Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut koskaan tunnetta, että olisitte kolleganne epäsuosiossa ettekä keksi syytä miksi?

Vierailija
02.10.2020 |

Aloitin keväällä uudessa paikassa. Olemme tehneet suurelta osin etätyötä. Lyhyitä tapaamisia on ollut parin viikon verran. Olen ollut ystävällinen tietääkseni kaikkia kohtaan, mutta silti on tullut tunne, että jokin puheessani ärsyttää. Pari henkilöä ilmaisee herkästi negatiiviseen sävyyn mielipiteensä samasta asiasta, josta olen juuri puhunut, tai saattaa olla pitkä hiljaisuus, kun jotakin sanon. Aivan kuin olisin sanonut jotakin väärää.

Mitenköhän voisin kehittää itseäni tässä tilanteessa? Ei näiltä puolitutuilta kehtaa kysyäkään asiasta. Vai onko tämä tavallinen tunne uudessa työyhteisössä. Olen ollut yli 5 vuotta edellisissä paikoissa, enkä muista kokeneeni tällaista tunnetta ennen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika vaikeaa karanteenissa. Kun ei ole koskaan nähnyt ihmistä livenä, ei näe sitä työtoverina.

Vierailija
2/5 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika on sinussa kun et kestä muiden mielipiteitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu usein ja tapahtuu ennen kuin ehdin kunnolla avata suutani. Osan kohdalla suhtautuminen muuttuu positiivisemmaksi myöhemmin, mutta kai meikäläisen olemuksessa on jotain jurppivaa.

Vierailija
4/5 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vika on sinussa kun et kestä muiden mielipiteitä

Edellisessä työpaikassa useampi sanoi minun sulautuvan joukkoon kuin joukkoon muun muassa sovittelevuuteni takia. Eli hyväksyn kaikenlaiset mielipiteet ja tulen toimeen hyvin erityyppisten persoonien kanssa.

Vierailija
5/5 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki saattaa olla kiinni, ja vaikuttaa ettei kukaan sano mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän