Vain elämää 2020 virallinen
Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.
Kommentit (3091)
Kerrankin Jannikalta versio, jolla on sielu!
Miksei Jannika ole käynyt puheterapeutilla, hän lausuu sanat todella omituisesti.
Ohhoh nyt kyllä Janika yllätti!
Jannika ei muuttanu alkuperäisestä juuri mitään.
Tämä Jannica olisi ylivoimaisesti porukan paras laulaja kun rajoittaisi tuota nasaalia honotusta ja lopetaisi tuon älyttömän yliyrittämisen. Tuo sanojen lausuminen on vaan ihan helvetin ärsyttävän kuuloista.
Arjan upean esityksen jälkeen tällainen pohjanoteeraus Jannikalta.
Jannika ei sitten keksi muuta kuin pistää ysäri jumputukset taustalle ja venyttää sanoja. Nämä bileetkin jo nähty.. Miten liittyy mitenkään tähän biisiin tää diskoteema?
Jannika laulaa vapautuneesti! Hyvä veto.
Meni kylmikset ja ihana ysärijumputus!
Mä odotan koko ajan et millon rähähtää täö jannikan veto mut ei se vaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Jannika ole käynyt puheterapeutilla, hän lausuu sanat todella omituisesti.
Suomenruotsalainen
Tää on kuin Aikakoneen Odota!
Se jumputus siellä kuulosti tutulta että missäs biisissä on samanlaine?!?
Ella Kannisella siinä tangomarkkina klipissä sama mekko kuin Korisevalla... siinä vaiheessa ajattelin et jes.. Koriseva vetää varmasti Sua Kaipaan tangon... mut ei sit vetänyt :( mikä pettymys
Vierailija kirjoitti:
Tämä Jannica olisi ylivoimaisesti porukan paras laulaja kun rajoittaisi tuota nasaalia honotusta ja lopetaisi tuon älyttömän yliyrittämisen. Tuo sanojen lausuminen on vaan ihan helvetin ärsyttävän kuuloista.
Joo ja sen maneerit. Mä en voi katsoa sitä kun se laulaa. Mua niin ärsyttää sen naamanvääntely.
No olipa surkea jakso. Arja oli ylivoimaisesti paras. Ressukin ihan ok. Muut todella huonoja tänään.
Nyt vaikuttaa, että Jannika osuu napakymppiin.