Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Vierailija kirjoitti:
Jannika oli hauskasti innoissaan Ressun päivänä :D
Joo, siitä huomasi että oli oikeasti innoissaan ja fiiliksissä niistä biiseistä.
Mahtavaa huomata, että noista oikein huokuu hyvä yhteishenki ja se että on hauskaa :) Ressun vetoja odotan, se on niin kova laulaja!
Hienoja kappaleita Ressulla.
En tiennytkään nämä kaikki olevan hänen kappaleitaan.
Helvete sentään kuinka komea Ressu on ollut nuorempana.
Herra Ylppö vaikuttaakin yllättävän symppikseltä, vaikka olin saanut hänestä keikoilla ja muutenkin ihan erilaisen kuvan. Kiva positiivinen yllätys.
Ylppö vaikuttaa rehelliseltä ja välittömältä, ei yritä esittää mitään.
Ressu on kaikille mukava hyvän tuulen nostattaja, jolta ei puutu sosiaalista älyä eikä pilkettä silmäkulmasta :)
Miksihän tänä vuonna ei voi katsoa etukäteen ruutu plussasta seuraavaa jaksoa.
Onko Ressu valmentanut fudista? Oli sen verran napakat otteet aktiviteetissa!
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä muuten Arjan päivänä esittääkö kukaan Tuulen värejä. Kaiketi biisi on Disneyn omistama, eli voiko sitä esittää tällaisessa ohjelmassa?
Miksi ei voisi vetää?
Olihan esim Älä mee kappale Mariah Careyn ja Ressun versio on vain suomennos.
Ylppö oli kauhein, ei osaa laulaa eikä puhua luonnollisesti vaan vetää nasaaliääntä, ihan täyttä pskaa.
Paras oli Mariska ja Itseasiassa Stig. Ressu on ihana, hyvin säilynyt ja iloa silmälle ja korville.
Hei, oletteko totaalisen epämuusikalisia, te, jotka pidätte tota Ylppöä jotenkin hyvänä?.? Se huutaa, eikä osaa laulaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin Arjan versiosta.
Tunteella veti ja siitä minä pidän.Ei kaiken tarvii aina olla hienosäätöö.
Minusta hän yritti esittää tunteita ja siksi se oli kiusallista. Hänelle on luontevampaa sellainen silirimpsis-kouhotus, ne tuntemukset tulevat luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Ylppö oli kauhein, ei osaa laulaa eikä puhua luonnollisesti vaan vetää nasaaliääntä, ihan täyttä pskaa.
Paras oli Mariska ja Itseasiassa Stig. Ressu on ihana, hyvin säilynyt ja iloa silmälle ja korville.
Hei, oletteko totaalisen epämuusikalisia, te, jotka pidätte tota Ylppöä jotenkin hyvänä?.? Se huutaa, eikä osaa laulaa yhtään.
Se huutaminen kuuluu hänen lajityyppiinsä. Onko laulaminen mielestäsi vain sellaista salonkityyppistä kaunolaulua?
Hei, oletko totaalisen rajoittunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se huutaminen kuuluu hänen lajityyppiinsä. Onko laulaminen mielestäsi vain sellaista salonkityyppistä kaunolaulua?
Hei, oletko totaalisen rajoittunut?
No jos ei osaa laulaa niin on pakko huutaa. Olen musikaalinen, sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, oletko totaalisen rajoittunut?No jos ei osaa laulaa niin on pakko huutaa. Olen musikaalinen, sinä et.
Ei kannata projisoida omia vajavuuksia ja pahaa oloa muihin joihin nämä ominaisuudet eivät kuulu. Pidetään tämä hyvän fiiliksen ketjuna :) kaikkea hyvää sun syksyyn ja parempaa vointia :) t. Musikaalinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä muuten Arjan päivänä esittääkö kukaan Tuulen värejä. Kaiketi biisi on Disneyn omistama, eli voiko sitä esittää tällaisessa ohjelmassa?
Miksi ei voisi vetää?
Niin kai. Mietin vain sitä fiaskoa Joutsenlaulun yhteydessä.
Minäkin luulin, että nyt supertylsä kausi, väärässä olin! Ihanan letkeetä menoa (huom, kaikilla kokoajan viiniä, paitsi mr. marialla :) ) Jopa etukäteen ajatellut tylsät ärsärit, oli ihan ok. Koriseva kai oma itsensä, oli todella hiljainen. Mariskan ja Reiskan huumejutsista en tykkää, muuta esiintyjinä ok.
Ressu aivan ihana... huomatkaa silmät nuoruuden kuvissa -Robert Redfordilla oli samanlainen sinisilmä -siitäkö nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi vetää?
Mariah Carey oli vielä pikkuinen, kun alkuperäinen levytys, joka oli silloinen hitti, tehtiin 1970. Mariahilla cover versio kuten Ressullakin. Määkijällä saattaa olla jopa myöhempi cover kuin Ressulla.
Vierailija kirjoitti:
Ressu on aivan ihana <3 <3 <3
ei uskois 59-vuotiaaksi!
Hyvä luoja. Ollaanko me kohta jo kuusikymppisiä.
Ylppö on ihan kiva mut se matkii ismo alankoa