Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako talvitakkia sinulta löytyy?

Vierailija
08.12.2013 |

...Ja millaisia ovat?

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 takkia löytyy

4 redskins baseball

1 redskins huppari

2 nahkapilotteja

2 prätkärotsi mallisia

2 kelsiturkkia

1 pitkä toppatakki

3 lyhyttä toppatakkia

Vierailija
82/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:57"]

Ihmetyttää kuin joillain ei ole lainkaan villakangastakkia. Mulle se on ainakin talvivaatetuksen peruspilari. 

[/quote]

Minulla on vain sellainen, jota käytän hautajaisissa tai juhlissa. Minulla ei ole varaa pesulalaskuihin, joten arkena käytän toppatakkeja, jotka voi laittaa pesukoneeseen.

[/quote]Mulla on kotona sellainen höyryputsaulaite, jolla oon puhdistanut takit ja muut dryclean only-vaatteet

[/quote]

Ok. Mulla ei ole varaa sellaiseen.

[/quote]Niitä saa yllätävän edullisesti, maksoin omastani jotain 20 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin eka vastata et viis, mut onhan noit.. Aito turkki, tekoturkki, nahkatakki, kukonaskelkuvioinen villakangastakki, design villakangastakki, valkea toppatakki, ainakin kolme eri mustaa toppatakkia, liila ulkoilutalkki..Tilauksessa vielä kelsiturkki :D eikä siltikään tunnu et ois PALJO takkeja, tiedän ihmisiä joilla takkeja yli 20, se on jo paljo

Vierailija
84/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisessa käytössä oikeastaan vain kaksi; rento villakangastakki ja topattu parkatakki. Sen lisäksi vähän parempi (=tylsempi) villakangastakki niille päiville kun pitää töissä olla ylivirallinen tms. Neljäs takki on vintageliikkeestä ostettu superhieno villakangastakki turkiskauluksella, mutta se on jo sen verran överi normaalityyliini että pääsee käyttöön tyyliin kerran vuodessa, pikkujouluissa yleensä. Sen lisäksi vaatehuoneessa on kaksi villakangastakkia lisää, tällä hetkellä hiukan liian pientä kokoa mulle mutta toivottavasti ensi talvena taas sopivat. Kuusi takkia siis yhteensä. Hyvin pärjää, jonkun sporttisemman toppatakin kyllä haluaisin vielä.

Vierailija
85/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ahnailla materialisteilla on kymmenen talvitakkia ja afrikkalaisella ei välttämättä yhtäkään :(

Vierailija
86/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 00:49"]

Täällä ahnailla materialisteilla on kymmenen talvitakkia ja afrikkalaisella ei välttämättä yhtäkään :(

[/quote]Niin no ei ne siellä Afrikassa nyt ihan hirveesti talvitakkeja taida käyttää...

Vierailija
87/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tasan 20, joista puolet on erilaisia villakangastakkeja ja loppuihin lukeutuu pari parkaa ja talvifarkkurotsia, topattu nahkatakki sekä perus vanutoppa- ja untuvatakkeja. Olen karsinut vaatevarastoani rajusti viime vuosina ja omistan vain sellaista mitä käytän.

Vierailija
88/88 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kolme.

Näille keleille kevyehkö parkamainen toppatakki, jossa on karvakaulus. Sekä Vero Modan kevyt tekoturkki, sellainen mokkamainen. Kovemmille pakkasille Espritin untuvatakki.

Villakangastakkia ei ole yhtäkään tällä hetkellä. Koen pärjääväni näillä nykyisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme