Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:06"]
Ehkä pahimmalta tuntuu juuri tuo kommentoimassani viestissäkin esiintyvä asenne, että kaltaisiani ihmisiä ei voi olla olemassa. Anteeksi vain, että minä nyt kuitenkin satun olemaan.
380
[/quote]Etkä ole ainoa. Mulla tosin keskiarvo tais olla vain 9,2 mutta älliä sentään oli 5.
En hyväksy lapsettomuushoitoja. Jos evoluutio ei halua niin silloin ei pidä lisääntyä. Maailmassa on paljon lapsia joilla ei kotia.
Tradenomi -tutkintonimikkeellä ei tee mitään. Saa minun niskavillat heti pystyyn jos joku sanoo olevansa tradenomi..hrrr...
ihmiset, jotka käyttävät kirosanoja jokaisen pikkuasian takia (esim. "vittu toi luuseri etuili!!!" "saatana ku tiinalta tippu maitopullo lattialle!!!") ovat auttamatta typeriä.
guessin tuotteet (erityisesti laukut ja paidat) ovat mauttomuuden huippu. samaan kategoriaan on luettavissa melkein jo michael korskin, kuten myös louis vuittonin LV-kuvioidut laukut.
rinnastan ihmiset, jotka ostavat vaatteita vain merkin takia ja joiden asukokonaisuudet ovat aina merkkien sekamelskaa tyhmiksi laumaeläimiksi. "no mulla on ny tiger of swedenin farkut, burberryn paita, hilfigerin neule, helly hansenin takki, ugg australianin kengät ja longchampin laukku!!! merkkivaatteet on ihanii<333".
ylipäätään ihmiset jotka eivät osaa pukeutua (esim. olkaimeton toppi/mekko ja sen alla olkaimelliset rintsikat) lukeutuu silmissäni alimpaan kastiin. myös fiorella-farkkujen käyttäjät ja hupparien käyttäjät käy tähän jengiin.
ihmiset luulevat, että kun ottaa rakennekynnet ja tekoripset niin maagisesti ei tarvi tehdä mitään ulkonäkönsä eteen. sori vaan, muututte vaan entistä naurettavamman näköisiksi kun ripset ja kynnet on "hienosti" laitettu ja muuten kuljette jossain kolmiraidoissa ja vuoden 2005 skeittikengissä.
muutenkin ärsyttää ihmiset jotka ovat mauttomia, hajuttomia ja vailla omaa mielipidettä. kaikki tehdään koska muutkin tekee ja jotain kysyessä vastaus on aina "no mitä sää haluaisit?" "mulle käy mikä vaan" "päättäkää te" jne.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 03:34"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 22:06"]
Ehkä pahimmalta tuntuu juuri tuo kommentoimassani viestissäkin esiintyvä asenne, että kaltaisiani ihmisiä ei voi olla olemassa. Anteeksi vain, että minä nyt kuitenkin satun olemaan.
380
[/quote]Etkä ole ainoa. Mulla tosin keskiarvo tais olla vain 9,2 mutta älliä sentään oli 5.
[/quote]
Täälläkin yksi. Lukio läpi niin, etten kotona avannut kirjoja ollenkaan, keskiarvo 9,5 kirjoituksista 6 x L. Opin asiat oppituntien aikana, tehtävät tein välitunnilla ja tuntien alussa. Jatko-opiskelut eivät sujuneetkaan yhtä hyvin, kun samalla menetelmällä ei enää pärjännyt.
Mistähän se kertoo, ettei usko kaltaistemme ihmisten olemassaoloon? Omasta huonommuudentunteesta? Jos niin on, se on ihan aiheeton tuntemus, jokaisella ihmisellä on omat vahvuutensa ja heikkoutensa.
Lähihoitajan työ ei ole rankkaa. Olen itsekin lähihoitaja, joten tiedän mitä työ on. Tietty jos on 160cm pitkä ja painaa 100kg niin kyllähän yli viiden askeleen ottaminen tuntuu raskaalta.
En arvosta kotiäitejä. Kotiäidit ovat usein kouluttamattomia ja työttömiä, jotka piilottelee sitä puskemalla lapsia vuosi toisensa jälkeen. Siitä pitäisi vielä olevinaan kiitellä.
