Minä hehkutan onnea facebookissa
On oikeasti vakaa ja hyvä avioliitto, yhdessä yli 20 v. Muutenkin päivitän positiivista. On hupaisaa, jos joku ajattelee, että varmaan jotain hämärää nyt! Muualla maailmassa ihan normaalia. Itsekin luen mieluummin iloisia postauksia kuin niitä, missä AINA kaikki huonosti, ihan joka päivä. Omaankin elämään vaikuttaa, kun ottaa positiivisen asenteen.
-Oikeasti onnellinen-
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:41"]On oikeasti vakaa ja hyvä avioliitto, yhdessä yli 20 v. Muutenkin päivitän positiivista. On hupaisaa, jos joku ajattelee, että varmaan jotain hämärää nyt! Muualla maailmassa ihan normaalia. Itsekin luen mieluummin iloisia postauksia kuin niitä, missä AINA kaikki huonosti, ihan joka päivä. Omaankin elämään vaikuttaa, kun ottaa positiivisen asenteen.
-Oikeasti onnellinen-
[/quote]
Minäkin juuri hehkutin. Se oli päiväni paras oivallus, miksi en jakaisi rakkaideni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:41"]On oikeasti vakaa ja hyvä avioliitto, yhdessä yli 20 v. Muutenkin päivitän positiivista. On hupaisaa, jos joku ajattelee, että varmaan jotain hämärää nyt! Muualla maailmassa ihan normaalia. Itsekin luen mieluummin iloisia postauksia kuin niitä, missä AINA kaikki huonosti, ihan joka päivä. Omaankin elämään vaikuttaa, kun ottaa positiivisen asenteen.
-Oikeasti onnellinen-
[/quote]
Minäkin juuri hehkutin. Se oli päiväni paras oivallus, miksi en jakaisi rakkaideni kanssa.
[/quote]
Sama :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 13:57"]Luen 100 krt mieluummin hehkutusta kuin sitä että ukko on perseestä, kaikki paikat särkee, pomo vittuili taas. Näitäkin on. Minä tulen hyvälle tuulelle toisten onnesta :)
[/quote]
Sama
En ymmärrä miksi omaa parisuhdetta pitäisi hehkuttaa somessa? Ei se muita niin kovasti ilahduta.
Minäkin olen onnellinen mm. vauraudestani, mutta en todellakaan tekisi siitä päivityksiä fb:iin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:50"]En ymmärrä miksi omaa parisuhdetta pitäisi hehkuttaa somessa? Ei se muita niin kovasti ilahduta.
[/quote]
Minuakin ainakin ilahduttaa muiden onni ja ilo. Oletpa epäempaattinen :o
Näistä onnenhehkutuksista voi olla montaa mieltä. Välillä tuntuu, että hehkuttaja uskottelee itselleen jotain siinä samalla. Toinen ryhmä on nämä valehtelijat. Yksikin tuttu on niiin rakastunut mieheensä ja perheeseensä, mutta käy meillä itkemässä paskaa parisuhdettaan ja seksiä hakemassa. Noh meitä on moneksi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:22"]Tällainen aloitus olisi missä tahansa muualla saanut lämpimän vastaanoton. Kyllä Suomi on katkera ja epäempaattinen maa.
Terv. 20 v. Muualla asunut.
[/quote]
Sinulta on näköjään hävinny myös medialukutaito.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:16"]Näistä onnenhehkutuksista voi olla montaa mieltä. Välillä tuntuu, että hehkuttaja uskottelee itselleen jotain siinä samalla. Toinen ryhmä on nämä valehtelijat. Yksikin tuttu on niiin rakastunut mieheensä ja perheeseensä, mutta käy meillä itkemässä paskaa parisuhdettaan ja seksiä hakemassa. Noh meitä on moneksi.
[/quote]
Ei mitään tarvitse todistella. Jos on onnellinen ja haluaa sen jakaa muiden kanssa, miksi se sinua ottaa noin kovasti pattiin?? Katkera olet ja kateellinen. Mitä ne surkuttelijat, itkijät ja valittajat sitten viestittävät? Ovat onnellisia jollakin sairaalla kierolla tavalla vai? Ensin oksentavat kaiken faceen ja kotona ovat hymyssä suin? Melko friikkiä. Eiköhän ole niin, että ne onnenhehkuttajat ovat melkein aina myös oikeasti onnellisia ja ne rutkuttajat rutkuttavat myös irl. Sitten ovat erikseen onnenpäivityksistä katkeroituneet ja kateelliset kun toisen onni ottaa päähän kun oma elämä menee päin persettä. Toisen onni ei ole sinulta pois ja toisen onni einole facen vika tai sen hehkuttajan vika.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:16"]Näistä onnenhehkutuksista voi olla montaa mieltä. Välillä tuntuu, että hehkuttaja uskottelee itselleen jotain siinä samalla. Toinen ryhmä on nämä valehtelijat. Yksikin tuttu on niiin rakastunut mieheensä ja perheeseensä, mutta käy meillä itkemässä paskaa parisuhdettaan ja seksiä hakemassa. Noh meitä on moneksi.
[/quote]
Ei mitään tarvitse todistella. Jos on onnellinen ja haluaa sen jakaa muiden kanssa, miksi se sinua ottaa noin kovasti pattiin?? Katkera olet ja kateellinen. Mitä ne surkuttelijat, itkijät ja valittajat sitten viestittävät? Ovat onnellisia jollakin sairaalla kierolla tavalla vai? Ensin oksentavat kaiken faceen ja kotona ovat hymyssä suin? Melko friikkiä. Eiköhän ole niin, että ne onnenhehkuttajat ovat melkein aina myös oikeasti onnellisia ja ne rutkuttajat rutkuttavat myös irl. Sitten ovat erikseen onnenpäivityksistä katkeroituneet ja kateelliset kun toisen onni ottaa päähän kun oma elämä menee päin persettä. Toisen onni ei ole sinulta pois ja toisen onni einole facen vika tai sen hehkuttajan vika.
[/quote]
Juuri näin
Jännä juttu. Onnenhehkuttajat muka valehtelee/liioittelee/peittelee. Mutta valittajat jotka vittuilee/valittaa/haukkuu niin puhuvat aina totta. Voihan sitä katkeruuksissaan tietysti puhua mitä vain. Antakaa onnellisten olla onnellisia
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:00"]Mä olen päättänyt, kun mä olen onnellinen, niin se saa näkyä ja kuulua. Anna positiivista palautetta aina, kun voin. Perheelle, suvulle, kavereille.. Puhun muutkin asiat suoraan ääneen.
Jos joku pitää kerskailuna ja pätemisenä, niin se katkera ihminen voi aina poistua mun lähipiiristä. En enää suostu möllöttämään, koska osa jengistä ei osaa olla onnellisia ja syyllistyvät kaikesta. Ei todellakaan ole mun syy ja vika.
Mä elän omaa elämääni.
[/quote]
Peesi :)
Ap
[/quote]
peesi ja komppi...ärsyttäviä. Samoin jos jokin on not. Argh!!
Hehkuttaa saa, kun siihen on aihetta. On toisaalta ymmärrettävää, että se voi vääntää veistä haavassa sellaisella, joka kärvistelee huonossa suhteessa tai on yksin. Vaikka ymmärtää, ettei toisen onni ole itseltä pois.