Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä hehkutan onnea facebookissa

Vierailija
13.12.2013 |

On oikeasti vakaa ja hyvä avioliitto, yhdessä yli 20 v. Muutenkin päivitän positiivista. On hupaisaa, jos joku ajattelee, että varmaan jotain hämärää nyt! Muualla maailmassa ihan normaalia. Itsekin luen mieluummin iloisia postauksia kuin niitä, missä AINA kaikki huonosti, ihan joka päivä. Omaankin elämään vaikuttaa, kun ottaa positiivisen asenteen.

-Oikeasti onnellinen-

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:47"]Itsekeskeisyydessäsi sinulta jää huomaamatta se, että vaikutat kerskailevalta, tykkäyksiä keräävältä ihmiseltä, jota kiinnostaa vain oma onni ja se että muut varmasti huomaavat sen. Yrittäisit ennemmin aidosti ilahduttaa muita. 

[/quote]

Tällaiset ihmiset kyllä inhottaa. Selataan facebookkia siinä toivossa, että josko jollain nyt menisi päin persettä. Ja toisten onnellisuus on sinulta aina pois, olet myös kateellinen ja katkera kaikesta. Et osaa iloita ystäväsi onnesta etkä nähdä hyvää omassa elämässäsi.

Vierailija
82/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:47"]

Itsekeskeisyydessäsi sinulta jää huomaamatta se, että vaikutat kerskailevalta, tykkäyksiä keräävältä ihmiseltä, jota kiinnostaa vain oma onni ja se että muut varmasti huomaavat sen. Yrittäisit ennemmin aidosti ilahduttaa muita. 

[/quote]

Tyypillinen suomalainen kommentti. Missään ei ole mitään hyvää ja toisen ilo on muille suru ja heiltä pois. Yes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuudesta kertomisessa ei ole mitään pahaa. Se tyyli on se avain. Näillä on eroa:

"Ihanaa! Ihana mieheni teki musta tälläisen videon youtubeen kaikkien katsottavaksi, jossa kosii mua. Siis en kestä! Kuinka ihana voi mies olla! Näin hyviä miehiä ei olekaan missää. Paitsi mulla siis. hih!"

"Tapahtui meillä: Myrtsinä kotiin kun kurkku kipeä ja pyöränkumikin puhkesi. Ovella vastassa mies polvillaan ja sormus tyrkyllä. Kyllä jäin myrtis oven taa. Eli kihloissa ollaan! :)"

Eli tyrkky vs. aito. Aito ei tyrkytä sitä onneaan toisten silmille ja hehkuta niin maan perkuleesti. Aito kertoo aitoja tilanteita aidosta elämästä jopa ironisesti ja hauskasti.

Vierailija
84/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:04"]Onnellisuudesta kertomisessa ei ole mitään pahaa. Se tyyli on se avain. Näillä on eroa:

"Ihanaa! Ihana mieheni teki musta tälläisen videon youtubeen kaikkien katsottavaksi, jossa kosii mua. Siis en kestä! Kuinka ihana voi mies olla! Näin hyviä miehiä ei olekaan missää. Paitsi mulla siis. hih!"

"Tapahtui meillä: Myrtsinä kotiin kun kurkku kipeä ja pyöränkumikin puhkesi. Ovella vastassa mies polvillaan ja sormus tyrkyllä. Kyllä jäin myrtis oven taa. Eli kihloissa ollaan! :)"

Eli tyrkky vs. aito. Aito ei tyrkytä sitä onneaan toisten silmille ja hehkuta niin maan perkuleesti. Aito kertoo aitoja tilanteita aidosta elämästä jopa ironisesti ja hauskasti.

[/quote]

Niin että täyttä onnea ei voi olla? Tuossakin piti olla ensin kurkku kipeä ja pyöränkumi puhki...

Vierailija
85/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju!

