Käytätkö Wolt palvelua ja mitä mieltä olet siitä?
Kommentit (52)
En uskalla käyttää, olen nähnyt miten woltti-ihmiset tunkevat käsiään niihin ruokiin niin en uskalla tilata !
En. En käytä mitään nee keripalveluita.
Tilaan mieluummin suoraan m a t u paikoista kotiinkuljetuksella.
Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille! Koodi: TA7Y7XX
En käytä. Haen pitsan ihan itse kävellen pitseriasta. Mukavampaa kuin sovellusten kanssa pelleily.
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille! Koodi: TA7Y7XX
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
En käytä. Enkä käytä muitakaan vastaavia. Olen sen verran taloudellinen persoona, että pidän tuota rahan haaskaamisena. Ruokaan on tietty budjetti per kuukausi, ja se menisi komeasti yli, jos tilailisin ruoka-annoksia kotiin. Ja sitäpaitsi tulee syötyä huomattavasti terveellisemmin, kun itse kokkailee.
Ennen tilasin paljonkin, mutta Woltilla nousi johonkin 0,80e joku palvelumaksu niin loppu mun tilaukset sieltä miltein tyystin pl. n. kerran kuussa tilaan yhdestä paikasta jossa foodora ei ole vaihtoehtona.
Foodorakin jäänyt nyt vähemmälle, koska joku subin ateriakin maksaa tyyliin melkein 5e enemmän, kun paikan päällä, vaikka olisi ilmainen kotiinkuljetus. Kerran kun menin paikan päälle tilaamaan niin piti monta kertaa varmistaa myyjältä, että onko hinta nyt oikea, kun oli niin "halpa".
En ole ikinä tilannut, enkä usko että tilaankaan. Haen itse tai tilaan foodoralta.
Vierailija kirjoitti:
Yritin eilen mutta en saanut varmistettua että osoite on sovelluksessa oikein. Tilasin sitten foodorasta.
Sama täällä. Sovelluksessa häikkää enkä saanut toimimaan. Paitsi Foodoran tarjous huvitti. 8€ alennus ruuista, mutta kuljetus 8€. No joo...
🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻
Wolt 12€ + 30pv ilmaiset toimitukset uusille!
Koodi: TA7Y7XX
🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺
Käytän ja musta hyvä, mutta kuljetusmaksut kalliita. Tilaanki yleensä foodorasta mistä saa ilmasen toimituksen.
Kyllä käytän. Juuri tänäänkin tilasin lähi-K-Marketista siteitä kun menkat alkoivat aivan yllättäen ja siteet olivat loppu. Lisäksi ruokaa jonkin verran. Tilaus saapui 15 minuutissa ja olen tyytyväinen.
Liikaakin tullu, liian helppoa..foodoraa joskus aikoinaan käytin mutta tarjonta ei sillo vastannut ja helppous tarvitsemaani.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, koska maksuvaihtoehdot (ainakin koneella) ovat todella niukat: joku seteli ja joku outo maksumuoto, josta en ole koskaan kuullutkaan? Korttitietoja en todellakaan anna tuollaiselle toimijalle.
Woltin kuljetusmaksut ovat korkeammat kuin Foodoran, ainakin omassa kunnassani.
Woltissa kelpaavat kaikki yleisimmät maksukortit, en ymmärrä mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Käytän ja musta hyvä, mutta kuljetusmaksut kalliita. Tilaanki yleensä foodorasta mistä saa ilmasen toimituksen.
3,90 on täällä ainakin kallein toimitus..
Lähinnä K-Markettiin laitan tilauksia, ja yhteen ravintolaan. K-Market noin 4x kk, ja aivan huippua ollut kyllä, niin lähetit kun K-Market keräilijät.
Tilaan 3-5 kertaa viikossa. Ruokalähetit on usein komeita tummia miehiä ja heidän kanssaan on mukavaa jutellakkin.
Yritin eilen mutta en saanut varmistettua että osoite on sovelluksessa oikein. Tilasin sitten foodorasta.