Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
Sille vastaajalle, jonka mielestä laktoosi-intoleranssia ei ole olemassa... Tervetuloa paikalle, kun laktoosista kärsivä kamppailee hirveiden vatsaongelmiensa kanssa. Aasialaisista ja afrikkalaisista vain todella harva sietää laktoosia.
Tyhmä saat toki olla, mutta tietämättömyys on rasittavaa.
-Vapaaehtoista lapsettomuutta on turha perustella omalla jaloudella "maailmassa on liikaa ihmisiä ja niin paljon hylättyjä lapsia, miksi tehdä omia tai ylipäätään uusia ihmisiä". Sanokaa vaan että "en halua lapsia". Ei maailmaa pelasta se että joku suomalainen jättää lisääntymättä, etenkään kun se käyttää rahansa paljon ympäristöystävällisesti avartavaan matkustamiseen, lapsityövoimalla tehtyihin muotivaatteisiin ja sademetsästä hakatusta puusta tehtyihin keittiönkaappeihin.
-Ai sulla on rahat tiukalla, voi kun kurjaa. Mikset jättänyt sitä kampaajaa ja manikyyriä ja hierojaa ja tuota rumaa laukkua ja muutamaa postimyyntipaketin tilaamista väliin tässä kuussa? Miksi koet tarpeelliseksi ruikuttaa rahattomuuttasi minulle?
-Monet säälii minua koska olen paljon yksinäni eikä minulla ole seurapiiriä. Se on ihan oma valinta. Harvan ihmisen seura on miellyttävää, eikä minunkaan seurani kenenkään elämänlaatua paranna. Suurin osa ihmisistä on kusipäitä, myös minä. Olen ihan tyytyväinen näin, säästä tuo koiranpennunilmeesi jollekin muulle.
Pidän "stadin slangia" nolona ja huvittavana mongerruksen ja helsinkiläisiä pelleinä joille susiraja nauraa. :D
Parisuhteessa jos mies on lyhyempi, se näyttää naurettavalta, samoin miehet joilla on pieni jalka (tyyliin kokoa 40) näyttävät naurettavilta.
Hauskaa ei voi pitää ilman viinaa.
- Uskovaiset ovat lapsellisia ja omahyväisiä. On oikein, että he saavat nykypäivänä maistaa omaa lääkettään, kun ateistit ja vähän muutkin käyvät päälle kuin sonni kevätlaitumella.
- Oikeistolaiset ovat pinnallisia materialisteja ja usein tyhmiä. Kokoomus on passeli puolue misseille ja lätkäpelaajille.
- Horoskooppeihin uskovia pidän vajakkeina.
-On päiviä, jolloin en jaksa kuunnella hoonosoomea ja yrittää ymmärtää, mitä vttua toinen tarkoittaa. Niinä päivinä välttelen mamuja.
- Homojen kuppikuntaisuus ärsyttää. Ostetaan homon tekemiä levyjä, käydään homon taidennäyttelyssä, ihaillaan homoa leffatähteä. Samaan aikaan itketään, kun valtaväestö näkee homot vain yhden ominaisuuden kautta. No shit, Sherlock?
-80% miehistä on silkkaa paskaa, mut joku nekin taakakseen ottaa. Pidän varsinkin häissä turpani tiukasti kiinni. Eikä tämä ole herja, vaan ajattelen näin oikeasti.
- Liian moni nainen on passiivinen ja huumorintajuton. Sellaisia tylsiä prinsessoja: viihdytä mua!
Tässä nyt muutama ajatus, joita ei viitsi työpaikan kahvipöytäkeskusteluissa ottaa esiin.
Suomen terveydenhuollossa on asioita pahasti pielessä: hoitovirheistä ja potilasvahingoista ei saa kunnon seuraamuksia, kunnon kipulääkitystä on vaikea saada, ylimielinen potilaanhoitokulttuuri, alalle sopimattomat ihmiset, liika kollegiaalisuus (ei se lääkäritoveri ole tehnyt mitään väärin, vaikka leikkasi potilaan kännissä) jne.
Lastensairaalan rakentamiseen kiinnitetäänkin tässä suhteessa liikaa huomiota (vaikka asia onkin tärkeä), koska silloin unohdetaan kaikki muut terveydenhuollon ongelmat.