Rakastan miestäni, mutta hän ei kiihota minua yhtään. Seksi on myös todella huonoa.
Olen raskaana, mutta en pidä tästä olotilasta. Tässä ei ole mitään kaunista tai hehkeää.
En ymmärrä miksi joku haluaa synnyttää alakautta ja repiä paikkansa pilalle.
Lapsettomat lapsia vihaavat koiraihmiset ovat katkeria ja pikkusieluisia.
Keski-ikäinen mies joka vaalentaa hiuksiaan on alkoholisti.
Lihavat haisee hiivalle.
Lihavista miehistä suuri osa ei voi laihduttaa, koska luulevat olevansa rotevia eikä itsetunto kestä pienentymistä.
Suurin osa suomalaisista on kännissäitkijöitä.
Suomalaisista naisista suuri osa haluaa olla miehelleen "äitee" ja suuri osa miehistä etsii itselleen "äiteetä" eikä rakastajatarta.
Suuri osa ihmisistä elää sen mukaan mitä kuvittelevat heiltä odotettavan. Eli persaukisella pitää olla hieno auto ja 50"tv yms. velaksi.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:13"]
Suomeen tarvittaisiin kuoleman tuomio ja kovemmat rangaistukset ja nimet esille.
Haluiaisin rääkätä eläintenrääkkäjiä niin kuin he rääkkäävät eläimiä.
Ihmisen ei pitäisi saada ottaa eläimiä jos asuu yksin.
[/quote]
Et oo tosissas?
Lapset Pk:ssa jos äiti tai isä kotona ovat luusereitten, laiskojen tai kehitysvammaisten lapsia.
Yli 1v lasta imettävä äiti ei imetä lapsensa takia vaan saa itse siitä mielihyvää.
Soisin sellaiselle äidille insesti syytteen!!
Lihavat lapset ovat rumia.
Turkistarhaus on ihan okei. Elinkeino siinä missä vaikka lihakarjan pito.
Persut ovat mielestäni typeriä ja ahdasmielisiä. Itse kuitenkin olen rasisti. Mutta vain rasisti.
Tässä on mielipiteeni, jota en uskalla sanoa ääneen: Mielipide, joka sanotaan täällä, ei ole enään sen jälkeen mielipide, jota ei olisi uskaltanut sanoa.
Toinen mielipide on, että vihaan ironiaa :@
Taidat itse kuulua lukihäiriöporukkaan vai vahinko virheitä??
[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 15:29"]
Suomalaisten kielitaito on huono. Edes englanti ei suju suurimmalta osalta kuin auttavasti. Mukaanlukien kielenopettajat.
[/quote]
Niille opetetaan vielä lukiossakin, että parempi olla hiljaa kuin yrittää kommunikoida ja tehdä kielioppivirheitä. Se kun kuulemma on hävettävää ja kuulijat nauravat. Ylioppilaskirjoituksissakin pääasia ei ole kommunikaatio ja ymmärtäminen vaan pilkkuvirheistä nillitys. Moni suomalainen osaa englannin kielen kieliopin ja sanojen oikeinkirjoituksen paremmin kuin amerikkalaiset koskaan.
Suomalaiset uskovat opea eivätkä koskaan uskalla tehdä virheitä ja oppia käyttämään vieraita kieliä. Suomalaisilla on liikaa auktoriteettiuskoa.
Naiset rinnat ovat naista itseään ja miestä varten, ei lapsia. Rinnat ovat seksuaalisuuteen kuuluvia osia erogeenisine alueineen kuten muutkin sukupuolielimet. Kun nainen tarjoaa omat rintansa lapsen imettäviksi ja nuoltaviksi, siinä piilee pedofiliaa. Eihän omaa alapäätäänkään tungeta lapsen suuhun imettäväksi ja nuoltavaksi vaikka sieltä mitä eritettä tulisi! Edes jonkinlaisen terveen moraalin omaava nainen pumppaa maidon pulloon ja juottaa siitä lapselleen, ja antaa vain miehensä/miehien käsien ja omien käsiensä koskea ja hyväillä rintojaan.
