Mielipiteenne jota ette sano ääneen?
Mitä sellaisia mielipiteitä teillä on, jotka on parasta pitää omana tietona ainakin niiltä joita se koskee?
Omani:
Vegaanit on vieraantuneet luonnosta.
Tupakoivat/kiroilevat/eineksiä syövät ihmiset on keskimäärää tyhmempiä ja todennäköisesti huonosti, jos ollenkaan, koulutettuja.
Korvikkeen syöttäminen vauvalle näyttää kamalalta.
Lihavuus on laiskuutta (poislukien sairaudet).
Ja ei tarvitse provosoitua, me tiedämme kaikki miksi näitä mielipiteitä ei kannata ääneen sanoa :)
Kommentit (690)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:22"]
Mulatti ei voi olla Lucia, vaikka kuinka "mokutus ja neekerit <3".
Lucia on vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen.
[/quote]
Tiesitkö, et Lucia oli oikeasti italialainen? Eli tuskin sinisilmäinen blondi. Niin joo, et tietenkään tiennyt, että se perustuu todelliseen henkilöön.
[/quote]
Kaikki sisilialaiset eivät ole suinkaan ole aina tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä, vaan sieltä löytyy myös aitoja vaaleahiuksisia sillä aikoinaan Sisilia joutui normannien valloittamaksi. Luciallakin olisi siis voinut hyvin ollakin vaaleat hiukset.
Ärsyttää mustavalkoajattelu ja populismi yli kaiken. Mistä päästään taas siihen, että suurin osa ihmisistä ei ole kovinkaan älykkäitä (ja tyhmyys ärsyttää myös).
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:12"]
Lukio lukematta läpi ja silti ka. 9,5 - tarinat eivät pidä paikkaansa. Terävimmät laiskurit saivat hilattua keskiarvonsa hieman yli kahdeksaan mutta sitä paremmista jokainen luki, ja paljon.
[/quote]
Täällä heti yksi, joka ei avannutkaan kirjoja lukulomalla. En myöskään tehnyt läksyjäni ala-asteen kakkosluokan jälkeen (en ainakaan kotona, joskus juuri ennen tunnin alkua saatoin vilkaista tehtäviä). Lukion päästötodistuksessa keskiarvoni oli 9,6 ja kirjoitin 3xE + 4xL. Voit kuitenkin lohduttautua sillä, että elämässä en ole menestynyt. Olen liian poikkeava tähän yhteiskuntaan.
[/quote]
Kiinnostaa, opettivatko vanhempasi sinulle yleistietoa joka turvin opit kaikki paljon aiemmin joten koulu ei ollut siksi vaikeaa vai omaatko hyvän muistin ja oamksuit tunnilla jo kaiken?
Mummoäidit ärsyttää. Lapset kuuluu tehdä alle 30v.
Sairastan syöpää, joka tappaa minut muutamassa vuodessa. Syöpähoitojen vuoksi menetin pitkät, suorat hiukseni ja sain tilalle tummemman väriset hiukset, jotka näyttävät törkeästi permanentatuilta. Kortisoni pöhöttää ja turvottaa minua todella pahasti ja tekee minut hyvin heikoksi.
Pahin roskasakki tuijottaa minua kuin saastaista ja supisee lihavuudestani, joka on erittäin hankalaa lääkkeiden aiheuttamaa turvotusta. Mottaisin erittäin mielelläni kyseisiä kommentoijiam, vaikka vastustankin väkivaltaa.
Tappavaa syöpääni en haluaisi kenenkään sairastavan. Elämä on hyvin vaikeaa vakavasti sairaana.
Suomaliset ovat rumia, hoitamattoman näköisiä, homssuisia ja lihavia.
Rumaa kansaa.
Suurin osa vauvoista on rumia.
Mieheni sisko on ärsyttävä, kiittämätön, tiedän kaiken kaikesta ja olen aina oikeassa tyyppi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 05:00"]
Sairastan syöpää, joka tappaa minut muutamassa vuodessa. Syöpähoitojen vuoksi menetin pitkät, suorat hiukseni ja sain tilalle tummemman väriset hiukset, jotka näyttävät törkeästi permanentatuilta. Kortisoni pöhöttää ja turvottaa minua todella pahasti ja tekee minut hyvin heikoksi.
Pahin roskasakki tuijottaa minua kuin saastaista ja supisee lihavuudestani, joka on erittäin hankalaa lääkkeiden aiheuttamaa turvotusta. Mottaisin erittäin mielelläni kyseisiä kommentoijiam, vaikka vastustankin väkivaltaa.
