Käytätkö Wolt palvelua ja mitä mieltä olet siitä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja tykkään kovasti. Pikkurahalla saa safkat kotiin kauempaakin
Mites kun ite tilaan ni aina palaa vähintään 25eur, mulle ainakin jo ihan iso raha
ilolla seurannut auton ikkunasta kun 99% on ulkomaalaisia töissä sato tai paistoi, iloa silmälle.
Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille! Koodi: TA7Y7XX 😋
Kannatan ruokaostokset aina silloin tällöin, ei toimituskuluja yli 50 euron tilaukseen.
Just tilattiin woltilla ruoat ja pitäisi saapua 17:45. Pari kertaa kuussa tilataan yleensä, ihan kiva palvelu silloin kun haluaa viettä aikaa omissa oloissa ja syödä jotain spesiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja tykkään kovasti. Pikkurahalla saa safkat kotiin kauempaakin
Mites kun ite tilaan ni aina palaa vähintään 25eur, mulle ainakin jo ihan iso raha
Ilmeisesti tässä viitattiin kuljetusmaksuun. Itse ruoat pitää maksaa myös paikan päällä syödessä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Wolt ottaa ravintoloista melkein kolmanneksen joten se ei todellakaan ole pienyrittäjän tukemista.
Kuinkas paljon ravintola ottaa katetta ruoka-aineista? Ei ne ravintolatkaan hyväntekeväisyyttä tee joten miksi Woltin pitäisi? Molemmat yrityksiä, joiden tehtävä on tehdä rahaa omistajilleen.
Ainahan ravintolat voisivat pyörittää omaa kotiinkuljetustoimintaansa, mutta yllättäen liian kallista eikä ole resursseja, paitsi jollain kotipizzalla
En tilaa ruokaa. Käyn ite kaupassa / hakee sushit tai pizzan joskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolt ottaa ravintoloista melkein kolmanneksen joten se ei todellakaan ole pienyrittäjän tukemista.
Kuinkas paljon ravintola ottaa katetta ruoka-aineista? Ei ne ravintolatkaan hyväntekeväisyyttä tee joten miksi Woltin pitäisi? Molemmat yrityksiä, joiden tehtävä on tehdä rahaa omistajilleen.
Ainahan ravintolat voisivat pyörittää omaa kotiinkuljetustoimintaansa, mutta yllättäen liian kallista eikä ole resursseja, paitsi jollain kotipizzalla
Täällä kyllä saa kotiinkuljetuksen suoraan suurimmasta osasta jostain turkkilaispizzerioistakin kun vaan googlaa numeron ja soittaa, joillain on myös oma nettitilaus. Itse suosin sitä woltin tai foodoran sijaan.
Kokeile Wolt sovellusta ja saat kolme kertaa(kolme ensimmäistä tilausta )5€ alennuksen tällä koodilla ZVR9NA8 eli hyödyt yhteensä 15€. Woltilla pystyy tilaamaan myös k kaupoista ja Wolt marketista niissä kaupungeissa,joissa on Wolt market.
Vierailija kirjoitti:
PAINO sanalla... Pikkurahalla...
Hirveetä riistoa sitä kuskia kohtaan, niska limassa saa kantaa "ruokaa"
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5972727c-f49d-4599-9652-6162ec21a557
Mikä ihmeen foodora kamppis täällä on käynnissä, tarvii näköjään mennä aika huonosti