Vakuutuslääkärit ovat enemmän kuin säälittäviä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 11:21"]
Suomen terveydenhuollossa on asioita pahasti pielessä: hoitovirheistä ja potilasvahingoista ei saa kunnon seuraamuksia, kunnon kipulääkitystä on vaikea saada, ylimielinen potilaanhoitokulttuuri, alalle sopimattomat ihmiset, liika kollegiaalisuus (ei se lääkäritoveri ole tehnyt mitään väärin, vaikka leikkasi potilaan kännissä) jne.
Lastensairaalan rakentamiseen kiinnitetäänkin tässä suhteessa liikaa huomiota (vaikka asia onkin tärkeä), koska silloin unohdetaan kaikki muut terveydenhuollon ongelmat.
Vakuutuslääkärit ovat enemmän kuin säälittäviä.
[/quote]
Totta turiset. Kipulääkitystä ei vaan jotkut lääkärit määrää ollenkaan. Koska niitähän voidaan käyttää väärin. Ja minulle henkilökohtaisesti on ihan sama vaikka joku fentanyyli-fani silloin toinen tällöin vetäisikin niillä itsensä hengiltä kunhan minun tohjoksi mennyt selkäni saa asianmukaista hoitoa. Relaksantit olisivat riittäneet mutta niitä ei saa kun tosiaan niitä joskus on joku käyttänyt väärin.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 06:29"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:30"]
Epämääräisiä oireyhtymiä potevien kannattaisi pohtia mitä hyötyä sairaan roolista heille on.
[/quote] Samaa mieltä tästä lainaamani kirjoittajan kanssa.
Sen sijaan minä ajattelen niin, että kroonisen väsymysoireyhtymän yms syytä ei tunneta VIELÄ. Siksi en oo valmis leimaamaan sitä tai fibromyalgiaa sairastavaa laiskurileimalla, sairaus on heille kuitenkin todellinen.
[/quote]
Lainauksen kirjoittaja vastaa: En minäkään laiskurileimaa kannata, vaiva on sairastajalle todellinen. Mutta CFS:aa ja fibromyalgiaa sairastavilla (etenkin potilasjärjestöillä) on usein ehdoton asenne sen suhteen, että vaivoilla ei ole MITÄÄN tekemistä psyyken kanssa. Joka on ihan höpönlöpöä, vaivat vaihtelevat mielentilan mukaan, ihmiset ovat kokonaisuuksia joissa mieltä ja kehoa ei voi erottaa toisistaan. Ja usein masennukseen suunnattu hoito auttaa myös näihin fyysisiin vaivoihin.
Syiden suhteen voi tietysti olla, että tulevaisuudessa löytyy joku oikea syy. Toinen vaihtoehto on, että historia toistaa itseään. 10-20 vuoden kuluessa nämä sairaudet katoavat pikkuhiljaa, kun keksitäänkin uusia oireyhtymiä ja nimikkeitä selittämään samoja vaivoja.
Turhanpäiväiset väittelijät, jotka eivät kestä toisten mielipiteitä- vaan haluavat viimeisen sanan. Siitä vaan, sanon minä.
- Lihavat jotka sanovat "pitävänsä itsestään" ovat säälittäviä. Syvällä sisimmässänne tiedätte olevanne väärässä.
- Äiti ja isä on ihan erilaisia, voisivat erota.
- Sisko lihoo silmissä eikä liiku. Elokuvat, syöminen ja musiikki tärkeämpää. Haloo, missä terveys?
- Ei kiinnosta useimpien ystävien perhe-elämä.
- Esiaviollinen seksi on se yksi ja ainoa. Mitä sitä odottelemaan ja pihtailemaan, seksi on ihanaa.
Olen 30-vuotias neitsyt, koska pelkään seksiä ja inhoan kehoani raiskausyrityksen takia.
Kaikkien naisten pitäisi käydä suomen armeija. Saataisiin hissukoista ponitytöistä enemmän irti. Vaikka sitten alokaskausi jos ei muuta. Naisille vaikka sitte oma intti. Vähä asennetta, ihme nyhveröitä täälä.
Jos sun pitää pitää puhe, niin puhu nyt hitto silleen että sua jaksaa kuunnella!
