alku ja nopea yhteenmeno. Mariska ei ole edes asunut kenenkään kanssa kuin 16- vuotiaana. Voi olla meno vähän erilaista kuin pitkäaikaisen kumppanin kanssa, ennustan suuria vaikeuksia kunhan alkuihastus lakkaa.

Vierailija
3091/3091 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ressu on edelleen todella hyvännäköinen. Olen aina ihmetellyt naisia, jotka ovat suhteessa 20v itseään vanhemman miehen kanssa, ja ajatellut että itse en voisi. No, Ressun kohdalla voisin kyllä tehdä poikkeuksen. 😘

Kehu vaan vapaasti itseäsi. Olet vanhentunut kuten myös koriseva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi