Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo toimeentulotuen 75€ koronalisä menee pääosiltaan päihteisiin, ei ruokiin tai palveluihin.

Vierailija
01.10.2020 |

ev

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet on välttämättömiä ketutuslääkkeitä. 

Vierailija
82/88 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää av-palsta pullollaan noita tt-tuki asiakkaita, kun selkeä fakta saa jatkuvasti alapeukkuja?

Selkällä faktalla olisi näyttää luotettavia lähdetietoja, esim tilastoja. Alapeukkuja satelee kun kuvittelee laukovansa suuria totuuksia mutta näppikselle putoaa sitä itseään...

Selkeä fakta on se että kelan maksupäivinä on parhaimmat myynnit Alkossa ja taksissa. Lähikauppojen keskikalja myynti pomppaa myös näinä päivinä ylöspäin.

Tätä faktaa voit sinäkin mennä todentamaan tuolloin lokakuun 16 päivä lähimmän Alkon nurkille.

Terveisin entinen lähikaupan täti, nykyinen Alkon myyjä ja taksikuskin tytär.

Tiedoksi, että ei ole vain yhtä Kelan tukien maksupäivää, vaan eri tuet maksetaan eri päivinä. Esimerkiksi asumistuki ja opintotuki maksetaan kuukauden 1. päivä, mutta kuun alussa on myös monen palkkapäivä. Toimeentulotukea maksetaan pitkin kuukautta sitä mukaa kuin päätöksiä tehdään.

Myös työmarkkinatuki voi tulla periaatteessa minä päivänä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ei maksatuksessa kyseistä koronalisää näy, oli siis vaan äänten kattelemista tulevaisuuteen.

Vierailija
84/88 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aplla. Itse ostan ruokaa ja pyykinpesuainetta.

Vierailija
85/88 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin uudet talvikengät.

Vierailija
86/88 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulinnut visertelee, ettei sitä 75€ lisää sittenkään makseta, eli älkää viä ostako kenkiänne ja Omoja.

Vierailija
87/88 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän perheen jolla tuo menee pesukoneeseen. Vanha on ollut rikki kuukausitolkulla, mutta sossu ei maksa uutta koska talossa on pesutupa vaikkei sinne aikoja saakaan. Uskon että suurella osalla asiakkaista nuo rahat menevät johonkin isompaan kodintarvikkeeseen, tai lasten harrastusvälineisiin (sossu tukee lapsen harrastuksia 90e/vuosi). Jos se jollain päihteisiin menee, niin kiertoonhan sekin raha päätyy.

Jos olisi kyseessä pariskunta abdi&fatima saisivat uusimman upon.

Vierailija
88/88 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ap, entä jos parantasaisit elämäntapojasi nyt ja ostaisit sillä rahalla vaikka hedelmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi