Minä hehkutan onnea facebookissa
On oikeasti vakaa ja hyvä avioliitto, yhdessä yli 20 v. Muutenkin päivitän positiivista. On hupaisaa, jos joku ajattelee, että varmaan jotain hämärää nyt! Muualla maailmassa ihan normaalia. Itsekin luen mieluummin iloisia postauksia kuin niitä, missä AINA kaikki huonosti, ihan joka päivä. Omaankin elämään vaikuttaa, kun ottaa positiivisen asenteen.
-Oikeasti onnellinen-
Kommentit (108)
Mä olen päättänyt, kun mä olen onnellinen, niin se saa näkyä ja kuulua. Anna positiivista palautetta aina, kun voin. Perheelle, suvulle, kavereille.. Puhun muutkin asiat suoraan ääneen.
Jos joku pitää kerskailuna ja pätemisenä, niin se katkera ihminen voi aina poistua mun lähipiiristä. En enää suostu möllöttämään, koska osa jengistä ei osaa olla onnellisia ja syyllistyvät kaikesta. Ei todellakaan ole mun syy ja vika.
Mä elän omaa elämääni.
Suomessa pitäosi vaan aamusta iltaan valittaa. Oikeasti ei voi olla onnellinen, varmasti on oikeasti ero tulossa. Oikeasti. Voisiko tää pessimismin kulttuuri jo loppua maastamme? Minä olen hyvässä liitossa, kerron siitä avoimesti. Iloitsen myös muiden onnesta. Ja tuen, jos surua on .
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:00"]Mä olen päättänyt, kun mä olen onnellinen, niin se saa näkyä ja kuulua. Anna positiivista palautetta aina, kun voin. Perheelle, suvulle, kavereille.. Puhun muutkin asiat suoraan ääneen.
Jos joku pitää kerskailuna ja pätemisenä, niin se katkera ihminen voi aina poistua mun lähipiiristä. En enää suostu möllöttämään, koska osa jengistä ei osaa olla onnellisia ja syyllistyvät kaikesta. Ei todellakaan ole mun syy ja vika.
Mä elän omaa elämääni.
[/quote]
Peesi :)
Ap
Ilo ja onni luo ympärilleen iloa ja onnea. Se moninkertaistuu. Samoin käy vihalle, katkeruudelle, kateudelle. Ollaan iloisia toistemme onnesta.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:57"]Luen 100 krt mieluummin hehkutusta kuin sitä että ukko on perseestä, kaikki paikat särkee, pomo vittuili taas. Näitäkin on. Minä tulen hyvälle tuulelle toisten onnesta :)
[/quote]
Sama :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:02"]
Suomessa pitäosi vaan aamusta iltaan valittaa. Oikeasti ei voi olla onnellinen, varmasti on oikeasti ero tulossa. Oikeasti. Voisiko tää pessimismin kulttuuri jo loppua maastamme? Minä olen hyvässä liitossa, kerron siitä avoimesti. Iloitsen myös muiden onnesta. Ja tuen, jos surua on .
[/quote]
Jos tuo ei ollut valitusta niin mitä sitten? Valitat siitä, että muut valittaa. Sinä saat valittaa muiden valituksesta, mutta muut eivät saa valittaa omista asioistaan?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:02"]
[/quote]
Jos tuo ei ollut valitusta niin mitä sitten? Valitat siitä, että muut valittaa. Sinä saat valittaa muiden valituksesta, mutta muut eivät saa valittaa omista asioistaan?
[/quote]
Hieman eri asia :D
Usein ne, ketkä ovat onnellisia ja hehkuttavat onnea, ovat iloisia muutenkin. Nämä vahingoniloiset ja katkerat valittajat ovat usein naama norsunveellä
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:17"]Usein ne, ketkä ovat onnellisia ja hehkuttavat onnea, ovat iloisia muutenkin. Nämä vahingoniloiset ja katkerat valittajat ovat usein naama norsunveellä
[/quote]
Totta!!!
Tällainen aloitus olisi missä tahansa muualla saanut lämpimän vastaanoton. Kyllä Suomi on katkera ja epäempaattinen maa.
Terv. 20 v. Muualla asunut.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:55"]Joo luin toisen ketjun. Olin aika tyrmistynyt. Eli jos joku on onnellinen julkisesti, niin av-mamma analysoi ja toivoo, että suhteessa on silloin jotain pielessä...Aika sairasta. Ilo ja onni tuo ympärilleen aina hyvää, katkeruus ja kateus pahaa.
[/quote]
Samaa mieltä.
No ei tarvitse kuin palstaa lukea, niin huomaa asian. Jokainen valittaa ja haukkuu koko ajan. Jos joku pistää iloisen aloituksen, hänet teilataan heti.
Olen 46 v. Naimisiin menin 19 v. Rakastan miestäni edelleen yli kaiken ja hän minua. Eilistä ei voi muuttaa, huomisesta ei tiefä, joten elän täysillä tätä päivää.
Ja kerron myös julkisesti onnestamme. Ikävää, että onni saa jonkun ihmisen vihaiseksi ja katkeraksi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:30"]Olen 46 v. Naimisiin menin 19 v. Rakastan miestäni edelleen yli kaiken ja hän minua. Eilistä ei voi muuttaa, huomisesta ei tiefä, joten elän täysillä tätä päivää.
Ja kerron myös julkisesti onnestamme. Ikävää, että onni saa jonkun ihmisen vihaiseksi ja katkeraksi.
[/quote]
Ihana <3
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:26"]
No ei tarvitse kuin palstaa lukea, niin huomaa asian. Jokainen valittaa ja haukkuu koko ajan. Jos joku pistää iloisen aloituksen, hänet teilataan heti.
[/quote]
Valivali.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:56"]
On minullakin onnellinen liitto mutta en Facebookissa meidän suhteesta silti tee päivityksiä. Toki positiivisia on päivitykset muuten.
[/quote]
Ja? Se on sinun valintasi. Toki kaikkien kukkien kuuluu kukkia kuten teillä kukitaan..
Olen huomannut, että ilonaihe määrittelee pitkälti muiden reaktiot. Itse olen todella iloinen omasta lapsettomasta, vapaasta ja huolettomasta elämäntavastani, ja se kirvoittaa aina välillä peitellyn katkeria kommentteja. Joidenkin mielestä ei ole sopivaa olla tyytyväinen omiin lisätymisvalintoihinsa, jos ne ovat erilaiset kuin itsellä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:30"]Olen 46 v. Naimisiin menin 19 v. Rakastan miestäni edelleen yli kaiken ja hän minua. Eilistä ei voi muuttaa, huomisesta ei tiefä, joten elän täysillä tätä päivää.
[/quote]
Hieno kirjoitus
Kehun ihmisiä niin usein kuin mahdollista, myös miestäni ja kerron kuinka onnellinen hänen kanssaan olen. Olen positiivinen ihminen, enkä osaa olla kateellinen kellekään. Valitan hyvin harvoin yhtään mistään. :-)
Mutta fb:sta jätän parisuhde-hehkutukset pois. Ja se on minun tietoinen valinta. Ihan vain siitä syystä, että ne ovat mieheni ja minun välisiä asioita.
Luen 100 krt mieluummin hehkutusta kuin sitä että ukko on perseestä, kaikki paikat särkee, pomo vittuili taas. Näitäkin on. Minä tulen hyvälle tuulelle toisten onnesta :)