Minä hehkutan onnea facebookissa
On oikeasti vakaa ja hyvä avioliitto, yhdessä yli 20 v. Muutenkin päivitän positiivista. On hupaisaa, jos joku ajattelee, että varmaan jotain hämärää nyt! Muualla maailmassa ihan normaalia. Itsekin luen mieluummin iloisia postauksia kuin niitä, missä AINA kaikki huonosti, ihan joka päivä. Omaankin elämään vaikuttaa, kun ottaa positiivisen asenteen.
-Oikeasti onnellinen-
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 16:58"]Rehellisesti sanottuna, kyllä mua vituttaa kärvistellä paskassa parisuhteessa, kun toiset hehkuu ja hihkuu onneaan. Tekis mieli käydä vetämässä näitä hehkuttajia lättyyn, mutta en sitä sivistyneenä ihmisenä kuitenkaan tee, tekisi vaan mieli. Ei mua ainakaan ilostuta se, että jollain menee hyvin ja sitä on pakko hieroa toisen naamalle. On kuin veistä haavassa käännettäisiin. Tykkään näiden hehkuttajien päivityksiä vain siksi, kun niin kuuluu tehdä.
Ja miksi kärvistelen paskassa parisuhteessa? No siksi kun vielä ei ole aika kypsä lähteä tästä kävelemään.
[/quote]
Ei se niiden onnellisten syytä ole...eikä heidän onni ole sinulta pois . Itsekin ollut joskus huonossa parisuhteessa, nyt onneksi hyvässä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuudesta kertomisessa ei ole mitään pahaa. Se tyyli on se avain. Näillä on eroa:
"Ihanaa! Ihana mieheni teki musta tälläisen videon youtubeen kaikkien katsottavaksi, jossa kosii mua. Siis en kestä! Kuinka ihana voi mies olla! Näin hyviä miehiä ei olekaan missää. Paitsi mulla siis. hih!"
"Tapahtui meillä: Myrtsinä kotiin kun kurkku kipeä ja pyöränkumikin puhkesi. Ovella vastassa mies polvillaan ja sormus tyrkyllä. Kyllä jäin myrtis oven taa. Eli kihloissa ollaan! :)"
Eli tyrkky vs. aito. Aito ei tyrkytä sitä onneaan toisten silmille ja hehkuta niin maan perkuleesti. Aito kertoo aitoja tilanteita aidosta elämästä jopa ironisesti ja hauskasti.
Haha! Millä tavoin tuo toinen on aidompi? Ai täytyy valittaakin?! Minusta tuo ensimmäinen kuulostaa aidommalta.
Mulle tulee aina noista miesten hehkutus päivityksistä olo että ne ei oo totta.
Luulen aina että noilla on jokin kulissi kun hehkutetaan. Siis ihan vain siksi kun se ei vaikuta aidolta.
Mies on hyvä ja ansaitsee hehkutusta, mutta en kyllä halua kaikkien fb kavereiden näkevän sitä. Minusta se vaan on liian henkilökohtaista jaettavaksi.
Positiivisia juttuja luen mielelläni, mutta sokerilla kuorrutetut jutut näyttävät feikiltä.
Enkä ole katkera tai toivo että toisilla menee huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Itsekeskeisyydessäsi sinulta jää huomaamatta se, että vaikutat kerskailevalta, tykkäyksiä keräävältä ihmiseltä, jota kiinnostaa vain oma onni ja se että muut varmasti huomaavat sen. Yrittäisit ennemmin aidosti ilahduttaa muita.
Minä olen puolestani vastapainona. Olen huomannut, että liian onnelliset ja iloiset jutut ärsyttävät muita ja en enää päivitä niitä. Yritän välillä keksiä jotain valittamisen aihetta, esim. flunssa. Yksi kaverini odottaa jatkuvasti pahoja uutisia ja luuli kerran jo että olemme eroamassa kun en ehtinyt päivittämään Facebookia vaellusretkellä ja muutenkin kerron matkoista vasta matkojen jälkeen. Kaverilla naama venähti kun ei ollutkaan mitään jännää syytä radiohiljaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekeskeisyydessäsi sinulta jää huomaamatta se, että vaikutat kerskailevalta, tykkäyksiä keräävältä ihmiseltä, jota kiinnostaa vain oma onni ja se että muut varmasti huomaavat sen. Yrittäisit ennemmin aidosti ilahduttaa muita.
Minä olen puolestani vastapainona. Olen huomannut, että liian onnelliset ja iloiset jutut ärsyttävät muita ja en enää päivitä niitä. Yritän välillä keksiä jotain valittamisen aihetta, esim. flunssa. Yksi kaverini odottaa jatkuvasti pahoja uutisia ja luuli kerran jo että olemme eroamassa kun en ehtinyt päivittämään Facebookia vaellusretkellä ja muutenkin kerron matkoista vasta matkojen jälkeen. Kaverilla naama venähti kun ei ollutkaan mitään jännää syytä radiohiljaisuudelle.
Tyypillinen av-mamma. Kateellinen ja ilkeä. Odottaa vain kurjia uutisia ystävästään.
Rehellisesti sanottuna, kyllä mua vituttaa kärvistellä paskassa parisuhteessa, kun toiset hehkuu ja hihkuu onneaan. Tekis mieli käydä vetämässä näitä hehkuttajia lättyyn, mutta en sitä sivistyneenä ihmisenä kuitenkaan tee, tekisi vaan mieli. Ei mua ainakaan ilostuta se, että jollain menee hyvin ja sitä on pakko hieroa toisen naamalle. On kuin veistä haavassa käännettäisiin. Tykkään näiden hehkuttajien päivityksiä vain siksi, kun niin kuuluu tehdä.
Ja miksi kärvistelen paskassa parisuhteessa? No siksi kun vielä ei ole aika kypsä lähteä tästä kävelemään.