Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita pienirintaisia, jotka ovat tyytyväisiä

Vierailija
11.12.2013 |

siihen, mitä ovat saaneet?

Vasta viime vuosina olen oikeasti oppinut olemaan tyytyväinen pienistä rinnoistani (nipin napin a-kuppi toisessa, toinen tuo a-kuppi eli on vielä eriparin tissit).

Nuorempana kuulin paljon haukkumista rinnoistani (lähinnä muilta naisilta). Miehiä on pyörinyt aina ympärillä ihan riesaksi asti. Rinnat ovat olleet kropastani se arka paikka varsinkin kun muutoin en ole mikään siro ja urheilullinen. Joskaan en myöskään lihava.

Rintaliivejä olen aina tykännyt käyttää, kukapa meistä ei tuntisi oloaan seksikkääksi kauniissa alusvaatteissa (plus en tykkää että nännit nöpöttää paitojen läpi) mutta valitettavasti rahaa ei ole koskaan ollut "oikeisiin" liikkeisiin ja halpispaikoissa nuorten puolelta yleensä löytyi ne sopivimmat kera Snoopy-kuvan.

Ehkä viime vuosina on ollut itsevarmuutta lisää. Enää ei hävetä maata

selällään miehen nähden jolloin tissejä ei yksinkertaisesti ole, vain nännit. Olen tavallaan oppinut paljastamaan itseni sellaisena kuin olen. Myönnän kyllä, että olen miehellekin näyttänyt epävarmuuteni mutta hän on aina sanonut, ettei mennyt tissien kanssa/takia naimisiin. Minussa on niin paljon muuta seksikkyytä.

Okei, myönnän kyllä että risoaa kun en aina löydä istuvia vaatteita (tai ainakaan mieleisiä) koska ne on tehty minua isompi rintaisille. Toisaalta olen ollut ylionnellinen muutamasta kauniista yöpuvusta, jotka tuovat kauniisti nämäkin rinnat esiin.

Mutta minulle iso harppaus on se, kun en enää haaveile rintojen suurentamisesta (josta ole haaveillut siitä lähtien, kun tajun etten tämän isompia saa). Itse asiassa, vaikka joku maksaisi ne puolestani, kieltäytyisin.

Tälläkin palstalla on tullut niitä naisia vastaan, jotka tekisivät mitä tahansa jotta saisivat isommat rinnat mutta onko meitä, jotka ovat tyytyväisiä siihen, mitä heillä on nyt?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 10:38"]

Onko 75 B kuppinen pienirintainen?

No itse ainakin olen oikein tyytyväinen rintojeni kokoon.

[/quote]

Mulla 70B ja kyllä todellakin pidän näitä pieninä. Eihän näissä juuri muuta ole kuin nännit! Ja nekin vielä sellaiset kestonöpötyksessä ja sentin pituiset. Huoh...

Vierailija
22/23 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvä kysymys! Olen jostain lukenut, että se oli ennen ns. "normaalikoko". Toisaalta olen myös kuullut, että suomalaisnaisten rintojen koko on suurentumaan päin, eli kaipa ne ovat nykyään suht pienet. Tietäisiköhän joku täällä oikein eksaktisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvä kysymys! Olen jostain lukenut, että se oli ennen ns. "normaalikoko". Toisaalta olen myös kuullut, että suomalaisnaisten rintojen koko on suurentumaan päin, eli kaipa ne ovat nykyään suht pienet. Tietäisiköhän joku täällä oikein eksaktisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän