Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2020 virallinen

Vierailija
02.10.2020 |

Alkoi! Kenen päivää tai vetoja odotat eniten? Itse odotan Ressun päivää ja Ressun vetoja kuten myös Vesku Jokisen vetoja ja päivää. Stig on kans mielenkiintoinen.

Kommentit (3091)

Vierailija
2281/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariskan toka levy pahojen suisien kanssa on kyl alusta loppuun asti kovaa settiä.

*susien

Vierailija
2282/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariska on älykäs, herkkä, monipuolinen, seksikäs eikun eroottinen, syvällinen, villi, kaunis. Jos olisin mies, olisin häneen aivan rakastunut. Taidan olla joka tapauksessa!

Totta! Hän on ihan huikee muigeli! Mahtava sanoittaja, fiksu ja niin seksikkäällä tavalla erikoinen persoona. Ja olen myös nainen, hetero tietääkseni. Tykkään vaan tuollaisesta rauhallisuudesta ja syvällisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika B piti olla joka biisissä tuolla bändin edessä joraamassa. Ja noi rillit / muu luukki. Emmä ennen siihen kiinnittänyt huomiota, mutta tässä jaksossa oli vähän tyrkky.

Vierailija
2284/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariskan pitäisi käyttää aika hyödyllisesti, ja vain kirjoittaa biisejä, ei esittää niitä.

Ja sanon tämän ihan kaikella rakkaudella.

Ei todellakaan. Mariskalla on upea soundi laulussa. 

Ja sanon tämän ihan kaikella rakkaudella.

Vierailija
2285/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahakoisesti joudun myöntämään, että Nordin oli tänään paras. Ylpön veto oli jälleen huonoin, eikä sitä olisi pelastanut edes se, että hän olisi laulanut normaalissa äänialassaan, eli korkeammalta. Hänellähän on oikeasti kimeämpi ääni luonnostaan.

Vierailija
2286/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti ollut aivan jäätävän hyvä veto Ylpöltä, jos hän olisi esittänyt Minä liityin sinuun -biisin yksin. Hänellä on ollut niin hyviä versioita tässä ohjelmassa.

Vierailija
2287/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti ollut aivan jäätävän hyvä veto Ylpöltä, jos hän olisi esittänyt Minä liityin sinuun -biisin yksin. Hänellä on ollut niin hyviä versioita tässä ohjelmassa.

Niinpä. Olisi aivan varmasti mennyt minulla vakiosoittoon soittolistalle, jos olisi tehnyt biisistä oman tyylisensä. Harmi, odotin Ylpöltä tänään paljon.

Vierailija
2288/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle tulee semmonen ärsyyntyny olo Ylpöstä, että samaan aikaan se suhtautuu vähän ynseän oloisesti muihin, mut sitten Mariskan tullessa puheeksi hän hehkuttaa jotain sanoinkuvaamatonta yhteyttä heidän välillään. XD Tai tiiättekö tuntuu, että hän pitää itseään ja Mariskaa vähän ns. eri liigassa, yrittää liittää itseään Mariskan kaltaiseksi, vaikka ei nuo Ylpön vedot oo kyllä sen kummempia ollu ku muillakaan. Tulkitsenko väärin? :D

Sama fiilis myös. Mun mielestä herra ylppö on tän kauden floppi, liian alkoholisoitunut,muka- taiteilija. Mariskan jaksossa äijä veti kyllä alta lipan, että pahaa teki. Mariska on ihan toista maata, toivottavasti ei sortunut tuohon renttuun. Jännityksellä ootan, kuinka kännissä ylppö on ens jaksossa🙄

Minusta taas Ylppö on ollut tämän kauden selkeä ykkönen. Tasaisen hyviä esityksiä jaksosta toiseen, omannäköisiä versioita ja hyvää heittäytymistä. Tänään tuli eka huti kun jostakin syystä oli halunnut tuon laulutaidottoman mukaan "laulamaan" suurimman osan biisistä. Kummallinen versio, joka olisi toiminut parhaiten kunnYlppö olisi vaan laulanut sen yksin tai tuo Yebouah-mikälie olisi ollut vain taustalaukajana.

Vierailija
2289/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, Ylppö ja Jannika ovat olleet kauden huonommat. Ja Koriseva.

Vierailija
2290/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesku oli tänäön aika selkeä ykkönen. Muuten jäi vähän vaisuksi päivä vaikka biisivalinnat sinänsä oli hyviä.

1. Vesku

2. Ressu

3. Reino

4. Stig

5. Arja

6. Jannika

7. Ylppö

Vierailija
2291/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kumma että te ihmiset ette tajua millaista paskaa te katsotte

Vierailija
2292/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta taas Ylpön ainut hyvä oli Klamydian laulu. Mutta en ole hänen musiikkityylistään koskaan pitänytkään ( Paitsi Ukkonen on hyvä).

Mutta siksipä onkin niin hyvä, että näissä on erityylisiä esiintyjiä ja luulen, että Vesku ja Ylppö ovat houkutelleet katsojiksi heitäkin, jotka eivät aiemmin ole ohjelmaa katselleet. 

Vierailija
2293/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on se kumma että te ihmiset ette tajua millaista paskaa te katsotte

Huomaatko pienen korniuden tässä?

Vierailija
2294/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen Ylppö-fanitus täällä on käynnissä? Porukka ottaa henkilökohtaisesti jos esitys floppaa. Ihminen se Ylppökin on, eikä noista todellakaan lahjakkain.

Vierailija
2295/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu oli paras, mitä sitä nyyhkimään, ero tuli ja ei muuta kuin uutta etsimään.

Vierailija
2296/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että olen Reinoa aikaisemmin vähän ehkä inhonnutkin...mutta sehän onkin tosi hyvä laulamaan ja jotenki hurmaava tapaus...

Vierailija
2297/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetkinen Mariska on aivan älyttömän kaunis nainen, tyyli sopii hänelle täydellisesti.

Vierailija
2298/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänhetkinen Mariska on aivan älyttömän kaunis nainen, tyyli sopii hänelle täydellisesti.

Tykkäsin myös siitä räppi-Mariskasta. Hän on upea ja kiehtova persoona.

Vierailija
2299/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava toi Arjan veto. On siinä naisella UPEA ääni!

Vierailija
2300/3091 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino on erittäin hyvä laulaja. Kaunis ääni ja taitava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän