Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Huh!! Kaikki versiot hyviä mutta Ressu ja Stig. Tulee ihan mieleen 70-luvun melodiat.
Ohhoh, onpas Arja samannäköinen Satu Silvon kanssa. Tai siis ollut.
Arja on ollu nuorena kyllä tosi kaunis. Toki kaunis nytkin ikäisekseen, mutta varsinkin nuorena.
Pocahontas ja värit tuulen ❤️
Vierailija kirjoitti:
Huh!! Kaikki versiot hyviä mutta Ressu ja Stig. Tulee ihan mieleen 70-luvun melodiat.
Itse ysäri lapsena sanoisin musiikin olevan 2010 luvun technoa.
Oi näitä nostalgia fiiliksiä meille kummallekin 😍
Tajusin just että Sound of L.E.R.S on Vain Elämää bändi, Leri Leskinen jne.
Ja Sound of Rels on Ressun oma bändi.
Eikö muuten Mariska ole tehnyt biisejä Arjalle?
Tuleepas flegmaattisesti tuo Mariskan puhe...
Arjahah on heilastellut Selänteenkin kanssa. :D
No ni nyt tuli pieni itku itellekin kun puhuttiin Akista.
Vierailija kirjoitti:
Pocahontas ja värit tuulen ❤️
En ole ikinä pocahontasta nähnyt vaikka ikää jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ysäri lapsena sanoisin musiikin olevan 2010 luvun technoa.
Oi näitä nostalgia fiiliksiä meille kummallekin 😍
En osaa selittää miksi tämän melodiasta tuli mieleen 70-luku, Ressun äänessä on jokin jännä sävy. En osaa selittää. Äänen "sävy" tulee parhaiten esiin siinä biisissä jossa lauletaan Niin moni tulee vastaan....Jokin aivan mielettömän kaihoisa juttu, kuten Kasevalla.
Stigistä sen verran että mun mielestä DJPP pilaa jokaisen artistin jonka biisissä on mukana. DJPP ikään kuin tappaa melodian.
Toivottavasti siitä Arjan tunnetuimmasta biisistä ei tee versiota jannika vaan jompi kumpi vesku tai ylppö. Se enkelin silmin on nimittäin samalla tavalla kuin aikuinen nainenkin sellainen umpitylsä karaokerenkutus että vaatii jo uudempaa otetta.
Hyvä versio Mariskan laulamana!
Nyt ei Mariska saa tähän mitään lisää ja samalla heikkoudet paistaa eli se laulutaidon puute.
Mariska yrittää ihan liikaa olla jotenkin eteerisen mystinen ja taiteellinen. On siis taitava sanoittaja mutta jostain syystä haluaa esittää boheemimpaa kuin oikeasti onkaan.
Eeino on ihan Pähkinöinä Arjaan.
Toinen techno humppa kappale.
Tämä Ressun veto yhtä hyvä, kuin Stigillä 😃