Vierailija
86/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomioin miestäni kaikkia kanavia pitkin, kerron kuinka rakastan ja kuinka onnellinen hänen kanssaan olen. Sähköpostilla, tekstareilla, soitoilla, kasvokkain, facebookissa, jne. jne. jne. Jos se jotakuta ärsyttää, se on voi voi. Evvk, sorry :)

Vierailija
87/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:18"]Mä huomioin miestäni kaikkia kanavia pitkin, kerron kuinka rakastan ja kuinka onnellinen hänen kanssaan olen. Sähköpostilla, tekstareilla, soitoilla, kasvokkain, facebookissa, jne. jne. jne. Jos se jotakuta ärsyttää, se on voi voi. Evvk, sorry :)

[/quote]

Hyvä :))))

Vierailija
88/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:04"]Onnellisuudesta kertomisessa ei ole mitään pahaa. Se tyyli on se avain. Näillä on eroa:

[/quote]

Niin että täyttä onnea ei voi olla? Tuossakin piti olla ensin kurkku kipeä ja pyöränkumi puhki...

[/quote]

Ymmäristkö tahallasi väärin? Voi olla täyttä onnea. Esimerkki kuvasti vaan sitä aitoutta. Uusi esimerkki:

"Mies ajeli parran, nyt se näyttää ihan munamieheltä. No rakastan sitä silti."

vs.

"Mieheni näyttää Brad Pittiltä, uu, eikö ookki hottis!!?"

Tajuatko?

Vierailija
89/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, miksi ei voi olla 100% puhdasta onnea, ilman negatiivisuutta? Esim. Rakastan miestäni yli kaiken. Ei siihen tarvita kipeitä kurkkuja, rikkoneita pyöränkumeja tai piilovittuilua miehen ulkomuodosta.

Vierailija
90/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Y)

Vierailija
91/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:29"]

Edelleen, miksi ei voi olla 100% puhdasta onnea, ilman negatiivisuutta? Esim. Rakastan miestäni yli kaiken. Ei siihen tarvita kipeitä kurkkuja, rikkoneita pyöränkumeja tai piilovittuilua miehen ulkomuodosta.

[/quote]

No ei tarvita. Rakastan miestäni täysillä kyllä. Mutta jos siihen ei ole muuta lisättävää, niin onko oikea paikka esim. facen statuspäivitys? Huomioi kohderyhmä. Jos viesti on rakastan miestäni, eikö kohderyhmä ole mieheni? Jos viestini on rakastan miestäni koska hän teki jotain erityistä, jostain huolimatta tai eritysesti siksi että, silloin siinä saattaa olla laajemmallekin kohderyhmälle jotain. Ja piilovittuilu...hah. Jotkut ei siis tajua ironiaa, joka elämän suola..ymmärrän. Naivit statukset ja hehkutukset nyt vaan on naiveja. Ei voi mitään.

Vierailija
92/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa hyvä ketju av:lla. Hyviä kommentteja, ei ihan vielä ole mennyt usko ihmisiin.

Vierailija
93/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:42"]

[/quote]

No ei tarvita. Rakastan miestäni täysillä kyllä. Mutta jos siihen ei ole muuta lisättävää, niin onko oikea paikka esim. facen statuspäivitys? Huomioi kohderyhmä. Jos viesti on rakastan miestäni, eikö kohderyhmä ole mieheni? Jos viestini on rakastan miestäni koska hän teki jotain erityistä, jostain huolimatta tai eritysesti siksi että, silloin siinä saattaa olla laajemmallekin kohderyhmälle jotain. Ja piilovittuilu...hah. Jotkut ei siis tajua ironiaa, joka elämän suola..ymmärrän. Naivit statukset ja hehkutukset nyt vaan on naiveja. Ei voi mitään.

[/quote]

Ai niin sori, se on naiivi, ei naivi. Tulee sanomista kielipoliisilta ja älykkyydenmittaajilta muuten..hekoheko.

