Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Ihan hirveetä. Mulla on soinu jo monta päivää korvamatona VE-mainoksessa näytettävä pätkä Ressun versiosta Nyt nussitaan-biisistä! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino ei ole koskaan kuulunut suosikkeihini, hän on nuoresta asti näytellyt huonoissa leffoissa vastenmielisiä rooleja (esim. Hymypoika) ja tehnyt jollain tapaa ärsyttävää ja huonon fiiliksen tuovaa musiikkia. Nyt kuitenkin huomasin tykkääväni Reinosta tuolla pöydän ääressä. Heppu myös osaa oikeasti laulaa ja hänellä on hieno, persoonallinen sointi äänessä. Reinosta taisi tulla nyt yksi suosikeistani tällä kaudella.
Tykkäsin tosi paljon Reinosta eilen. Mutta en tykkää miehestä enkä hänen vaimosta,
En minäkään tykkää siitä perheestä, lehdistä lukenut juttuja.
Mutta.....Reinon ääni on ihanaa kuultavaa, en ole ikinä ennen kuullut hänen laulavan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mariskan vedon katsoo ja kuuntelee siten, että ajattelee hänen laulavan piikittämisestä ja yliannostuksesta, näkee sen ihan uudella tavalla. Ajatteleekohan kukaan täällä samoin?
Uskon, että suurin osa on ymmärtänyt version idean. Minusta se esitys oli vaan huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä Jannikan tavasta ääntää. Semmosen tekopyhän mummon mukahienoa ulosantia.
Jannikan äidinkieli on ruotsi että sekin vaikuttanee asiaan.
Miksei sitten laula ruotsiksi? Liian kova kilpailu? Toni ei auta?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä laulun/äänenmuodostuksen asiantuntijoita paikalla?
Miksi kaikki tangokuninkaalliset laulavat tuollaisella “kurkkuäänellä” (en tiedä, miten sitä voisi muuten kuvailla)? Arjalla se on vähän lieventynyt, mutta on edelleen kuultavissa.
Ja se vibra. Miksi pitää ääni väristen laulaa nekin kohdat, joihin se värisyttäminen ei sovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheen kiva ton Jannikan tyttärelle, joka on just parhaassa Disney prinsessa -iässä, että oma äiti näyttää Cruella de Vililtä.
Onkohan mun tyttäressä jotain vikaa, kun ei hänellä ole ollut mitään Disney prinsessa - ikää. 🤔
On. Mutta älä huoli, se tulee sit kaksvitosena tai 50+ veenä.
Vierailija kirjoitti:
Ressun biiseistä parhaat vedot
1. Ylppö 2. Stig 3. Reino 4. Mariska 5. Vesku 6. Jannika 7. Arja
Samat järjestys täälläkin. Enkä edes tykkää Ylpön musasta.
Ressu vaikuttaa tasapainoiselta ihmiseltä jolla on poikkeuksellista resilienssiä. En olis koskaan uskonut ajattelevani näin, mutta kypsyys ja balanssi paistoi läpi kaiken hötkyilyn jne. Tosi miellyttävän oloinen tyyppi, joka on tehnyt kaikkea mitä on halunnutkin, muiden mielipiteistä välittämättä. Ja jessus että se on ollut komea, ihan maailmanluokan hottis!
Stig yllättäen veti päivän parhaan, ja Ylppö heti kakkosena.
Ihana kausi, tykkään tosi paljon näiden artistien kemiasta! Reinosta voi persoonana olla montaa mieltä, mutta kyllä hän laulaa osaa! Ressu on kyllä väheksytty artisti, hänellä on monia tosi kovia hittejä! Odotan innolla, kun Ressu pääsee vetämään muiden biisejä. Itse odotan eniten kaudelta juuri Reinoa, Ressua ja Stigiä. Vaikka onhan kauden naisetkin kovia.
Ressu on aivan ihana <3 <3 <3
ei uskois 59-vuotiaaksi!
Odotan kyllä sitä kautta, missä olisi Martti Syrjä ja Ville Valo! Suostuvatkohan ne koskaan...?
Stigiä en ollut koskaan nähnyt missään ja kuullutkin vain osia joistain typeristä biiseistäs. Mutta aivan mahtava skittaveto ja hyvä ääni, vau! Vaikuttaa teeskentelemättömältä tyypiltä.
Ressun päivän parhaimmuusjärjestys (mun mielestä):
1. Reino
2. Stig
3. Arja
4. Jannika
5. Vesku
6. Herra Ylppö
7. Mariska
Stig on synonyymi sanalle cool.
Olin ensin kauhuissani että voi hyvä ihme mikä porukka, mutta tämähän on varmasti oikeasti kiinnostava kausi, pitkästä aikaa. Mahdollisesti jopa yhtä kiinnostava kuin se millä oli mm Kela, Tuisku ja Sanni. Silloinkin oli hyvät kemiat artistien välillä, ei vaivaannuttavaa hiljaisuutta jne.
Kiitos, kiitos, kiitos ettei ole yhtään räppääjää tänä vuonna!
Reino oli tässä nyt ihan ok. Lauloi hyvin ja kiva ääni.
Arjan laulu oli kamalaa, mielestäni lauloi nuotin vierestä ainakin alussa ja muissakin kohdissa. Liikayrittäminen kostautui. Ei ollut aitoa, ei saanut kyllä yhtään tunnetta esiin tästä esityksestään.
Tylsä, pitkästyttävä, olisi edes hiukan vaihtanut äänenkorkeutta ja voimaa välillä. Koko ajan odotin, että lähtee etenemään, mutta ei.
Mariskan hönkäily tai mitä lie ei myöskään ollut hyvä veto, liika yrittäminen ja erikoisuuden haku ei ollut onnistunut valinta hänelläkään.
Ressu on mukavan tuntuinen ihminen eikä ole noussut päähän.
Voi että kun oli komea nuorena puuuuh ja vieläkin sarmantti mies.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kiitos, kiitos ettei ole yhtään räppääjää tänä vuonna!
Reino oli tässä nyt ihan ok. Lauloi hyvin ja kiva ääni.
Arjan laulu oli kamalaa, mielestäni lauloi nuotin vierestä ainakin alussa ja muissakin kohdissa. Liikayrittäminen kostautui. Ei ollut aitoa, ei saanut kyllä yhtään tunnetta esiin tästä esityksestään.
Tylsä, pitkästyttävä, olisi edes hiukan vaihtanut äänenkorkeutta ja voimaa välillä. Koko ajan odotin, että lähtee etenemään, mutta ei.
Mariskan hönkäily tai mitä lie ei myöskään ollut hyvä veto, liika yrittäminen ja erikoisuuden haku ei ollut onnistunut valinta hänelläkään.Ressu on mukavan tuntuinen ihminen eikä ole noussut päähän.
Voi että kun oli komea nuorena puuuuh ja vieläkin sarmantti mies.
Komppaan! Korisevan versio oli kiusallista yliyrittämistä, olkoonkin kuinka taitava hyvänsä teknisesti. Sitten se tavaramerkki-ilme: mä kärsin! Mariskakin oli vähän veltto.
Nordin oli loistava, olin aivan yllättynyt hänen laulutaidostaan. Hyvä kausi tulossa, kun räppäritkin on onneksi loppuneet.
En pitänyt Arjan esityksestä. Todella vaivaannuttavaa. Jotenki koko homma meni yli.
Paras oli mielestäni Stig. Myös Ylppö ja Mariska vakuuttivat. Reino ihan ok. Jannikan esityksestä ei jäänyt oikein mitään mieleen.
Ylppö ja bändi. Ihan törkeän kova veto.