Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Miten ei mainittu mitään yhteistyöstä Jussi Rainion kanssa eilen Ressun päivänä? Vai menikö ohi. Eikös olleet tosi suosittuja?
Mun mielestä parhausjärjestys oli tää:
1. Ylppö 2. Stig 3. Vesku 4. Reino 5. Mariska 6. Jannika 7. Arja
Vierailija kirjoitti:
Reino on rento ja hauska, pöydässä tuo sellaista mukavaa jutustelua ja aivan kuin tuntisi jo kaikki, tuo hyvää tunnelmaa! Esim verrattuna Stig joka ei osallistu millään tavalla (?).
Symppis siinä kun alkoi video pyöriä missä nuori nainen festareilla sanoi "mä rakastan sua Ressu" niin se Reinon kommentti Ressulle "niin mäki rakastan sua". 😂
Stigillä oli kyllä alkukankeutta. Tuli mieleen kun Ressu valitsi sen duettopariksi että halusi olla ystävällinen ja ottaa mukaan porukkaan.
Castingista olin aluksi blaah mutta rupesin kuitenkin seuraamaan. Ihastuin sitten porukkaan jo esittelyjaksossa. Porukka on aikuisen tuntuista eikä ole sellaista ns. pelleä joka koko ajan temppuilee ja esittää kameralle.
muisto vai jää ressun uusiksi tekemä? tuohan kuulostaa ihan samalta (melodisesti) kuin esim. marstion versio tai se alkuperäinen. Lähinnä soittimet on eri.
Enemmän vesku sitä muutti.
Katson nyt eilistä jaksoa. Herra Ylpön vetoja odotan eniten.
Ai että, aivan ihanaa ettei ole yhtäkään räppäriä!
Arjan esitys oli vähän ärsyttävä ja kiusaannuttava.
Mariska meni vähän liian taiteelliseksi mun makuun..Arja ylitulkitsi tuskaa.
Tykkäsin reinosta, stigistä, veskusta ja ylpöstä
Vierailija kirjoitti:
Ai että, aivan ihanaa ettei ole yhtäkään räppäriä!
mariska aloitti räppärinä
Toivottavasti Mariska ei hönkäile samalla lailla joka jaksossa. Arja yllätti hienolla, koskettavalla tulkinnalla, yksinkertainen säestys sopi kappaleeseen kuin nenä päähän.
Mä pidin Arjan versiosta.
Tunteella veti ja siitä minä pidän.
Ei kaiken tarvii aina olla hienosäätöö.
Olen innoissani kaudesta! Osallistujissa ei ole tällä kertaa yhtään sellaista "tässä me istutaan, Suomen suosituimmat artistit"-henkistä pönötystä pöydän ääressä. Ressun päivä oli tosi hyvä, itse artisti oli kuin viilipytty, ei leuhka mutta seisoi tiiviisti musiikkinsa takana! Vaikutti siltä, että kyllä hän tietää että on tehnyt hienoja juttuja urallaan ja on niistä ansaitusti ylpeä.
Versioista pidin eniten Ylpöstä. Stigillä ja Reinolla myös hyvät vedot. Vesku kuulosti Klamydialta (niin tietysti Ylppökin Maj Karmalta), sekin oli ok. Mariskalla oli ihan hienoja viboja biisissä, mutta ehkä tunnetta jäi uupumaan? Arjalla oli hyvät rahkeet (pidän hänestä todella paljon henkilönä!) ja Älä mee on hieno biisi, mutta veto jäi latteaksi ja liika tunteilu hieman kiusaannutti. Ymmärrän kyllä miksi Arja ehkä jännitti esiintymistään, varmaan on ollut hänellekin yllätys kutsu ohjelmaan ja hän ehkä ajattelee, etteivät muut pidä häntä yhtä lailla muusikkona? Hieno pioneeri VE:ssä hän kuitenkin on juuri iskelmälaulajana :) Jannikan versio ei jäänyt minulle oikeastaan mieleen.
Ylppö yllätti kyllä tosi onnistuneella vedolla, mutta myös sillä että hän vilpittömästi kehui jokaista esiintyjää. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä, vaikka ulkokuori on rokkikukko.
Jännä nähdä muuten Arjan päivänä esittääkö kukaan Tuulen värejä. Kaiketi biisi on Disneyn omistama, eli voiko sitä esittää tällaisessa ohjelmassa?
Herra Ylpöllä on mielettömän hieno ääni.
Tämän porukan hyvä henki on myös kivaa katseltavaa. Ainakin ekan jakson perusteella myös Reino yllätti positiivisesti, vaikutti ihan mukavalta tyypiltä.
Jamppa veti todella hyvin Ressun biisin
Jannika oli hauskasti innoissaan Ressun päivänä :D
Vierailija kirjoitti:
Jamppa veti todella hyvin Ressun biisin
Jamppa?
Joo sama. Samoin tähdet tähdet -formaatissa oli aika nuivan ja tosikon ja väsähtäneen oloinen.