Venäläiset vege tästä maasta. Kerran ollaan jo itsenäistytty ja saatu pitää tää suomena ni mitä? Lisätään tax free myyntiä, Lappeenrannassa kaupoissa venäläiset myyjät, musiikki ja opasteet. Älyhoi.
Fitness ihmiset. Kaikki on niin timmiä nykyään. On dietmix-pussia, roteiinirahkaa/patukkaa, raejuustoo, EIKÄ VOI SYÖDÄ normaalisti.Pyllistetään kotona peilin edessä instakuviin HÄSHTÄGEINÄ #LÄSKI
Nykyarkkitehtuuri on rumaa.
Allergioita ymmärtämättömät ihmiset ovat typeriä.
Ihmiset, jotka valittavat aina kaikesta Helsinkiin ja helsinkiläisiin liittyvästä ovat rasittavia. (ei, en ole itse helsinkiläinen...)
Lähihoitajat ovat lähes poikkeuksetta wt-sakkia.
Jääkiekkoa ja erityisesti sm-liigaa seuraavat ovat juntteja. Samoin änäriä konsoleilla pelaavat. Formulan seuraajat ovat eri tavalla juntteja, sellaisella amistavalla. Muiden urheilulajien seuraajat ihan ok.
Meikkaamattomat ihmiset ovat yleensä luonnostaan rumia eivätkä usko meikin auttavan asiaa. Samoin tosi lihavat kulkevat yleensä ilman meikkiä, koska ovat luovuttaneet oman ulkonäkönsä suhteen.
Makaroonilaatikkoa, broileri-ananaspastaa ym vastaavia yksinkertaisia ruokia päivästä toiseen syövät ihmiset ovat idiootteja. Samaten valmiiksi marinoituja lihoja käyttävät ihmiset. Einekset on musta ok harvoin nautittuna, jos muuten on yhtään yritystä tehdä vähän parempaa ruokaa. Hinta ja ajankäyttö eivät ole hyviä syitä huonon ruoan tekoon, sillä samalla rahalla ja vaivalla syntyy parempaakin.
ABC:llä muuten kuin olosuhteiden pakosta ruokailevat ihmiset ovat luusereita, joilla ei ole mitään käsitystä kunnon ruoasta. Samaan kategoriaan kuuluvat Rosson ja Amarillon vakioasiakkaat.
Inhoan ylikaiken nössöjä ja arkoja ihmisiä.
Mun mielestä on ihanaa lukea parin eri ärsyttävän blogin kommetteja, joissa anonyymit haukkuvat ja arvostelevat bloggaajaa. Saan siitä tyydytystä. Nauttisin myös, jos he esimerkiksi saisivat potkut töistään.
Vihaan kaikkia kasvissyöjä-ituhippejä ja haluaisin leikellä puutarhasaksilla rastat niiltä hipinretkuilta irti ja syöttää ne niille.
En ymmärrä miksi nainen ei tee aborttia, jos selviää, että sikiö on vammainen.
Historian yksi kiehtovammista henkilöistä on Adolf Hitler ja jos olisin ollut saksalainen 30-luvulla, niin olisin varmaan hurahtanut Hitleriin ihan täysin. Pidän kuitenkin Hitlerin hirmutekoja kamalina, enkä hyväksy niitä, mutta uskon että aikalaisena henkilökultti olisi uponnut meikäläiseen kuin veitsi kuumaan voihin. Mainittakoon vielä, että uusnatsit ym vastaavat rasistit ovat ehkä suurimpia luusereita koskaan ja nämä pitäisi sulkea keskitysleireille.
Ja totean vielä lopuksi saman asian kuin moni muukin: lähes kaikki vauvat ja lapset on rumia.
Kun fantasioin en kykene mihinkään seksuaalisiin fantasioihin nykyään. Hekumaa saa minussa aikaan kuvitelmat itsestäni itsevaltiaana joka saa päättää kaikesta yhteiskuntaan kuuluvasta.
Nautin myös ajatuksesta, että eduskuntatalossa räjäytettäisiin pommi.
Ajattelen jatkuvasti politiikkaa, olen ajatellut pian 5 - vuotta.
En kunnioita ketään muuta kuin kahta ihmistä.
Suomessa puhutaan suomea - ei Suomea. Hidasjärkisyys todella ärsyttää.