Lastenhoitaja-aikoinani pienet lapset tuppasivat useasti jostakin syystä tarrautumaan yhtäkkiä 70F-rintoihini kaksin käsin kiinni. Se oli todella epämiellyttävää, vaivaannuttavaa, häpeällistä. Tuli olo kuin olisi pakotettu tekemään jotakin pedofiilista. Hyi helv.. Kun aikuinen ei saa koskea lasta sillä tavalla, EI myöskään lapsi aikuista. Ja sama toimii myös päinvastoin, on sopimatonta antaa rintojaan alaikäisen kosketeltavaksi ja nuoltavaksi, kuten myös alaikäisen lapsen ei tarvitse antaa aikuisen tehdä niin itselleen.
Naiset rinnat ovat naista itseään ja miestä varten, ei lapsia. Rinnat ovat seksuaalisuuteen kuuluvia osia erogeenisine alueineen kuten muutkin sukupuolielimet. Kun nainen tarjoaa omat rintansa lapsen imettäviksi ja nuoltaviksi, siinä piilee pedofiliaa. Eihän omaa alapäätäänkään tungeta lapsen suuhun imettäväksi ja nuoltavaksi vaikka sieltä mitä eritettä tulisi! Edes jonkinlaisen terveen moraalin omaava nainen pumppaa maidon pulloon ja juottaa siitä lapselleen, ja antaa vain miehensä/miehien käsien ja omien käsiensä koskea ja hyväillä rintojaan.
Lastenhoitaja-aikoinani pienet lapset tuppasivat useasti jostakin syystä tarrautumaan yhtäkkiä 70F-rintoihini kaksin käsin kiinni. Se oli todella epämiellyttävää, vaivaannuttavaa, häpeällistä. Tuli olo kuin olisi pakotettu tekemään jotakin pedofiilista. Hyi helv.. Kun aikuinen ei saa koskea lasta sillä tavalla, EI myöskään lapsi aikuista. Ja sama toimii myös päinvastoin, on sopimatonta antaa rintojaan alaikäisen kosketeltavaksi ja nuoltavaksi, kuten myös alaikäisen lapsen ei tarvitse antaa aikuisen tehdä niin itselleen.
Häpeän miestäni.
-pukeutuu kun koditon
-ei käy säännöllisesti suihkussa/ pese hampaitaan
-on tyhmä, ei kykene keskustelemaan (leikkii älykästä toistamalla toisten ihmisten fraaseja, sekä uutisia mitä lukenut netistä, esim. vaalit)
-vieroksuu työtä, tekee max. 4pv viikossa, ja valittaa työnsä raskaudesta (istuu koneella 6h/työpvä)
-luulee olevansa hyvännäköinen, urheilullinen, älykäs yms, ja kailottaa "ominaisuuksistaan" kovaan ääneen
Kehitysvammaiset ovat vastenmielisiä.
Sukupuolineutraalin avioliiton vastustaminen ei anna ihmisestä kovin älykästä kuvaa.
Osat mielipiteistänne ovat typeriä.
Raiskaajat, murhaajat, lapsiin sekaantujat ym sairaat yksilöt ansaitsevat kuolla. Vaaralliset käyttäytymishäiriöiset eläimetkin lopetetaan, eli samaa periaatetta saisi käyttää ihmistenkin kohdalla.
Toisten naisten painoa kommentoivat ihmiset (olivat he miehiä tai naisia) ovat naisia inhoavia sovinisteja, joiden perimmäisenä tarkoituksena ei ole suinkaan näiden naisten hyvinvointi (vaikka terveyteen vetoavatkin) vaan näiden ihmisten rajoittaminen. Heitä yksinkertaisesti risoo se, että nainen ei ole näkymätön vaan vie tilaa tässä maailmassa.
Ihmiset jotka ovat asuneet ulkomailla ovat useimmiten avarakatseisempia, viisaampia ja ymmärtävät maailmasta ja elämästä enemmän kuin koko ikänsä Suomessa asuneet. Arvostan myös heidän mielipiteitään paljon enemmän.