Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Reino ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini, hän on nuoresta asti näytellyt huonoissa leffoissa vastenmielisiä rooleja (esim. Hymypoika) ja tehnyt jollain tapaa ärsyttävää ja huonon fiiliksen tuovaa musiikkia. Nyt kuitenkin huomasin tykkääväni Reinosta tuolla pöydän ääressä. Heppu myös osaa oikeasti laulaa ja hänellä on hieno, persoonallinen sointi äänessä. Reinosta taisi tulla nyt yksi suosikeistani tällä kaudella.
Ylpön oma musiikki on mun makuun liian raskasta. Kunpa jaksaisi vetää edes yhden biisin omalla kauniilla lauluäänellään ilman tota raskasta huutoa. Äänestä tuli tosiaan mieleen Alangon veljekset. Ihan samettia korville.
Stig onnistui hyvin, ja Reino kuulosti aivan nuorelta Ressulta.
Vierailija kirjoitti:
Reino ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini, hän on nuoresta asti näytellyt huonoissa leffoissa vastenmielisiä rooleja (esim. Hymypoika) ja tehnyt jollain tapaa ärsyttävää ja huonon fiiliksen tuovaa musiikkia. Nyt kuitenkin huomasin tykkääväni Reinosta tuolla pöydän ääressä. Heppu myös osaa oikeasti laulaa ja hänellä on hieno, persoonallinen sointi äänessä. Reinosta taisi tulla nyt yksi suosikeistani tällä kaudella.
Minä huomaan myös jopa pitäväni hänestä. Iholla-ohjelmasta alkaen olen inhonnut häntä - mielestäni oli ylimielinen narkkari, joka kohteli Mariaa ihan törkeästi, millaisen kuvan antoi lapsilleen aina elintavoista alkaen - mutta onneksi muutti suuntaa ja se todella sopii hänelle. Nyt Reiska on paljon rennomman oloinen, jopa aivan miellyttävä tyyppi ja tosiaan laulaa kivasti.
Reino on rento ja hauska, pöydässä tuo sellaista mukavaa jutustelua ja aivan kuin tuntisi jo kaikki, tuo hyvää tunnelmaa! Esim verrattuna Stig joka ei osallistu millään tavalla (?).
Symppis siinä kun alkoi video pyöriä missä nuori nainen festareilla sanoi "mä rakastan sua Ressu" niin se Reinon kommentti Ressulle "niin mäki rakastan sua". 😂
Reinon persoonassa on mielestäni aina ollut aitoa lämpöä, vaikka k-päisyys on tullut julkisuudessa enemmän esille. Myös mielestäni paras ääni ja luontevin esiintyminen noista.
Mulle Korisevan esitys toi jotenkin kiusallisen fiiliksen, jotenkin överin surulliseksi tehty versio. Stig oli hyvä, Reinolta odotin jotain enemmän.
Onko täällä laulun/äänenmuodostuksen asiantuntijoita paikalla?
Miksi kaikki tangokuninkaalliset laulavat tuollaisella “kurkkuäänellä” (en tiedä, miten sitä voisi muuten kuvailla)? Arjalla se on vähän lieventynyt, mutta on edelleen kuultavissa.
Korisevan esitys oli illan surkein. Ylpön musasta en välitä enkä siis tästäkään vedosta. Ressu on symppis (vähän liikaa kiroilee..:). Oli kyllä positiivinen yllätys tämä jakso. Saa nähdä sitten, kun aletaan vetää muiden osallistujien biisejä. Ressun biisit on tulleet tutuiksi ja useimmat ne tunnistaa. Noiden muiden nuorempien biiseistä ei ole niinkään tietoa, eli saattaa olla, että Ressun isännöimä jakso jää parhaaksi.
Vain elämää -jaksot esitetään seuraavassa järjestyksessä:
Saapuminen Satulinnaan 2.10.
Ressu Redfordin päivä 9.10.
Jannika B:n päivä 16.10.
Reino Nordinin päivä 23.10.
Arja Korisevan päivä 30.10.
Stigin päivä 6.11.
Vesku Jokisen päivä 13.11.
Mariskan päivä 20.11.
Herra Ylpön päivä 27.11.
Vain elämää: Yllätysbiisit 4.12.
Vain elämää: Pelastakaa lapset 5.12.
Vain elämää: Joulu 1/2 11.12.
Vain elämää: Joulu 2/2 18.12.
Vierailija kirjoitti:
En pidä Jannikan tavasta ääntää. Semmosen tekopyhän mummon mukahienoa ulosantia.
Jannikan äidinkieli on ruotsi että sekin vaikuttanee asiaan.
Reino Nordinista tulee joka kerta vaan mieleen hänen omituinen hihhulivaimonsa....
Vierailija kirjoitti:
Mulle Korisevan esitys toi jotenkin kiusallisen fiiliksen, jotenkin överin surulliseksi tehty versio. Stig oli hyvä, Reinolta odotin jotain enemmän.
Joo en tiedä oliko tuo korisevan esitys se liveveto koska se oli "aito". Mielestäni ehkä kuitenkin olisi pitänyt tuunata sitä joko uudelleen äänittämällä tai jälkikäsittelyllä hieman puhtaammaksi ja teknisemmäksi koska tuo meni yli tuossa tunteellisuudessa aivan liikaa eli muuttui laulusta performanssiksi. Noh, en tiiä minkälaisesta materiaalista nuo joutui esitetyn version työstämään mutta uskoisin että koriseva kyllä osaa teknisesti laulaa herkästikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ressu on vaan niin huippu, että ehtinyt jo unohtaa. Aina kun kuulee Ressua, niin tulee nuoruus ja lapsuus mieleen. Tämäkin mies on kyynel silmässä ollut monta kertaa joskus aikanaan Ressun biisejä kuunnellessa. Ja joskus vieläkin.
Fazerina- mainos "sinäkö se oot"? Oliko se just Ressun?
Eiku “niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea?”. Oisko ollu Geisha-mainos.
“Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoo vain pelkkiä kuoria..."
Ressun All the best girls Bogart Co. -yhtyeen ajoilta kuullaan varmaan tuossa "yllätysbiisit" jaksossa?
Olipa kiva jakso. Luulin Ressua vähän k*sipäiskeksi, oli jossain ruokaohjelmassa vähän kireän oloinen (taisi olla neljän tähden illallinen). Ehkä seura oli silloin väärä.
Olisin odottanut Ressun jaksolta enemmän Bocartin biisejä, tai edes sitä Sound of R.E.L.Sin hittiä. Mulle Ressu on aina Bocartin laulaja.
Ressun biiseistä parhaat vedot
1. Ylppö 2. Stig 3. Reino 4. Mariska 5. Vesku 6. Jannika 7. Arja
Jos Mariskan vedon katsoo ja kuuntelee siten, että ajattelee hänen laulavan piikittämisestä ja yliannostuksesta, näkee sen ihan uudella tavalla. Ajatteleekohan kukaan täällä samoin?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin tosi paljon Reinosta eilen. Mutta en tykkää miehestä enkä hänen vaimosta,
Onkohan mun tyttäressä jotain vikaa, kun ei hänellä ole ollut mitään Disney prinsessa - ikää. 🤔