Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Harmi et kukaan ei vetäny Mariskan biisiä kalpeet.
Huippukausi! Kaikki on tosi loistavia, ihanan aitoja ja sydämellisiä. Kiitos :)
Mariskan pitäisi käyttää aika hyödyllisesti, ja vain kirjoittaa biisejä, ei esittää niitä.
Ja sanon tämän ihan kaikella rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Arjan esitys tänään on paras kaikista mitä tällä kaudella on kuultu.
Paras Arjan esityksistä.
Jos Mariska olis itse vetänyt nämä kukkurukuut ja muut, niin eivät varmasti olisi niin suosittuja. Hän ei ole kovin kummoinen laulaja.
Kiitos jäi soimaan mun mieleeni kyllä tosi vahvasti. Minä liityin sinuun on mun voimabiisi nyt ja on ollut sitä aina.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mariska olis itse vetänyt nämä kukkurukuut ja muut, niin eivät varmasti olisi niin suosittuja. Hän ei ole kovin kummoinen laulaja.
Häh? :D
Vierailija kirjoitti:
Mariskan pitäisi käyttää aika hyödyllisesti, ja vain kirjoittaa biisejä, ei esittää niitä.
Samaa mieltä. Hänen äänensä ei ole erityisen hyvä ja tyyli on yhtä yliyrittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeen selität? Itehän se sen kukkurukuun vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Hänen äänensä ei ole erityisen hyvä ja tyyli on yhtä yliyrittämistä.
Ihan samaa mieltä. Mariskan omaa laulamista ei ole mikään nautinto kuunnella.
Vain elämänkoulua 2020: kyyneliä ja koskettavia hetkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeen selität? Itehän se sen kukkurukuun vetää.
Ai no joo, senpä vetääkin. Olenkin kyllä aina inhonnut sitä laulua.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nimenomaan itse vetänyt Kukkurukuun. Mutta myös tehnyt Jenni Vartiaisen parhaimmat biisit.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tulee semmonen ärsyyntyny olo Ylpöstä, että samaan aikaan se suhtautuu vähän ynseän oloisesti muihin, mut sitten Mariskan tullessa puheeksi hän hehkuttaa jotain sanoinkuvaamatonta yhteyttä heidän välillään. XD Tai tiiättekö tuntuu, että hän pitää itseään ja Mariskaa vähän ns. eri liigassa, yrittää liittää itseään Mariskan kaltaiseksi, vaikka ei nuo Ylpön vedot oo kyllä sen kummempia ollu ku muillakaan. Tulkitsenko väärin? :D
Sama fiilis myös. Mun mielestä herra ylppö on tän kauden floppi, liian alkoholisoitunut,muka- taiteilija. Mariskan jaksossa äijä veti kyllä alta lipan, että pahaa teki. Mariska on ihan toista maata, toivottavasti ei sortunut tuohon renttuun. Jännityksellä ootan, kuinka kännissä ylppö on ens jaksossa🙄
Vierailija kirjoitti:
RESSU!! vei tän kotiin ihan täysillä! (Ruudusta katselen vähän jälkijättöisesti...) Ihan mahtava, menevä versio ja toi saksofoni ❤️
Mulle jäi Ressun veto päähän soimaan, tajusin tätä lukiessa.
Tykkään eniten Mariskan räppibiiseistä
Mariskan toka levy pahojen suisien kanssa on kyl alusta loppuun asti kovaa settiä.
Uhhuh, kylmät väreet tuosta stigin ja yonan versiosta. Hienot taustat bändi on taas kerran saanut tehtyä kappaleeseen mandoliineineen ja huiluineen.
KIIIIII I IIIIIIIIIII I IIIIIIIIIIII TOS!!!!!!!
Arjan esitys tänään on paras kaikista mitä tällä kaudella on kuultu.