Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jouluvalmisteluja teidän miehet tekee?

Vierailija
15.12.2013 |

Mun mies ei tee mitään. Tai saattaa se ehkä käydä kaupassa jos teen tarkan ostoslistan.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei edes käy kaupassa. Ei tee mitään

Vierailija
2/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee tasan yhtä paljon kuin minä - joulupäivänä laittaa vähän paremman paidan päälle kun mennään vanhemmilleni syömään. Emme juhli joulua tuon enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoja kun minäkin, ostaa lahjoja, siivoaa, suunnittelee kanssani jouluruokia, laittelee jouluvaloja ja muuttaa sisustusta jouluiseen suuntaan. Ei tarvitse tehdä mitään listoja, toimii ihan itsenäisesti ;-) 

Vierailija
4/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eilen siivosi lipaston laatikot, tänään pesee saunan. Myös vaatehuoneen siivous kuuluu miehelle. Samoin kokataan jouluruuat yhdessä.

Vierailija
5/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa, vie lapset pihalle kun teen joulusiivousta ja siivoaa itsekin, hoitaa joululahjaostoksia ohjeiden mukaan... Suunnittelu ja organisointi on enemmän mun hommia, mies auttaa toteuttamisessa.

Vierailija
6/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakee kuusen :)

Vierailija
7/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu olohuoneen sohvalla, katselee videoita ja juo kaljaa.

Vierailija
8/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:28"]

Ihan samoja kun minäkin, ostaa lahjoja, siivoaa, suunnittelee kanssani jouluruokia, laittelee jouluvaloja ja muuttaa sisustusta jouluiseen suuntaan. Ei tarvitse tehdä mitään listoja, toimii ihan itsenäisesti ;-) 

[/quote]

Mä taidan pyytää joulupukilta että se toisi sun miehen mulle joululahjaksi. Olisin tosi tosi kiltti koko loppuelämäni.

Vierailija
9/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa lahjoja, siivoaa, käy kaupassa tarpeen mukaan, joulukuusi haetaan ja koristellaan koko perheen voimin, ruuat teen suurimmaksi osaksi minä ja mies auttaa pyydettäessä.

Vierailija
10/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustaa kalat. Ja luultavasti lasten kanssa tekee pientä siistimistä aattoaamuna ja laittaa laatikot uuniin, kun olen töissä.

Vierailija
11/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa jouluvalot, hakee kuusen, tamppaa matot ja paistaa kinkun. Yhdessä käymme kaupassa ja mä siivoan vähän enemmän...

Vierailija
12/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitään. Kuusen hakee. Jouluvaloja olen pyytänyt nyt nätisti laittamaan viimeiset kolme viikkoa. Ei näy vieläkään. Teen siis itse. Muuten makas sohvalla läppäri sylissä. Aattona häipyy aamusta kaverin tallille ja tulee sopivasti ruoka-aikaan autorasvalta haisevana ja kädet paskaisina. On yleensä myös leiponut pipareita lasten kanssa, ei tänä vuonna. Ostin valmiin taikinan jotta lapset saa leipoa. Koita tässä nyt sit pitää joulumieltä yllä. Vituttaa.

Vierailija
13/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Minusta on selvää, että koska minä haluan viettää joulua, minä myös hoidan järjestelyt. Mieheni olisi mieluummin ilman joulua.

Vierailija
14/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 11:45"]

Ei mitään. Minusta on selvää, että koska minä haluan viettää joulua, minä myös hoidan järjestelyt. Mieheni olisi mieluummin ilman joulua.

[/quote]

Tuo on ok jos teillä ei ole lapsia. Mun mielestä lapsiperheessä sen sijaan molempien vanhempien tulisi osallistua, joulu on etenkin lapsia varten.

Vierailija
15/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se täyttää jääkaapin kaljatölkeillä, siinä sen tyypilliset lomavalmistelut.

Vierailija
16/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee joulupöytään syömään.

Siinäpä sitä aivan tarpeeksi jouluvalmisteluja miehelle, on _niin_ rankkaa tämä joulunalusaika - miehelle, miehen sanojen mukaan.

Vierailija
17/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa (kuten yleensäkin meillä). Hakee lasten kanssa kuusen. Ostaa lahjoja. Auttaa mua ruokien roudauksessa (meillä ei ole autoa). On hyvällä tuulella ja kiva kun multa palaa pinna.

On ylipäänsä mukana kaikessa, tykkää joulusta niinkuin minäkin :) 

Vierailija
18/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, eikö anna ostaa esim lisää jouluvaloja, kun sullahan on jo kolmet.

Vierailija
19/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa joulusiivouksen, ostelee joululahjoja, pystyttää ja koristelee kuusen. Auttaa keittössä jos tarvitsen eli usein kuorii kaikki laatikkoruokiin tarvittavat.

Hoitaa osan alkossa tarvittavista. Käy ruokaostoksilla ja kaupoissa muutenkin jos on tarvetta. Hoitaa ja laittaa pihan jouluvalot. Yhdessä miettii mun kanssa mitä lahjoja kellekkin,

Vierailija
20/62 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laita tikkua ristiin mutta silti kutsui appivanhemmat meille jouluksi. Mä taidan häipätä jonnekin muualle. Olkoon kolmisin paskaisessa kämpässä, syököön vaikka näkkileipää ja etikkakurkkuja jouluruoaksi.