Tappavaa syöpääni en haluaisi kenenkään sairastavan. Elämä on hyvin vaikeaa vakavasti sairaana.
[/quote]
Voimia.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:30"]
Epämääräisiä oireyhtymiä potevien kannattaisi pohtia mitä hyötyä sairaan roolista heille on.
[/quote] Samaa mieltä tästä lainaamani kirjoittajan kanssa.
Sen sijaan minä ajattelen niin, että kroonisen väsymysoireyhtymän yms syytä ei tunneta VIELÄ. Siksi en oo valmis leimaamaan sitä tai fibromyalgiaa sairastavaa laiskurileimalla, sairaus on heille kuitenkin todellinen.
Kotiäitiys kaventaa ajatusmaailmaa.
Äidit ovat julmia toisilleen.
Kotiäiti ei arvosta äitiä, joka laittautuu. Sillä eihän HYVÄ äiti kampaa edes hiuksiaan saati pukeudu ja erottaudu nukkavierusta kotiäitiarmeijasta.
Kotiäidin oikeus on olla pulleva.
Kotiäidin mielestä hänen oikeutensa on olla todella moukkamainen ja arvostella kaikkia tekemisiä mitä toinen äiti tekee. Olipa se lapsen käytös, syöminen, imetys tai mitä vaan. Lähtökohtaisesti toinen äiti tekee kaiken huonommin kuin minä itse.
Kotiäiti on epäsosiaalinen. Uusia tuttavuuksia ei solmita. Etenkään, jos toinen äiti ei olisi pukeutunut johonkin muuhun kuin virttyneisiin verkkareihin ja villapaitaan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 18:37"]
Arvoista mesoavat eniten ihmiset joilla ei niitä ole.
[/quote]
Tuo on aivan totta. Nimim. huomattu moneen kertaan, myös lähipiirissä. Mitä enemmän paahdetaan arvoista ja moraalista, niin kovinkin usein on niin, että sitä enemmän sieltä omasta kaapista löytyy kaikenlaisia luurankoja. Hih hih, voisin kertoa herkullisia juttuja, mutten kunnian ihmisenä viitsi... ;)
Vain ajattelukyvyttömät idiootit eivät ymmärrä sitä, että korrelaatio ei ole sama kuin syy ja seuraus -suhde. Tai käsitä eroa käytöksen ja asenteen/arvojen/tunteiden välillä.
Periaatteessa voin sanoa nämä ääneenkin ja osan olen sanonutkin, mutta kerron silti.
- uskovaiset ovat tyhmempiä kuin ateistit
- pelastaisin koiran/kissan lapsen ylitse ja kärsivä eläin on pahempi näky kuin kärsivä lapsi
- moni vanhempi on lapsensa tossun alla eivätkä uskalla/osaa kasvattaa ja rangaista lastaan
- ymmärrän kouluampujia
- minua ärsyttää ylikohteliaat ja liian kiltit ihmiset. Yksi kaverinikin aina sanoo että pitää olla kohtelias ja mairea vaikka toinen olis mulkku (saatana)
-
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 11:44"]
"Köyhät" tuhlaavat vähiä rahojaan typeryyksiin tajuamatta sitä itsekään. Eivät vertaile kaupassa hintoja (esim. mitkä kaurahiutaleet ovat halvimpia), ostavat iltapäivälehden tavan vuoksi, ostavat tavan vuoksi aina tietyn merkkisiä tuotteita hinnasta riippumatta, tilaavat kalliita tv:n maksullisia kanavia, laitattavat kaikenmaailman geelikynsiä/ripsipidennyksiä, ottavat kalliita tatuointeja, ajavat hienommalla autolla kuin mihin oikeasti olisi varaa, käyvät joka halvatun pitkänä viikonloppuna ylihintaisilla mutta ankeilla risteilyillä ja ainakin kerran vuodessa etelänlomalla (eli tuhlaavat matkusteluun helposti enemmän kuin naapurin "rikas" perhe, joka käy vain yhdellä "ärsyttävän hienolla" reissulla joka vuosi). Ja sitten ruikuttavat kurjaa ja kamalaa elämäänsä ja kadehtivat sitä naapuria, jolla on kummallisesti kaikkeen varaa luullen, että "ne vaan on niin rikkaita", vaikka todellisuudessa rahaa ei vaan törsätä turhuuteen.
Se on niin suhteellista mitä ihmiset pitävät tarpeellisena. Tuttu lapsiperhe jatkuvasti valittaa huonoa rahatilannettaan, ja sitten yllätyn kun paljastuu että heillä on maksukanava tvssä ja suunnittelevat ulkomaanmatkaa. Kalliimmat laadukkaat lasten- tms. tarvikkeet ymmärrän, koska laadukas voi tulla ajan myötä edullisemmaksi (ja tehdä arjesta sujuvampaa), mutta matkat ja maksu-tv ovat mielestäni "ylimääräisiä".
Täytyypä kyllä myöntää että en itsekään omia pieniä tulojani käytä 100% järkevästi.
HENNA, sä oot kamala juntti. Lasten kasvattaminen ei tarkoita sitä, että dvd pyörii 24/7. esikoisellasi olisi lahjoja, mutta sinä haet sille vaan diagnoosia lääkäriltä. perse ylös ja tee jotain.
Virikemammat ovat käytännössä yhden lapsen vanhempia.
Salaisuus jaksamiseen kolmen tai useamman lapsen kanssa on riittävästi päätelaitteita räplättäväksi ja MTV:n Juniori katsottavaksi.
Laktoosi-intoleranssi on huuhaata.
Venäjänkieli kuulostaa kamalalle ja venäläiset on röyhkeitä ja etuilee.
Somalit haisee ällöttävälle.
En yhtään arvosta vuositolkulla yliopistossa opiskelevia. Menisivät kunnon töihin!
Mustan miehen kanssa olevat naiset ovat säälittäviä ja usein lihavia.
Ihmiset mässyttävät tyytyväisinä tehotuotettua lihaa, vaikka sanovat etteivät halua nähdä videoita eläinten oloista, "koska eivät pysty katsomaan"!
Laktoosi-intoleranssi on huuhaata.
Venäjänkieli kuulostaa kamalalle ja venäläiset on röyhkeitä ja etuilee.
Somalit haisee ällöttävälle.
En yhtään arvosta vuositolkulla yliopistossa opiskelevia. Menisivät kunnon töihin!
Mustan miehen kanssa olevat naiset ovat säälittäviä ja usein lihavia.
Ihmiset mässyttävät tyytyväisinä tehotuotettua lihaa, vaikka sanovat etteivät halua nähdä videoita eläinten oloista, "koska eivät pysty katsomaan"!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:12"]Kiinnostaa, opettivatko vanhempasi sinulle yleistietoa joka turvin opit kaikki paljon aiemmin joten koulu ei ollut siksi vaikeaa vai omaatko hyvän muistin ja oamksuit tunnilla jo kaiken?
[/quote]
Eivät opettaneet. Opin ilman opetusta lukemaan 3-vuotiaana. Koulupäivistä minulle on jäänyt mieleen lähinnä se, kun yritän istua hiljaa paikallani, olla häiritsemättä muita oppilaita, olla nukahtamatta, kuulematta sietämättömän tylsää opetusta ja jotenkin kaikin tavoin olla olematta olemassa. Koulu oli minulle kuin vankila. Todellisuudessa varmaankaan jokainen päivä ei ollut tuollainen, vaan tylsistyminen tuli siitä että asioita toistettiin monta kertaa. Ensimmäisellä kerralla monet asiat ovat varmaan olleet minullekin uusia, mutta kai ne ovat sitten myös jääneet heti mieleen.
Nyt aikuisena toivon, että vanhempani olisivat älynneet jollakin tavalla tarjota minulle tasoistani opetusta tai että olisin edes saanut aloittaa koulun hieman aikaisemmin. Uskon, että olisin nyt paljon paremmassa jamassa ja minusta olisi voinut tulla ihan kelvollinen yhteiskunnan jäsen. Tuo kouluvankila valitettavasti tuhosi mielenterveyteni ja nyt olen 35-vuotias syrjäytynyt.
Ehkä pahimmalta tuntuu juuri tuo kommentoimassani viestissäkin esiintyvä asenne, että kaltaisiani ihmisiä ei voi olla olemassa. Anteeksi vain, että minä nyt kuitenkin satun olemaan.
380
Ärsyttää kaveri, jolla on matala koulutus ja joka elelee rikkaiden vanhempiensa rahoilla ja tuntuu jotenkin säälittelevän mua, jolla pienet (mutta omat!) tulot ja paljon koulutusta.
Ja oikeistolaiset "taiteilijat", kuten joku jo aiemmin sanoikin.
Lihansyöjät, jotka väittää kasvissyöjien olevan vieraantuneita luonnosta. Tehotuotettua lihaa syövät on irtaantuneita todellisuudesta.