Apua! Taas joudun kattoo vierestä kun isäntä syö rullakebabbia :'(
Oon tän päivän syömiset syöny enkä voi laittaa suuhun enää mitään. En saa herkutella kuin kerran viikossa, yritän saada tiputettua vielä muutama kilo. Prkle. Nyt 168/58 ja KÄRSIN :'( Aamulla vaa'an lukema näyttää kyllä hyvältä, mutta ei se NYT lohduta. Miten teillä itsekuri pitää?! Puren hammasta..
Kommentit (25)
Ota asia sillain er nykyään kebabit on paskaa. Kaukana on ne ajat kun liha oli muuta kuin tukkuskeidaa
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:51"]
Isäntä? Koirako olet vai mikä?
[/quote]
No ehkä se on emäntä, haloo?
Laihdutatko? Olen itse täysin samoissa mitoissa 168/58 enkä koe minkäänlaista tarvetta laihduttaa. Olet hassu ja syö kebab, tulee parempi mieli :)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:51"]
[/quote]
No ehkä se on emäntä, haloo?
[/quote]
heh. Mäkin luulin että joku suomenpystykorva siinä valitti kurjaa kohtaloaan.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:55"]
168/58:mistä sinä laihdutat????
[/quote]
olen samanpituinen eli tuon 168 kuin AP ja kyllä mäkin laihduttaisin jos painaisin 58!! Ellei nyt tietty olis lihasta se kaikki ylimääränen, mutta jos on rasvaa niin huhhuh.. Itse painan 54 enkä halua vaa'an lukeman muuttuvan suuntaan enkä toiseen!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:53"]
Miksi laihdutat?????
[/quote]
Ehkä hän luki ketjun, missä joku nuivero oli sitä mieltä, että naisen tulee painaa alle 50 kg :D
Kuules, mä painan 80 kg ja oon 4 cm lyhyempi ku sä, enkä edes laihduta vaikka pitäis.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:51"]
[/quote]
Vedä nyt femakko vittu päähäs. Ei kaikki ole yhtä häiriintyneitä ku sinä :D
Mistä teitä vihamielisiä ihmisiä oikein sikiää? Varsinkin sinä 54 kiloinen, kaikille vaan näyttämä kilomäärä ei takaa onnea.
Tosin eipä tämä ap:n aloituskaan ollut kovin kaksinen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 20:42"]
Oon tän päivän syömiset syöny enkä voi laittaa suuhun enää mitään. En saa herkutella kuin kerran viikossa, yritän saada tiputettua vielä muutama kilo. Prkle. Nyt 168/58 ja KÄRSIN :'( Aamulla vaa'an lukema näyttää kyllä hyvältä, mutta ei se NYT lohduta. Miten teillä itsekuri pitää?! Puren hammasta..
[/quote]
Järsi porkkanaa. Oikeasti siis, en vitsaile. Semmoinen mahd paksu vielä. Purukalusto saa hommaa ja sinä taas täyttävää kuitua ja aivotkin huijaantuu kun kyseessä on "syömisen maku".
Kaikista ärsyttävintä näissä ketjuissa on se, kun ihmiset eivät ymmärrä, että EI NE KILOT KERRO MITÄÄN VAAN SE RASVAPROSENTTI. Ilmoittakaa tänne rasvaprosenttinne niin sitten voidaan kauhistella tai tsempata.
Hyi, en antaisi mieheni syödä kebabia. Sellaista epäterveellistä rasvaista pa**aa.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2014 klo 21:22"]
Hyi, en antaisi mieheni syödä kebabia. Sellaista epäterveellistä rasvaista pa**aa.
[/quote]
Millanen mikkihiiri sulla on miehenä jos sitä kiinnostaa sun mielipide siitä mitä se saa syödä?
En halua kommentoida kilojasi...
Itse en laihduta, mutta painonhallinnallisista syistä tai kun ei ole nälkä mutta silti jotain tekis mieli, syön porkkanaa/mandariinia tms niin paljon kun maha vetää.
Ei kasviksissa/hedelmissä niin paljon kaloreita ole, että niillä kukaan lihomaan pääsisi, terveellisiäkin vielä ovat.
No älä katsele, imeskele vaikka jääkuutioita ja katso elokuva.