Vierailija
94/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset, jotka hehkuttavat liittoaan ja miestään, ovat myös hyviä vaimoja, äitejä ja ystäviä. Iloinen ja positiivinen ihminen on hyvä ihminen. Katkera ja ilkeä ihminen taas haluaa muille epäonnea ja on itsekin negatiivinen, joten hänen elämänsäkin on pelkkää katkeruutta ja pessimismiä.

Vierailija
95/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:42"]

[/quote]

[/quote]

Minä ilahdun ystävieni onnesta enkä suinkaan tukehdu ällötyksestä jos muut kirjoittavat toisilleen julkisia pusipusi-viestejä, mutta olen kyllä kanssasi samaa mieltä tästä. Siis kohdeyleisöstä ja muusta. Itsekin olen melkoinen ällösöpöstelijä eikä miehelleni ole taatusti epäselvää, miten paljon häntä rakastan, mutta miksi hänen pitäisi tulla se lukemaan minun Facebook-seinältäni? Mainitsen hänet tilapäivityksissäni vain, jos on jokin erityinen syy mainita. Enhän muutenkaan oleta, että kaikki minua kiinnostavat asiat kiinnostavat Facebook-kavereitani jatkuvasti. Esimerkiksi työprojekti, josta olin täpinöissäni kaksi kuukautta sitten, joka päivä siitä lähtien, ja vielä tänäänkin. Voin ohimennen mainita kerran tai kaksi, jos projektista on jotain yleisluontoisesti mielenkiintoista mainittavaa, mutta miksi ihmeessä minun pitäisi ihan vain ilmoitusluontoisesti muistuttaa ihmisille, että oih, kyllä minulla on sitten ihana projekti? <3 <3 <3

Jos on vaikka kihlajaisuutinen, hääpäivä, miehen merkkipäivä, tai miehen kanssa on tehty jotain erityisen kivaa... hehkuttakaa, hehkuttakaa pois! Eikä se tietysti minua häiritse vaikka hehkuttaisitte joka ikistä arkistakin hetkeä, mutta kyllähän siinä tapauksessa inflaatio tätä hehkutusta syö, lukijoiden silmissä.

Vierailija
96/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin eri asia laittaa, että "mies on niin ihana, toi kukkia!" kuin sellaista "meilläpä on asiat tosi ruusuisesti, kai teillä ottaa päähän se kuin hyvin meillä menee, ihme valittajia te muut ootte, miksei tuu yläpeukkua, mä niin vihaan tätä maata ja näitä negatiivisia ihmisiä täällä!!!!!!11"

Vierailija
97/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 16:24"]Se on niin eri asia laittaa, että "mies on niin ihana, toi kukkia!" kuin sellaista "meilläpä on asiat tosi ruusuisesti, kai teillä ottaa päähän se kuin hyvin meillä menee, ihme valittajia te muut ootte, miksei tuu yläpeukkua, mä niin vihaan tätä maata ja näitä negatiivisia ihmisiä täällä!!!!!!11"

[/quote]

Vähän lähti mopo keulimaan....En ole koskaan nähnyt eikä tässä ole kukaan kertonut että lällättelee toisille...

Vierailija
98/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:17"]Usein ne, ketkä ovat onnellisia ja hehkuttavat onnea, ovat iloisia muutenkin. Nämä vahingoniloiset ja katkerat valittajat ovat usein naama norsunveellä

[/quote]

Nyt meni huti. Mun perusilmeeni on valitettavn synkkä ja ruttunen. Moni yllättyykin, että mikä iloinen veijari sieltä kuoriituukaan. ;D

Vierailija
99/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu ap :) ja muut onnelliset :)

Vierailija
100/108 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on vapaa temmellyskenttä ja mielestäni kukin saa päivittää ihan mitä itse haluaa. Yleensä itse laitan jotain hyvistä hetkistä :) esim. perheriitoja en halua levitellä enkä postaa muutenkaan parisuhde asioita, mutta muita elämän ilon hetkiä kylläkin. Joskus miettiny jos poistais kaikki kaverit ja kirjottelis vaan itelleen päivän tapahtumia. Eipä vois kukaan loukkaantua.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän